Відкритий урок на тему « Дружба. Внутрішні якості людини.» 6 клас.
Тип уроку: комбінований
Мета уроку практична: вдосконалювати раніше придбані навички усної мови;
активізувати лексику і лексико–граматичні конструкції по опису характеру людини,
взаємин між друзями;
розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, навички письма та
аудіювання з теми;
розвиваюча : розвивати мовну здогадку, вміння логічно мислити, здатність працювати в групах та
в парах;
виховна : виховувати доброзичливість, взаємопідтримку та взаємодопомогу у взаєминах між
друзями, дружні стосунки в класному колективі.
Оснащення: підручник Л. Биркун 6 кл., друкований зошит, зошит, презентація «Friendship» на
мультимедійній дошці, малюнки, роздатковий матеріал НО1.
План уроку : 1. Організаційний момент. Привітання.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
3. Введення в іншомовну атмосферу.
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Основна частина уроку.
а) прислів'я про дружбу;
б) читання тексту;
в) виконання письмового завдання;
г) аудіювання;
6. Презентація відео, учні співають пісню.
7. Заключна частина уроку.
а) підсумки;
б) домашнє завдання;
в) оцінювання.
Хід уроку
Учні читають скоромовку.( слайд 2)
Учні вітаються передаючи квітку ланцюжком і говорячи один одному комплімент.(слайд 3)
2-3 пари учнів інсценують діалоги на вибрані теми (слайд 4), інші говорять які знайшли прислів'я про дружбу, доповнюючи один одного українськими еквівалентами.
а) учні співставляють в зошитах частини прислів'їв ( слайд 5), потім знаходять українські еквіваленти до них.
- Well, children, look at the blackboard and match the parts of the proverbs in your copy-books in the form: 1-a, 2-b, etc… Now read them. What do they mean in Ukrainian?
б) читання тексту. Exercise 7, page 37. Учні ланцюжком читають текст вправи. Обговорення змісту тексту.
- What do you think about those "friends" the man had?
- What is the best suitable proverb to the title of this story?
- Why was the man poor in fact?
в) виконання письмового завдання. Робота в групах. Exercise 6, page 21 WB. Учням пропонується написати в друкованих зошитах, яким повинен бути справжній друг – 10 слів прикметників, що характеризують дружню особистість, описують малюнок.
г) аудіювання. Учитель читає текст "A strong family"
pre-listening activities
Dear, tell me, please, who are your best friends, who will never betray you? ( parents) Of course, it's your family, your native people, they'll always be there for you, help and support you, like you as you are. Now listen to the story about a family, be very attentive to discuss it then.
while-listening Учитель читає текст "A strong family" двічі.
post-listening activities
Перевірка розуміння змісту тексту. Учні відповідають на питання і виконують завдання True/False ( слайд 6 ).
Учні дивляться відео і співають пісню "Best friends"
а) підсумки
- So, my dear friends, our lesson is almost over, I want to know what you've got new and what you've learnt from it.
Учні висловлюють свої враження від уроку з опорою на мовний шаблон ( слайд 8).
б) подання домашнього завдання ( слайд 8).
- Оpen your workbooks and look what you'll have to do at home.
в) оцінювання.
- You worked really hard today and your marks are…
See you! ( слайд 9)