План дистанційної роботи
асистента вчителя у 3 класі
Фішер Ганни Сергіївни
|
30 березня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Підготовка до уроків. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта
|
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Підготовка до наступного дня. Пошук матеріалів та ресурсів. Зворотній зв’язок з вчителем. |
Інтернет-ресурси, Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
|
31 березня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Перший тиждень». |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Ознайомлення з електронними ресурсами для організації дистанційного навчання учнів та/або самоосвіти педагогів під час карантину |
||||
|
1 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Перший тиждень». |
https://vumonline.ua/course/gesture-language/
|
|||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Ознайомлення з методичними рекомендаціями |
||||
|
2 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Проходження тесту. |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Опрацювання та перегляд нормативно-правової бази. |
||||
|
3 квітня
|
|
|||
9.00-10.30 |
Перегляд вебінару «Можливості Google в освітньому середовищі». |
||||
10.30-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Другий тиждень». |
||||
|
6 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Другий тиждень». |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. Заповнення анкети «Дослідження розвитку рефлексії педагога у процесі підвищення кваліфікації». |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIMj_zLk4REF_kPDKr1mju6KczXrQbYLJFyLDIowsu1C0tiQ/viewform |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Формування списку необхідного обладнання для дітей з ООП, залежно від нозології (сумісно з учителем) |
||||
|
7 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх».Проходження тесту до 2 курсу. |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-13.30 |
Перерва |
|
|||
13.30-15.00 |
Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції». |
https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html |
|||
|
8 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх».Складання тесту 3 до курсу. |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Підбірка, оформлення та розміщення порад батькам щодо роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку. |
Viber |
|||
|
9 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Складання тесту 4 до курсу. |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
«Психологія розвитку та вікова психологія» опрацювання практикуму |
||||
|
10 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину» |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Поповнення методичної скриньки. |
Українська мова, картки «Частини мови», «Головні члени речення», «Відмінювання іменників» та інше |
|||
|
13 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Проходження тесту 5 до курсу. |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Добір та розміщення мультфільмів рекомендованих для перегляду під час карантину. |
https://naurok.com.ua/post/8-multfilmiv-yaki-chudovo-motivuyut |
|||
|
14 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Кріс Емдін «Навчайте вчителів творити магію». Келлі МакҐоніґал «Як перетворити стрес на свого друга». Ремзі Муссалам «Три правила, як заохотити дітей навчатись». |
|
|||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Добірка та розміщення яскравих відео з цікавими фактами про нашу країну. Рекомендації для перегляду під час карантину. |
||||
|
15 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
|
|
|||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
|
|
|||
|
16 квітня
|
|
|||
9.00-10.00 |
Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»(1 година) |
||||
10.00-11.00 |
Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта |
|||
11.00-13.00 |
Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги. |
Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим |
|||
13.00-14.00 |
Перерва |
|
|||
14.00-15.00 |
Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»(2-га година) |
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||