План - конспект уроку англійської мови на тему "Дружба"

Про матеріал
Матеріал містить детальний план уроку англійської мови на тему "Friendship". 5- 8 клас.
Перегляд файлу

Відкритий урок на тему « Дружба. Внутрішні якості людини.» 6 клас.

 

Тип уроку: комбінований

Мета уроку  практична: вдосконалювати  раніше придбані навички усної мови;

                                                 активізувати лексику і лексико–граматичні конструкції по опису характеру людини,

                                                  взаємин між друзями;

                                                  розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, навички письма та

                                                  аудіювання з теми;

                  розвиваюча :  розвивати мовну здогадку, вміння логічно мислити, здатність працювати в групах  та 

                                               в парах;

                          виховна :  виховувати  доброзичливість, взаємопідтримку та взаємодопомогу  у взаєминах між                

                                               друзями, дружні стосунки в класному колективі.

Оснащення:  підручник Л. Биркун 6 кл., друкований зошит, зошит, презентація «Friendship» на                                                                              

                           мультимедійній дошці, малюнки, роздатковий матеріал НО1.

План уроку :  1. Організаційний момент. Привітання.

                            2. Повідомлення теми і мети уроку.

3. Введення в іншомовну атмосферу.

4. Перевірка домашнього завдання.

5. Основна частина уроку.

а) прислів'я  про дружбу;

б) читання тексту;

в) виконання письмового завдання;

г) аудіювання;

6. Презентація відео, учні співають пісню.

7. Заключна частина уроку.

а) підсумки;

б) домашнє завдання;

в) оцінювання.

 

Хід уроку

 

  1. 2. Організаційний момент. Привітання. Вступне слово вчителя.
  •          Good morning, children! I'm glad to see you! Welcome everybody at our country called Friendship! Today we'll speak about the real and true feeling – friendship, we'll study how to be  good friends, we'll get to know what qualities we must have to be real friends to enjoy this feeling fully and we'll find out what do we need friendship for.
  1. Введення в іншомовну атмосферу.
  •          But first let's warm up a little our mouthes and tonques to dispose ourselves to speaking English.

Учні читають скоромовку.(  слайд 2)

  •          Children, you're all the part of a country, of the nationality, of your families and of your class. Show us how you respect each other.

Учні вітаються передаючи квітку ланцюжком і говорячи один одному комплімент.(слайд 3)

  1. Перевірка домашнього завдання.

2-3 пари учнів інсценують діалоги на вибрані теми (слайд 4), інші говорять які знайшли прислів'я про дружбу, доповнюючи один одного українськими еквівалентами.

  1. Основна частина уроку.

а) учні співставляють  в зошитах частини прислів'їв ( слайд 5), потім знаходять українські еквіваленти до них.

- Well, children, look at the blackboard and match the parts of the proverbs in your copy-books in the form: 1-a, 2-b, etc… Now read them. What do they mean in Ukrainian?

б) читання тексту. Exercise 7, page 37. Учні ланцюжком читають текст вправи. Обговорення змісту тексту.

- What do you think about those "friends" the man had?

- What is the best suitable proverb to the title of this story?

- Why was the man poor in fact?

в) виконання письмового завдання. Робота в групах. Exercise 6, page 21 WB. Учням пропонується написати в друкованих зошитах, яким повинен бути справжній друг – 10 слів прикметників, що характеризують дружню особистість, описують малюнок.

г) аудіювання. Учитель читає текст "A strong family"

       pre-listening activities

        Dear, tell me, please, who are your best friends, who will never betray you? ( parents) Of course, it's your family, your native people, they'll always be there for you, help and support you, like you as you are. Now listen to the story about a family, be very attentive to discuss it then.

                    while-listening  Учитель читає текст "A strong family" двічі.

                    post-listening activities

             Перевірка розуміння змісту тексту. Учні відповідають на питання  і виконують завдання True/False           ( слайд 6 ).

  1. Презентація відеоматеріалу (слайд 7).
  •          Yes, it is true, that only keeping together you will be strong. You've worked hard today, I propose you to relax a bit, sing a song and watch a video, maybe you'll get to know somebody on it.

Учні дивляться відео і співають пісню "Best friends"

  1. Заключна частина уроку.

а) підсумки

     - So, my dear friends, our lesson is almost over, I want to know what you've got new and what you've learnt from it.

Учні висловлюють свої враження від уроку з опорою на мовний шаблон ( слайд 8).

б) подання домашнього завдання ( слайд 8).

- Оpen your workbooks and look what you'll have to do at home.

в) оцінювання.

- You worked really hard today and your marks are…

See you! ( слайд 9)

                                                                                                                      

docx
Додано
14 грудня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку