План- конспект уроку в 6 класі на тему " Повторення теми Going Shopping. Активізація ЛО теми і граматичного матеріалу Минулий неозначений час

Про матеріал
Урок спрямований на активізацію і повторення теми Going Shopping, а саме граматичного матеріалу Минулий неозначений час; лексики теми; граматичного матеріалуSome/ any/a an / How much/How many .
Перегляд файлу

План конспект  у  6 класі №

 Тема: « Повторення теми Going Shopping”

Підтема: Активізація Past Simple ( Минулого неозначеного часу). Активізація ЛО теми.

Мета уроку: активізувати граматичний матеріал теми ( Минулий неозначений час); повторити і практикувати ЛО теми; практикувати  граматичний матеріал How much/How many; There is/There are; активізувати ЛО теми;  практикувати діалогічне мовлення по темі;

Очікувані результати: на кінець уроку учні повинні вміти використовувати граматичний матеріал ( Минулий неозначений час у мовлені і на письмі) в монологічному і діалогічному мовленні;   розрізняти однину і множину іменників( злічувані і незлічувані ) і правильно вживати How many/ How much/ There is / There are; розповідати про прийоми їжі і описувати картинки , використовуючи ЛО ємностей  для їжі і продуктів; складати діалоги про прийоми їжі і похід до магазину і супермаркету ;

 

Хід уроку

1. Greeting (Привітання)

2. Warming- up activity. Guessing the topic ( Завдання для введення в іншомовну атмосферу)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Simple_past/Simple_Past_negative_and_interrogative_form_sa1219346fa

( Виконати інтерактивне завдання Past Simple і перевірити відповіді)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countable_and_uncountable_nouns/Countable_-_Uncountable_gq3069279xj (Виконати інтерактивне завдання Some/ any/a an / How much/How many і перевірити відповіді)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food_containers/Containers_cs1348845zf

( Виконати інтерактивне завдання Food Containers)

2.1. Активізація Минулого неозначеного часу ( Past Simple) Впр.1,стор. 130

( Клас ділиться на дві групи. Група 1 відповідає на питання блоку А, друга – на питання блоку В). Потім один представник із групи задає запитання, а всі решта учасників групи відповідають на питання по черзі; ( Якщо запитання розпочинаються на «Did», то кожен учень вирішує чи давати на нього позитивну чи негативну відповідь, спершу скорочену, потім повну)

Example : Did you find this exercise difficult?

+ Yes, I did.  I found this exercise difficult.

 No, I did not. I did not find this exercise difficult.

 

2.2. Вдосконалення навичок письма і граматичних навичок ( Впр. 2, стор. 130 )

 ( Заповнити пропуски словами ( much/many/is /are)

2.3. Активізація ЛО теми ( назви їжі і продуктів, назви ємностей) і вдосконалення  навичок письма ( Впр.3, стор.131) ( За описом картинок написати, що Ben, Lewis , Anna їли на сніданок)

2.4 . Творче завдання( за зразком Впр. 3, стор.131 написати про те, що ти їв/ їла на сніданок)

2.5. Вдосконалення навичок читання і активізація ЛО теми ( Впр. 4, стор. 131)

Завдання до вправи  :

  1. Answer the questions to the dialogue ( Можна запропонувати учням попрацювати із вже складеними запитаннями, а можна задати їм завдання самостійно поставити якомога більше запитань до діалогу)

 

  1. What meal of the day are Sam and Vicky talking about?
  2. What does Vicky suggest Sam to have for breakfast?
  3. Does Sam want to eat some cereal?
  4. What does he want instead?
  5. What does Sam want to eat a slice of bread with?
  6. What is Sam going to have for breakfast?
  7. Do Vicky and Sam have got sugar?

 

2.6. Вдосконалення навичок письма ( Скласти діалог за зразком Впр. 4( а), стор. 131  про будь-який прийом їжі)

3.Заключна частина уроку

3.1 Підсумки уроку

3.2. Оцінювання учнів

3.3 Домашнє завдання

Виконати( Впр.4 ( b), стор.131 ( Написати список покупок замість Вікі для  Сема)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку