План - конспект уроку з історії Стародавньої Греції

Про матеріал
План - конспект уроку для 6 - го класу з всесвітньої історії. Тема "Побут, традиції та господарювання греків".
Перегляд файлу

БЕРДЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

План - конспект уроку з всесвітньої історії у 6 - му класі.

Тема: "Побут, традиції та господарювання греків."

 

 

 

 

                                                                            Розробила:

                                                                            учитель вищої категорії,

                                                                            «старший учитель»,

                                                                            магістр історичних дисциплін

                                                                            Нікуліна Ю. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бердянськ - 2021

Мета:

1.навчальна: - ознайомитися з особливостями побуту та господарювання греків, елементами одягу, особливостями сімейного життя, господарськими заняттями та шлюбом;

●інформаційна - розвивати навички роботи із засобами масової інформації, застосовувати отримані знання на практиці;

комунікативно - мовна - продовжити формування уміння чітко і лаконічно висловлювати свої думки, слухати інших і бути толерантним;

просторова - учитися на помилках минулих поколінь, уміти використовувати на практиці досвід минулих поколінь;

2.розвивальна: розвивати вміння висловлювати власну думку, робити висновки, систематизувати й аналізувати матеріал, установлювати причинно – наслідкові зв'язки; продовжити формування навичок самостійної пошукової діяльності (самоосвіти й саморозвитку); формувати й розвивати навички збереження здоров'я;

соціальну та громадянську – аргументовано й грамотно висловлювати власну думку;

● уміння вчитися впродовж життя  – удосконалювати прийоми самостійного здобуття нових знань;

самоосвіти та саморозвитку – сприяти розвитку навичок самостійно працювати з різними джерелами інформації, історичними документами;

3.виховна:  виховувати інтерес до вивчення історії та культури,  розвиткуСтародавньої Греції, сприяти розвитку ораторського мистецтва, поважати традиції інших народів, бути гуманними й толерантними, виховувати патріотичні почуття до вивчення історії та традицій власного народу.

Очікувані результати:

учні  повинні знати:

  • особливості господарського життя та побуту стародавніх греків;
  • особливості шлюбних стосунків та системи виховання і навчання дітей у Стародавній Греції;

учні повинні вміти:

  •  висловлювати власну думку, робити висновки;
  •  систематизувати й аналізувати матеріал;
  •  установлювати причинно – наслідкові зв'язки;
  • самостійно працювати з документами та історичними джерелами.

 Тип уроку : комбінований.

Основні поняття: гінекеї, філософ, гімназії, громадянин.

Між предметні зв’язки: основи правознавства, географія, етнографія, релігієзнавство.

Наочність і обладнення : історичні документи та джерела, ілюстрації, схеми.

Методи: бесіда, "дерево рішень", дискусія, "мозковий штурм", «мікрофон»,

Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна.

 

Хід уроку.

І. Організаційний етап, орієнтація, актуалізація та мотивація діяльності.

Перевірка Д/З

Бесіда:

А). Чому союзники Афін мали намір вийти з І афінського союзу?

Б). Які зміни відбулися у державному устрої Афін у 5 ст. до н.е.?

В). Перерахуйте причини Пелопоннеської війни?

2. Цілепокладання. Повідомлення теми, цілей і завдань уроку. Визначення очікуваних результатів.

1.Учні пропонують варіанти очікуваних результатів:  «від уроку я чекаю» (висловлюють власні думки).

2.Після уроку ви зможете:

 ● раціонально використати засоби масової інформації, Інтернет - ресурси, застосовувати знання на практиці;

● працювати з історичним документами.

● чітко й лаконічно висловлювати свої думки, слухати інших і бути толерантним;

●проводити історичні паралелі та асоціації, почувати себе значимими в історії людства;

 ● навчитися використовувати досвід минулих поколінь .

3.Мотивація діяльності.

Повідомлення теми уроку. Побут, традиції та господарювання греків.

4. Вивчення нового матеріалу.

Учні заповнюють таблицю за підручником.

 

 

 

одяг

житло

побут

дозвілля

свята

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слово вчителя. Історична довідка:

Особливості виховання хлопчиків у Греції:

  • до 7 років – виховання в гінекеї;
  • з 7 років – під опікою педагога (вивчали арифметику, музику, фізичне виховання);
  • з 12 років – гімнастика у гімназіях;
  • з 16 років – заможні навчались у філософів;
  • з 18 років – красномовство;
  • з 20 років – ставали повноправними громадянинами.

«Мозковий штурм».

Що ви розумієте під поняттям ВИХОВАННЯ?

ВИХОВАННЯ

 

 

Завдання: скласти статтю до газети. «Шлюбні звичаї греків. Сім'я та роль жінки у суспільстві.»

Слово вчителя. Релаксація. Вчитель зачитує текст уявної подорожі стародавніми кварталами Греції (учні закривають очі та уявляють подорож).

5. Рефлексивно – оцінюючий етап.

6.Підсумки уроку. Закріплення та систематизація знань, умінь і навичок.

Метод "дерево рішень" учні висловлюють власне думки про отримані знання на уроці.

«Поміркуйте! На що було спрямоване виховання дітей в Афінах.»

7.Оцінювання учнів. Оголошення домашнього завдання.

 Опрацювати конспект, параграф підручника.

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
21 березня 2021
Переглядів
837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку