План конспект у 6 класі №
Тема: « Повторення теми Going Shopping”
Підтема: Активізація Past Simple ( Минулого неозначеного часу). Активізація ЛО теми.
Мета уроку: активізувати граматичний матеріал теми ( Минулий неозначений час); повторити і практикувати ЛО теми; практикувати граматичний матеріал How much/How many; There is/There are; активізувати ЛО теми; практикувати діалогічне мовлення по темі;
Очікувані результати: на кінець уроку учні повинні вміти використовувати граматичний матеріал ( Минулий неозначений час у мовлені і на письмі) в монологічному і діалогічному мовленні; розрізняти однину і множину іменників( злічувані і незлічувані ) і правильно вживати How many/ How much/ There is / There are; розповідати про прийоми їжі і описувати картинки , використовуючи ЛО ємностей для їжі і продуктів; складати діалоги про прийоми їжі і похід до магазину і супермаркету ;
Хід уроку
1. Greeting (Привітання)
2. Warming- up activity. Guessing the topic ( Завдання для введення в іншомовну атмосферу)
( Виконати інтерактивне завдання Past Simple і перевірити відповіді)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countable_and_uncountable_nouns/Countable_-_Uncountable_gq3069279xj (Виконати інтерактивне завдання Some/ any/a an / How much/How many і перевірити відповіді)
( Виконати інтерактивне завдання Food Containers)
2.1. Активізація Минулого неозначеного часу ( Past Simple) Впр.1,стор. 130
( Клас ділиться на дві групи. Група 1 відповідає на питання блоку А, друга – на питання блоку В). Потім один представник із групи задає запитання, а всі решта учасників групи відповідають на питання по черзі; ( Якщо запитання розпочинаються на «Did», то кожен учень вирішує чи давати на нього позитивну чи негативну відповідь, спершу скорочену, потім повну)
Example : Did you find this exercise difficult?
+ Yes, I did. I found this exercise difficult.
No, I did not. I did not find this exercise difficult.
2.2. Вдосконалення навичок письма і граматичних навичок ( Впр. 2, стор. 130 )
( Заповнити пропуски словами ( much/many/is /are)
2.3. Активізація ЛО теми ( назви їжі і продуктів, назви ємностей) і вдосконалення навичок письма ( Впр.3, стор.131) ( За описом картинок написати, що Ben, Lewis , Anna їли на сніданок)
2.4 . Творче завдання( за зразком Впр. 3, стор.131 написати про те, що ти їв/ їла на сніданок)
2.5. Вдосконалення навичок читання і активізація ЛО теми ( Впр. 4, стор. 131)
Завдання до вправи :
2.6. Вдосконалення навичок письма ( Скласти діалог за зразком Впр. 4( а), стор. 131 про будь-який прийом їжі)
3.Заключна частина уроку
3.1 Підсумки уроку
3.2. Оцінювання учнів
3.3 Домашнє завдання
Виконати( Впр.4 ( b), стор.131 ( Написати список покупок замість Вікі для Сема)