План дистанційної роботи асистента вчителя

Про матеріал
Цей файл містить у собі розроблений план дистанційної роботи асистента вчителя.Також файл містить у собі корисні посилання на вебінари та перегляд цікавих, пізнавальних відеоматеріалів.
Перегляд файлу

План дистанційної роботи

асистента вчителя у 3 класі

Фішер Ганни Сергіївни

 

 

30 березня

 

 

9.00-10.00

Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів»

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Підготовка до уроків.

Viber, месенджер, відеозвязок, електронна пошта

 

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозвязок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Підготовка до наступного дня. Пошук матеріалів та ресурсів. Зворотній зв’язок з вчителем.

Інтернет-ресурси, Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

 

 

31 березня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Перший тиждень».

https://vumonline.ua/course/gesture-language/

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Ознайомлення з електронними ресурсами для організації дистанційного навчання учнів та/або самоосвіти педагогів під час карантину

http://www.loippo.edu.ua/news/announcement/5002-propozytsii-shchodo-orhanizatsii-dystantsiinoho-navchannia-onovliuietsia

 

 

1 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Перший тиждень».

https://vumonline.ua/course/gesture-language/

 

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Ознайомлення з методичними рекомендаціями

http://www.loippo.edu.ua/inkliuzyvna-osvita/5025-metodychni-rekomendatsii-loippo-pedahohichnym-pratsivnykam-iaki-pratsiuiut-z-ditmy-z-oop-na-period-karantynu

 

 

2 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Проходження тесту.

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Опрацювання та перегляд  нормативно-правової бази.

http://www.loippo.edu.ua/normatyvno-pravova-baza

 

 

3 квітня

 

 

9.00-10.30

Перегляд вебінару «Можливості Google в освітньому середовищі».

https://youtu.be/Rnvsg8TRXis

10.30-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Другий тиждень».

https://osvita.diia.gov.ua

 

 

6 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Блок «Другий тиждень».

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Заповнення анкети «Дослідження розвитку рефлексії педагога у процесі підвищення кваліфікації».

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIMj_zLk4REF_kPDKr1mju6KczXrQbYLJFyLDIowsu1C0tiQ/viewform 

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Формування списку необхідного обладнання для дітей з ООП, залежно від нозології (сумісно з учителем)

https://inkluzia.com.ua/

https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/Proekt-nakazu-MON-pro-perelik-korektsijnyh-zasobiv-dlya-ditej-z-osoblyvym-osvitnimy-potrebamy.pdf.pdf

https://ru-ru.facebook.com/InkluziaUkraineShop

 

 

7 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх».Проходження тесту до 2 курсу.

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-13.30

Перерва

 

13.30-15.00

Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції».

https://vseosvita.ua/webinar/ak-zberegti-psihicne-zdorova-v-umovah-socialnoi-izolacii-169.html

 

 

8 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх».Складання тесту 3 до курсу.

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Підбірка, оформлення та розміщення порад батькам щодо роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку.

Viber

 

 

 9 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Складання тесту 4 до курсу.

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

«Психологія розвитку та вікова психологія» опрацювання практикуму

https://core.ac.uk/download/pdf/33688021.pdf

 

 

10 квітня

 

 

9.00-10.00

Перегляд вебінару «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину»

https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu?reg=true

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Поповнення методичної скриньки.

Українська мова, картки «Частини мови», «Головні члени речення», «Відмінювання іменників» та інше

 

 

13 квітня

 

 

9.00-10.00

Проходження курсу «Відчуй: жестова мова для всіх». Проходження тесту 5 до курсу.

https://osvita.diia.gov.ua

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Добір та розміщення мультфільмів рекомендованих для перегляду під час карантину.

https://naurok.com.ua/post/8-multfilmiv-yaki-chudovo-motivuyut

https://naurok.com.ua/post/7-multfilmiv-dlya-nathnennya

 

 

14 квітня

 

 

9.00-10.00

Кріс Емдін «Навчайте вчителів творити магію». Келлі МакҐоніґал «Як перетворити стрес на свого друга». Ремзі Муссалам «Три правила, як заохотити дітей навчатись».

https://youtu.be/H3ddtbeduoo

https://youtu.be/RcGyVTAoXEU

https://youtu.be/YsYHqfk0X2A

 

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Добірка та розміщення  яскравих відео з цікавими фактами про нашу країну. Рекомендації для перегляду під час карантину.

https://youtu.be/ay88MJgXDQQ

https://youtu.be/Z5XdLJ_j80c

https://youtu.be/EtaDqgg4Ons

https://youtu.be/iBi9SSl2ioA

https://youtu.be/Z2RpmWJ1Bp0

https://youtu.be/ELU9-M2f-dI

 

 

15 квітня

 

 

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

 

 

 

 

16 квітня

 

 

9.00-10.00

Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»(1 година)

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami?reg=true

10.00-11.00

Співпраця з вчителем. Пошук матеріалів та ресурсів. Планування та розміщення матеріалу.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта

11.00-13.00

Консультації батьків та дітей, які потребують індивідуальної допомоги.

Viber, месенджер, відеозв’язок, електронна пошта, телефонний режим

13.00-14.00

Перерва

 

14.00-15.00

Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»(2-га  година)

https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami?reg=true

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сергєєва Єлизавета Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
855
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку