План - конспект уроку фізичної культури для учнів 1 класу. Тема: вправи для опанування навичками володіння футбольним м’ячем.

Про матеріал

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами футболу.

Завдання:

1. Ознайомити учнів з проблемами навколишнього середовища.

2. Закріпити техніку веденням м'яча носком у кроці, зупинку м'яча, що котиться підошвою, ведення м'яча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м'ячу.

3. Розвивати в учнів спритність, швидкість, координацію.

4. Виховувати в учнів інтерес до використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

5. Формування в учнів наскрізні уміння (критично та творчо мислити, ефективно працювати, екологічної грамотності, рефлексувати)

Перегляд файлу

План - конспект

уроку фізичної культури для учнів 1 класу

Тема: вправи для опанування навичками володіння футбольним мячем.

Тип уроку: сюжетно – інтегрований.

Мета уроку: розвиток предметних та ключових компетентностей учнів засобами футболу.

Завдання:

1. Ознайомити учнів з проблемами навколишнього середовища.

2. Закріпити техніку веденням мяча носком у кроці, зупинку мяча, що котиться підошвою, ведення мяча носком, удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому мячу.

3. Розвивати в учнів спритність, швидкість, координацію.

4. Виховувати в учнів інтерес до використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

5. Формування в учнів наскрізні уміння (критично та творчо мислити, ефективно працювати, екологічної грамотності, рефлексувати)

Методи навчання: ігровий метод, метод змагань, метод вправи, метод демонстрації, робота в групі, метод слова, інтерактивні методи.

Інвентар та обладнання: м’ячі футбольні, фішки, ворота, музичний супровід, мультимедійний екран, ноутбук.

Місце проведення: спортзал.

n/n

Зміст уроку

Дозу - вання

Організаційно – методичні вказівки

1.

Підготовча частина

14 хв.

 

1.

Організований вхід до спортивної зали.

Шикування.

Привітання.

30 с

Діти заходять до зали.

В одну шеренгу за рівнем фізичного розвитку. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та інтервал у шерензі.

2.

Введення учнів у сюжет уроку:

«Шановні діти, сьогодні ви дізнаєтесь чому треба з повагою ставитись до навколишнього середовища. Сьогодні на уроці ви будете виконувати різні фізичні вправи.

30 с

Інтонаційно та емоційно виокремити ключові моменти сюжету уроку.

3.

Бліц – опитування:

1. Яке сміття корисне, а яке ні?

2. Як використовують харчові відходи з користю?

3. Що означають кольори сміттєвих контейнерів?

1 хв.

Правильні відповіді.

Компост – натуральні органічні добрива, для рослин з харчових відходів;

Зелений колір – скло, синій або жовтий кольори – папір, помаранчевий колір – пластик або метал, чорний колір – органічні відходи, червоний колір – малонебезпечні відходи або невеликі хімічні відходи.

Дати дітям можливість висловити свою думку.

 

4.

Повідомлення завдань уроку:

Діти, ви долучаєтесь до еко – проекту «Україна без сміття» і стаєте справжніми екологами.

30 с

 

5.

Міні – бесіда:

Давайте пригадаємо правила безпечного уроку фізичної культури:

1. Як треба вдягатися на урок фізичної культури?

2. Чому треба дотримуватись вказівок вчителя?

3. Чому трапляється травма?

 

 

 

 

 

1 хв.

Підвести учнів до таких відповідей:

1. Одягнути спортивну форму та взуття.

2. Виконувати фізичні вправи та завдання правильно, щоб не травмуватись.

3. Бо недотримуються правил безпечного уроку.

 4. При виконані вправ в колоні поточним способом, дотримуватись дистанції, не штовхатися, не зупинятися.

5. Без дозволу вчителя забороняється користуватися спортивним обладнанням та інвентарем.

6. Перевірити готовність класу до роботи.

6.

Вимірювання ЧСС за 6 с

30 с

Поцікавитись самопочуттям дітей.

7.

Різновиди ходьби:

  • на носках, руки на пояс;
  • на пятах, руки за голову;
  • на зовнішній поверхні ступні, руки на пояс;
  • на внутрішній поверхні ступні;
  • у повному присяді.

1 хв.

Стежити за дистанцією, за поставою, правильним диханням.

8.

Різновиди бігу:

  • звичайний;
  • з різним положенням рук (за голову, за спину, руки в сторони);
  • з високим підніманням стегна;
  • приставними кроками правим та лівим боком;
  • з закиданням гомілки назад;
  • з прискоренням.

2 хв.

Діти працюють по діагоналі.

Дистанція 2 – 3 кроки. Слідкувати за самопочуттям. Темп середній. Стежити за роботою рук і ніг.

9.

Перешикування з колони по одному в колону по два.

Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ.

30 с

Через середню лінію спортивного залу.

 

Вдих – руки через сторони угору, видих – руки через сторони униз. Діти працюють у двох колах.

10.

Міні – бесіда:

1. Щоб здоровя було в порядку не забувайте про … (зарядку).

2. Для чого ми виконуємо загальнорозвиваючі вправи?

30 с

Діти дають відповідь на загадку та на питання вчителя.

11.

Загально розвиваючі вправи з мячами на місці:

1.  В.п. – мяч за голову:

1. – мяч вгору, ліву назад на носок;

2. – в.п. ;

3. – мяч вгору, праву назад на носок;

4. – в.п.

2. В.п. – м’яч внизу:

1. – м’яч вгору, мах лівою вліво;

2. – в.п. ;

3. – м’яч вгору, мах правою вправо;

4. – в.п.

3. В.п. – м’яч внизу, ноги нарізно:

1 – 4. – колові рухи в лицевій площині вправо;

5 – 8. – Теж саме вліво.

4. В.п. колові рухи в бічній площині вправо;

5 – 8. – теж саме вліво

5. В.п. - м’яч перед грудьми, ноги нарізно:

1. – Поворот вліво;

2. – в.п. ;

3. – теж саме в іншу сторону;

4. – в.п. ;

5. – напівприсід, поворот тулуба вліво, мяч вліво;

6. – в.п. ;

7. – напівприсід, поворот тулуба вправо, мяч вправо;

8. – в.п. ;

6. – В.п. мяч за головою, ноги нарізно:

1. – нахил вліво, мяч вгору;

2. – в.п. ;

3. – нахил вправо, мяч вгору;

4. – в.п. ;

7. – В.п. мяч вгору, ноги нарізно:

1. – нахил вперед, мяч до підлоги;

2. – в.п. ;

3. – присід, мяч вперед;

4. – в.п. ;

8. – В.п. – широка стійка ноги нарізно, мяч вгору:

1. – нахил тулуба до лівої ноги;

2. – в.п. ;

3. – нахил тулуба до правої ноги;

4. – в.п. ;

9. - В.п. – мяч внизу:

1. – випад лівою вліво, мяч вперед;

2. – в.п. ;

3. – випад правою вправо, мяч вперед;

4. – в.п. ;

5. – випад лівою вперед, м’яч вгору;

6. – в.п. ;

7 – теж саме з правої;

8. – в.п. ;

10. – В.п. – стійка ноги нарізно, мяч внизу:

1 – зігнути праву вперед, мяч вперед;

2. – середня стійка ноги нарізно, нахил прогнувшись, мяч за голову;

3. – зігнути ліву вперед, мяч вперед;

4. – середня стійка ноги нарізно, нахил прогнувшись, м яч за голову;

11. – В.п. – сід на правій, ліву в сторону на пятку мяч вперед;

1 – 2. – перекат з правої на ліву;

3 – 4 – теж з лівої на праву.

12. – В.п. – мяч внизу:

1. – стрибком ноги нарізно, мяч вгору;

2. – в.п. ;

5 хв.

 

4 – 6 раз

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

4 – 6 раз

 

4 – 6 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

 

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

4 – 6 раз

Під музичний супровід. В центрі кожного кола лежить обруч з футбольними мячами.

Слідкувати за координацією та поставою.

 

 

 

 

Нога пряма.

 

 

 

 

Слідкувати за амплітудою виконання.

 

 

 

Слідкувати за амплітудою виконання.

 

 

Повороти виконувати до кінцевих точок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Амплітуда рухів максимальна.

 

 

 

 

При нахилі вперед ноги прямі.

 

 

 

 

Ноги не згинати.

 

 

 

 

 

Випад глибокий.

 

 

 

 

 

 

 

 

Амплітуда максимальна.

 

 

 

 

 

 

 

Тримати рівновагу.

 

 

 

Слідкувати за координацією виконання.

12.

Замірювання ЧСС за 6 с.

30 с

Перевірити навантаження в підготовчій частині.

13.

Міні – бесіда з учнями:

1. Для чого ми виконуємо дихальні вправи ?

2. Виконайте вправу «Кроки».

1 хв.

Підвести учнів до наступних відповідей:

1. Дихання – це природній процес. Комплекс дихальних вправ – це набір вдихів і видихів, які допомагають поліпшити самопочуття при захворюванні дихальних шляхів.

2.

Основна частина.

22 хв.

 

1.

Підготовчі вправи до ведення, передач та зупинки мяча:

1. – В.п. – о.с.

1. – носком лівої ноги ледь торкнутися мяча;

2. – зміна положення ніг;

3 – 4. – теж саме.

2. – В.п. : стоячи на правій нозі, ліва в упорі носком на мяч.

1 – 4. Перекачування мяча від носка до пяти, не відриваючи стопу ноги від мяча;

1 – 4. – зміна ніг, виконуємо теж саме.

Після кожного виконання вправи дрібязковий біг на місці.

2 хв

 

3 – 4 раз

 

 

 

3 – 4 раз

 

 

Мяч не повинен зрушити з місця. Ноги згинати в колінах. Після кожного виконання вправи дрібязковий біг на місці.

 

Постійний контроль мяча, не допускати втрати контролю.

2.

З двох кіл діти перешиковуються в одну колону з послідовним перешикуванням у 5 колон.

30 с

Слідкувати за дистанцією.

3.

Введення мяча носком у кроці, зупинка мяча, що котиться підошвою.

Передача мяча внутрішньою стороною ступні наступному учневі.

3 – 4 раз

3 хв.

Напроти кожної колони на відстані 10 метрів стоїть фішка. Слідкувати за правильністю виконання. Контроль мяча, не допускати втрати мяча.

4.

«Еко - удар»

3 хв.

Напроти кожної команди стоять кольорові ворота: зелені, жовті, помаранчеві, чорні, червоні. Кожен учень з команди повинен зробити удар внутрішньою стороною ступні по нерухомому мячу в ворота. Коли команда виконала завдання, вона міняється місцями з другими командами. Перемагає команда яка зробила більше влучних ударів по всім воротам.

5.

Рухлива гра «Дзиґа»

3 хв.

Діти розподіляються в команди по 4 – ри. Обирають ведучого,інші стають в коло, взявшись за руки щоб оберігати учня, якого буде ловити ведучий.

Вчити дітей чесної гри,та не порушувати правила техніки безпеки.

6.

Заключна частина.

5 хв.

 

7.

Вправа на розслаблення «Подорож на повітряній кулі».

 

Сьогодні ми відправимось з вами в подорож на повітряній кулі. Ляжте, закрийте очі й уявіть, що зайшли на борт повітряної кулі. Їй дуже – дуже важко відірватись від землі. Ми відчуваємо, як вітер трохи підняв її від землі, а густа, висока травичка не відпускає кулю вище. Та ось вітер сильнішає, куля піднімається вище, вище й вище. А ви самі стаєте, як маленькі, легенькі повітряні кульки. Ви легкі, ніжні, вітерець грається з вами, лоскоче ваші носики, волоссячко. Вам легко – легко, ви вдихаєте в себе чисте повітря, воно пахне квіточками. Вітерець похитує вас. Ви вільні – вільні, ви летите.

Вітерець тихшає – тихшає, повітряна куля легенько опускається на землю, густа зелена травичка стрічає вас, можна покачатись на ній.

8.

Замірювання ЧСС за 6 с.

 

30 с

Запитати учнів про самопочуття.

9.

Міні – бесіда з учнями: щодо підведення підсумків уроку.

1. «Чого нового ви дізнались»?

2. Чому ви навчились?

3. Що у вас не виходило?

Організований вихід із спортивної зали.

 

Мотивувати дітей до активних занять на уроках фізичної культури.

 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
4035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку