Посібник "Робота з дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах"

Про матеріал

Посібник "Робота з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах" складено на допомогу педагогічним працівникам у роботі з дітьми СЖО. У Посібнику представлено нормативно-правову базу, яка регламентує цю роботу, зразки документів які має вести предствник психологічної служби НЗ, класний керівник, зразки докуметів,які можуть допомогти організувати співпрацю з представниками влади на місцях і покликані відстоювати права дітей

Перегляд файлу

Відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет

 

 

 

 

image

 

( на допомогу в роботі керівникам навчальних закладів, заступникам директора школи з виховної роботи)

 

 

 

Підготовлено та упорядковано  

методистом РМК  Босою Тетяною Григорівною

 

 

 

Крижопіль

2014 

image 

 

 

Діти неодмінно повинні бути

щасливі, тому що дитинство -

сама чудова пора. Все інше життя тільки розплата за це недовге блаженство.

 

                             Павло Крусанов

 

 

Нормативно-правова база організації супроводу дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах:

 

—  Наказ Міністерства освіти і науки України “ Про планування  діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України” (№ 864 від 28.12.2006 р. )

—  Лист  управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації “ Про затверджений Порядок  взаємодії в області суб’єктів соціальної роботи із сім’ями з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( № 3714/12 від 26.09.2011)

—  Постанова Кабінету Міністрів України “ Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах”( №895 від 21.11.2013р.)

—  Постанова Кабінету Міністрів України “ Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей(осіб)” ( №896 від 21.11.2013р.) 

—  Наказ Міністерства соціальної політики України “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( №27 від 20. 01.2014р.)

—  Наказ Департаменту  освіти і науки  Вінницької обласної державної адміністрації “ Про здійснення  в умовах  загальноосвітнього навчального закладу педагогічного, психологічного та соціального супроводу учнів із сімей, які опинились в складних життєвих обставинах” (№47 від 10.02.2014р.)

 

 

 

 

 

 

Підставами для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, є:

-            проживання в сім’ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;

-            скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення;

-            залучення дитини до найгірших форм дитячої праці;

-            систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання;

-            перебування сім’ї дитини під соціальним супроводом у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у зв’язку із:

-            тривалою хворобою, встановленою інвалідністю (у тому числі дитини), вродженими вадами фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченістю, безробіттям одного з членів сім’ї, що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;

-            способом життя одного із батьків (обох батьків), внаслідок якого він (вони) частково або повністю не має(ють) здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у

суспільному житті, виконувати батьківські обов’язки;

-            трудовою міграцією батьків.

 

 Складні життєві обставини дитини можуть включати одну, декілька або всі перелічені у цьому пункті підстави, які повинні обов’язково враховуватись при здійсненні її соціального захисту та соціальної роботи з нею. При цьому при взятті дитини на облік повинна бути визначена домінуюча підстава (підстава, яка мала найбільший негативний вплив на стан її здоров’я та розвитку).

 

 

( Наказ Міністерства соціальної політики України від 20.01.2014  № 27 «Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах» )

 

До сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, належать сім'ї (особи), які не можуть самостійно подолати або мінімізувати негативний вплив, зокрема, таких обставин:

 

1)       жорстоке поводження з дитиною в сім'ї;

 

2)       відсутність постійного місця роботи у працездатних членів сім'ї (особи);

 

3)       відсутність житла, призначеного та придатного для проживання;

 

4)       відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, взяття під варту одного з членів сім'ї (особи), насильство в сім'ї

(у тому числі щодо дитини);

 

5)       тривала хвороба, встановлена інвалідність (у тому числі дітей), вроджені вади фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченість, безробіття одного з членів сім'ї (особи), що негативно впливає на виконання батьківських обов'язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;

 

6)       спосіб життя, внаслідок якого один із членів сім'ї (особа) частково або повністю не має здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у суспільному житті;

 

7)       ухиляння батьків від виконання обов'язків з виховання дитини;

 

8)       відібрання у батьків дитини без позбавлення батьківських прав;

 

9)       стихійне лихо;

 

10)  дискримінація осіб та/або груп осіб.

 

 

( Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 р. N 896 «Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей (осіб)» )

 

 

Робота з об’єктами соціальної роботи покладається на наступних об’єктів:

 

—   управління (відділи) у справах сім’ї та молоді області, районних, державних адміністрації, міських рад;

—   обласний, районні, міські, селищні та сільські центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та заклади соціального обслуговування, які знаходяться у сфері їх управління;

—   служби у справах дітей обласної, районної державних адміністрацій, міських рад;

—   управління ( відділи) охорони здоров’я обласної, районних державних адміністрацій, міських рад;

—   установи та заклади охорони здоров’я;

—   управління( відділи) освіти і науки обласної, районних державних адміністрацій, міських рад;

—   дошкільні, загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні та вищі навчальні заклади;

—   органи праці та соціального захисту населення;

—   відділи дільничних інспекторів управлінь ( відділів) МВС України у Вінницькій області;

—   підрозділи кримінально-виконавчої інспекції управління Державного департаменту України з питань виконання покарань у Вінницький

області;

—   органи місцевого самоврядування;

—   підприємства та заклади різних форм власності; — об’єднання громадян, благодійні та релігійні організації;

—   окремі громадяни тощо.

 

 

 

Підставами для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, є:

—   проживання в сім’ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;  

—   скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення; 

—   залучення дитини до найгірших форм дитячої праці; 

—   систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання; 

—   перебування сім’ї дитини під соціальним супроводом у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у зв’язку із: 

—   тривалою хворобою, встановленою інвалідністю (у тому числі дитини), вродженими вадами фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченістю, безробіттям одного з членів сім’ї, що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею; 

—   способом життя одного із батьків (обох батьків), внаслідок якого він (вони) частково або повністю не має(ють) здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у

суспільному житті, виконувати батьківські обов’язки;  —  трудовою міграцією батьків. 

(Наказ Міністерства соціальної політики України “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах ( №27 від 20. 01.2014р.)

 

Виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, може здійснюватись:

—   шляхом безпосереднього звернення дитини або її законного представника до служби у справах дітей чи до інших суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;  

—   шляхом отримання повідомлень від суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;  —  за зверненням громадян. 

(Наказ Міністерства соціальної політики України   “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( №27 від 20. 01.2014р.)

Інформація про дитину, яка перебуває у складних життєвих обставинах, вноситься до Журналу обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, що ведеться за формою згідно з додатком до цього Порядку, та Єдиного електронного банку даних дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, шляхом заповнення електронної обліковостатистичної картки дитини за формою, встановленою Мінсоцполітики. 

 

 

Коди складної життєвої ситуації

 

(відповідно до спільного наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2006р. № 1983/338/452/221/556/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім′ями, які опинились в складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.07.2006р. за № 824/12698):

 

01-  інвалідність батьків або дітей;

 

02-  вимушена міграція;

 

03-  наркотична або алкогольна залежність одного із членів сім'ї;

 

04-  перебування одного із членів сім'ї у місцях позбавлення волі;

 

05-  важковиховуваність дитини, девіантність;

 

06-  насильство в сім’ї;

 

07-  безпритульність;

 

08-  сирітство;

 

09-  складні стосунки в сім’ї, психологічний розлад;

 

10-  відсутність житла або роботи;

 

11-  бездоглядність;

 

12-  виникнення ризику для здоров»я та життя (проживання на екологічнозабруднених територіях, в районі епідемії, антисанітарних умовах тощо);

 

13-  інше (дописати)

 

 

Документація класного керівника

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ

_______класу_________________(назва навчального закладу)

1-й семестр, 2-й семестр (підкреслити)    

200_-200__ навчального року

Класний керівник___________________________

 

ПІБ дитини

 

Дата народж.

 

Домашня

адреса

 

ПІБ батьків

 

Категорія

(код)*

 

Дата відвідуванн

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           

(відвідує і заповнює класний керівник)

 

Коди     складної    життєвої    ситуації    (відповідно    до    спільного    наказу

Міністерства         освіти        і       науки        України        від        14.06.2006р.

№ 1983/338/452/221/556/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім′ями, які опинились в складних життєвих

обставинах»,     зареєстрованого     в    Міністерстві    юстиції    України    від

12.07.2006р. за № 824/12698)

 

Гендерна характеристика класу:

 

1.1. Кількість хлопців-___;

1.2. Кількість дівчат- ____ 

 

 

 

Стан здоров'я учнів :

 

/

п

ПІБ дитини

Здоров(

а)

Тимчасові розлади здоров′я

Хронічні соматичні хвороби

Психосо матичні захворювання

Інвалід ність

Прим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Заповнює медпрацівник)

 

 

/

п

ПІБ дитини

Муз школа

Спорт секція

Гурток, клуб

Інше

Не відвідує

Прим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Заповнює кл. керівник)

 

Соціальна  поведінка  учнів:

 

/

п

ПІБ дитини

Скоїв (ла)

правопоруш /злочин

Стоїть на обліку

ВКМССН

Адиктивна поведінка

Системат. порушує дисципліну

Конфлікти з вчителями, учнями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Заповнює кл. керівник)

 

 Інформація про соціальне середовище  розвитку  учнів:

 

/

п

ПІБ дитини

Повна

сім′я 

Неповна   сім′я

Вихов. батьками, опікунами

Малозабезпеч.

сім′я

Багатод ітна сім′я

Ін ш

е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Заповнює кл. керівник)

 

На підставі соціальних паспортів класів соціальний педагог заповнює соціальний паспорт навчального закладу, журнал обліку сімей дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах (див. спільний наказ

Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2006р.) тощо

 

Якщо у навчальному закладі немає соціального педагога, то соціальний паспорт навчального закладу  заповнює  заступник директора школи з виховної роботи або керівник навчального закладу, або громадський інспектор з охорони дитинства.

 

Соціальний паспорт навчального закладу складається  двічі на рік.

 

Усі учні, які опинилися у складних життєвих обставинах повинні бути охопленні супроводом і 100% гуртковою роботою, за можливістю позашкільною освітою.

 

Психолого-педагогічна     характеристика

1.      П.І.Б. дитини

 

2.      Дата народження.

 

3.      Школа, клас, час навчання в даному закладі.

 

4.      Соціальні особливості середовища навчання, виховання та розвитку:

а) склад сім′ї, соціальний статус дитини (сирота, напівсирота…), перебування на обліку, причина постановки на облік;

 

б) становище школяра у системі внутрісімейних стосунків ( тип сім′ї, стосунки в сім′ї, стиль сімейного виховання, ставлення до дитини членів родини, хто є авторитетом), ставлення батьків до школи, співпраця батьків з педагогами;

 

в) становище школяра в системі  стосунків з однолітками в межах групи  ( соціально-психологічний статус у групі, стосунки з однолітками, наявність близьких друзів).

 

5.      Стан здоров′я дитини, група здоров′я, обмеження,     пов′язані зі станом здоров′я, хронічні  хвороби, інвалідність, порушення  психо-фізичного розвитку.

 

6.      Індивідуально-психологічні особливості  особистості дитини:

а) темперамент та його особливості, що проявляються у діяльності та взаємодії з іншими    людьми;

 

б) особливості емоційно-вольової сфери     (переважаючий настрій, сила емоційних реакцій, стримування мимовільних емоцій і бажань);

 

в) особливості ставлення школяра до світу і самого себе ( ставлення до важливих видів діяльності, наявність мотивації навчальної діяльності та її конкретний зміст:

пізнавальний, соціальний, позиційний чи інший; конфліктність мотиваційної сфери, особистісна тривожність);

 

г) особливості характеру та поведінкової саморегуляції (наявність виявлених акцентуацій та їх характерні особливості; довільність   регуляції поведінки в ситуаціях      взаємодії, здатність до відповідальної поведінки, моральна регуляція поведінки).

 

7.   Рівень розвитку пізнавальних процесів. Здібності. Інтереси.

 

            а) рівень розвитку інтелекту ( якщо досліджувався) та його співвідношення з рівнем    навчальних досягнень;     

 

            б) рівень розвитку пізнавальних процесів, сформованість найважливіших видів   мислення .; розвиток пам′яті, рівень мовленнєвого розвитку, словниковий запас;

 

           в) здібності та інтереси, що проявилися у навчанні та позаурочній діяльності.

 

8.   Навчальні досягнення, поведінка на уроках, участь у суспільно-корисній діяльності АКТ

обстеження житлово – побутових умов проживання неповнолітнього

 

_____________________________________________________________

учня ____________класу ______________СЗШ, який проживає за

адресою______________________________________________________

Нами,________________________________________________________________________

____________________________________________________________ на підставі_______________________________________________________ з метою_______________________________________________________________ проведено обстеження умов проживання дитини___________________________ за адресою_________________________________________________________

Комісія встановила, що сім′я складається з________________________осіб.

Склад сім′ї: ПІП кожного із членів сім′ї,  місце роботи, навчання.

_____________________________________________________________________

Вказати, хто зареєстрований за вказаною адресою.

Житло розташоване на _____поверсі ______поверхового будинку, складається з ____кімнат.

Характеристика квартири_______________________________________________

Якщо квартира приватизована, чи є дитина співвласником житла._____________

Відомості          про         батьків:         ПІП,         дата         народження,         місце         роботи,

посада_____________________________________________________

Відношення батьків            до        успішності     в          навчанні         та         виховання дитини___________________________________________________________

Стан    здоров′я          (чи       проходив        медичне          обстеження,   дистанційний оздоровлення)_____________________________________________________

облік,

Матеріальний            стан     сім′ї     за         словами          батьків            (повна             заробітна        плата, аліменти)_________________________________________________________

пенсія,

Мікроклімат у сім′ї _________________________________________________

Висновки комісії (мотивація відносно мети обстеження) ____________________

Члени комісії:  _____________________ ПІП

                          _____________________ ПІП

                          _____________________ ПІП

 

 

 

 

АКТ № обстеження житлово-побутових умов та матеріального становища

 

від  « ____» ___________ 201_ р.

 

Уч____  ____ класу ЗОШ №___  __________________, яка знаходиться на внутришкільному обліку, Ми, члени комісії у складі: класного керівника              кл.,

image

                                                       соціального педагога СЗШ  ,

                                                     image

 

за наслідком обстеження житлово-побутових умов і матеріального становища сім'ї _________________, що мешкає за адресою: с., ____________________________, прийшли до такого висновку, що сім'я мешкає у самостійні квартирі, родина  складається з  __ чоловік, працює та навчається -  __ чоловік:       

      члени сім'ї:                                           

image

image        (ПІБ, місце роботи)   (ПІБ, місце роботи)

Умови проживання дитини:

image

 

Примітки:

image

 

Висновок (яка атмосфера вродині, чи цікавляться батьки справами дитини, чи розписуються в щоденнику дитини, чи цікавляться станом шкільних приладів, чи має дитина робочий куток, окреме ліжко тощо):

Виходячи з вищезазначеного, вважаємо умови проживання ____________ задовільними/незадовільними:

                                 

Члени комісії                                                                                                                

image         

         

З актом ознайомлений(а)                       

         

         

                                                                                     (Підпис)                                                        (ПІБ)

 

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ  ЛИСТ

ПІБ учня (ці) __________________________________________________________

1.   Клас _______________

2.   Дата (число, місяць, рік) і місце народження______________________ 3. Домашня адреса, домашній  телефон ____________________________ 

4.               Сім'я дитини:

Мати______________________________________________________________

(ПІБ, місце роботи, контактний телефон, освіта)

Батько_______________________________________________________

(ПІБ, місце роботи, контактний телефон, освіта)

      Дорослі, які реально  займаються вихованням дитини:

Склад сім'ї,її структура:_________________ ______________________

Житлово-побутові умови________________________________________

Взаємостосунки в сім'ї __________________________________

Наявність відхилень від норм поведінки в сім'ї _____________________            Виховний потенціал сім'ї _____________________________________

5.               Група здоров'я дитини, захворювання: ____________________________

6.               Характерологічні особливості дитини ____________________________

7.               Якості особистості (позитивні, негативні) _________________________

8.               Стан дитини в колективі___________________________________ 9. Навчальна діяльність:            успішність ____________________________________________      рівень знань ________________________________________

           відвідування уроків__________________________________            здібності до навчання ________________________________            пізнавальний інтерес _________________________________

10. Трудова діяльність:

    види праці, яким віддається перевага   ____________________      участь у трудових справах  ____________________________ 11. Позаурочна діяльність. Участь у житті класу, школи ________ 12. Коло спілкування (П.І. друзів):

      у школі ______________________________________________ поза  школою__________________________________________

13.  Чи відноситься до «групи ризику» (з якого року)? _________

14.  Чи перебуває у складних життєвих обставинах  ______________________

15.  Чи перебуває на обліку в СССД, КМСН ( дата, коли поставили на облік, причина)______________________________________

 

 

 

 

 

 

КАРТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ

 

 

Зміст     спостережень

Не спостерігається

Іноді  

Часто

1

Навчальна  діяльність:

 

 

 

 

байдужість;

 

 

 

 

небажання  вчитися;

 

 

 

 

низька  успішність;

 

 

 

 

труднощі  у  засвоєнні  навчальних  програм;

 

 

 

 

систематична  неуспішність  з одного  або  декількох предметів.  

 

 

 

2.

Стосунки  з  однолітками.

 

 

 

 

Стан у  класі:

 

 

 

 

ізоляція;

 

 

 

 

протиставлення себе колективу;

 

 

 

 

стан  ватажка мікрогрупи,  яка складається  з  важких  учнів.

 

 

 

 

Відношення  до  інших  дітей:

 

 

 

 

жорстоке  поводження   із  слабшими  і молодшими за себе;

 

 

 

 

зневажливе відношення  до  однолітків;

 

 

 

 

приналежність  до  різних   молодіжних  груп.

 

 

 

   3

Взаємостосунки з дорослими.   

 

 

 

 

Із  вчителями:

 

 

 

 

конфліктний  характер взаємостосунків  з  одним  або  декількома вчителями;

 

 

 

 

грубість;

 

 

 

 

нетактовність;

 

 

 

 

брехня.

 

 

 

 

Із  батьками

 

 

 

 

конфліктний  характер;

 

 

 

 

брехня;

 

 

 

 

грубість,  пихатість

 

 

 

 4.

Проведення  вільного  часу:

 

 

 

 

зайнятість  у   клубах, гуртках  і  секціях;

 

 

 

 

проводить  вільний  час  з  друзями  на   вулиці;

 

 

 

 

вживає спиртні  напої;

 

 

 

 

палить;

 

 

 

 

заробляє самостійно собі на життя;

 

 

 

5.

Відношення до праці, професійна орієнтація.

 

 

 

 

Вибір професії (для старшокласників):

 

 

 

 

незнання своїх можливостей  і здібностей

 

 

 

 

професійна невизначеність;

 

 

 

 

нерозвиненість  тих рис характеру особистості,  які  необхідні  для  вибраної професії.

 

 

 

 

Відношення  до  праці:

 

 

 

 

негативне ставлення

 

 

 

 

невиконання трудових обов'язків

 

 

 

 

у школі і дома;

 

 

 

 

несумлінне відношення

 

 

 

  

6.

Поведінка і  вчинки.

 

 

 

 

У школі:

 

 

 

 

пропуски уроків;

 

 

 

 

порушення  вимог шкільної  дисципліни;

 

 

 

 

нецензурна  лайка;

 

 

 

 

жаргонна  мова;

 

 

 

 

псування  шкільного  майна;

 

 

 

 

зрив  уроків;

 

 

 

 

бійки.

 

 

 

 

У сім'ї:

 

 

 

 

втечі  з  дому;

 

 

 

 

невиконання  домашніх  обов'язків;

 

 

 

 

Протиправні  вчинки:

 

 

 

 

бродяжництво;

 

 

 

 

жебрацтво;

 

 

 

 

азартні  ігри;

 

 

 

 

вживання  наркотиків;

 

 

 

 

проституція;

 

 

 

 

крадіжка;

 

 

 

 

здирництво;

 

 

 

 

псування  майна;

 

 

 

 

нанесення  тілесних  пошкоджень (бійка).

 

 

 

 

Облік  пропусків занять

 

image

 

 

Картка особистого обліку учня з девіантною поведінкою

 

1.                Прізвище, ім’я та по батькові_________________________________________

2.                Клас ____________________________________________________________

3.                Число, місяць, рік народження ______________________________________ 4. Прізвище, ім’я та по батькові батьків

    Мати ___________________________________________________________

    Де працює _______________________________________________________

Батько_____________________________________________________________  

Де працює _______________________________________________________

5.      Характеристика сім’ї ______________________________________________

6.      Причини неблагополуччя __________________________________________

7.      До якого правопорушення схильний _________________________________

8.      Наставник ______________________________________________________

9.      Ставлення до навчання ___________________________________________

10.  Поведінка ______________________________________________________

13. Яка робота проводиться щодо профілактики правопорушень

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

 

 

Протокол бесіди

 

від ____.____.2011 р.

з учнем/ученицею                                                                                                                          ,

image

                                                                                               (ПІБ дитини)                                            

                                                                                                                  ,                                       ,

image                                                                             (Дата  народження дитини)                                               (Клас)

 

та батьками ________________________________________________.

     Домашняадреса             с.                   , вул.

image

                   телефон           дом.тел.:                                                                моб. тел.:   

image

 

 

 

2. Здійснити обстеження житлових умов сім’ї  

Бесіду проведено

                      

image    СЛУХАЛИ:                   

image

 

 

 

 

УХВАЛИЛИ:

 

1. Зобов’язати батьків посилити контроль за виконанням дитиною Статуту школи. 

image

image

image                                                                                              (Підпис)                                                             (ПІБ)

 

             

image

Результатибесіди:

____________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________

         ___.___.201_р.                                                                                                            

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАЧАЛЬНИКУ

КРИЖОПІЛЬСЬКОГО               

РВ УМВС

___________________  

ДИРЕКТОРА СЗШ ___  

___________________

 

 

ПОДАННЯ

 

 

АДМІНІСТРАЦІЯ СЗШ ___ЗВЕРТАЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ У ВИРІШЕННІ ПИТАННЯ

ВПЛИВУ                  НА                БАТЬКА                   ________________________                  ТА                МАТІР

____________________________ ___________________, УЧЕНИЦІ ____ КЛАСУ СЗШ

__, ЯКА МЕШКАЄ ЗА АДРЕСОЮ ЗА АДРЕСОЮ: С.______, _________________________________________________. ДІВЧИНА ПРОЖИВАЄ ЗА ВКАЗАНОЮ АДРЕСОЮ РАЗОМ З __________.

ШКОЛОЮ СИСТЕМАТИЧНО ПРОВОДИТЬСЯ РОБОТА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКА ТА МАТЕРІ

ДО СПІВПРАЦІ ІЗ ШКОЛОЮ (БЕСІДИ З УЧЕНИЦЕЮ, РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА,

ВИКЛИКИ ДО ШКОЛИ БАТЬКА ТА БАБУСІ ЛИСТАМИ, ЗАПИСИ В ЩОДЕННИКУ З ВИКЛИКОМ ДО ШКОЛИ, ТЕЛЕФОННІ БЕСІДИ ТОЩО). ПРОТЕ З ____________ Р.ДО _____________ Р.

НА СПРОБИ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ЩОДО ВИХОВАННЯ ______ БАТЬКО ТА МАТІР НЕ ВІДРЕАГУВАЛИ. ДИТИНА СИСТЕМАТИЧНО ПОРУШУЄ СТАТУТ ШКОЛИ (ЗАПІЗНЮЄТЬСЯ,НЕ

ГОТУЄ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ,НЕ ПРАЦЮЄ НА УРОКАХ, МАЄ НЕВІДПОВІДНИЙ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ТОЩО). ЗА ПІДСУМКАМИ І СЕМЕСТРУ 201_/201_ Н.Р.ТА СІЧНЯ 201_/201_ Н.Р. _______________. МАЄ ОЦІНКИ СЕРЕДНЬОГО ТА НИЗЬКОГО РІВНЯ.

СЗШ __ЗВЕРТАЛАСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ДО РВВС КРИЖОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ (ПОДАННЯ №____ВІД ___.___.201_ Р.). ПРОТЕ,НЕЗВАЖАЮЧИ НА ПРОВЕДЕНУ РОБОТУ З ______,ПРО ЩО СВІДЧИТЬ ЛИСТ РВВС №__ВІД ___.10.201_Р.,ДИТИНА ПРОДОВЖУЄ

ПОРУШУВАТИ СТАТУТ ШКОЛИ.  

МАТІР ____________ПРАЦЮЄ _________________,ДИТИНУ НЕ КОНТРОЛЮЄ.

БАТЬКО _________________________ВИХОВАННЯМ ДОНЬКИ НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ.

ПРОСИМО ВАС ДОПОМОГТИ У ВИРІШЕННІ ДАНОГО ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДЬ НАДІСЛАТИ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.

 

 

ДИРЕКТОР СЗШ                                  _________                        

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ: ________________

 

 

 

 

 

Директору/голові ____________________________

АДМІНІСТРАЦІЯ СЗШ ___ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ______________________________ЗА

ДОПОМОГОЮ У ВИРІШЕННІ ПИТАННЯ ВПЛИВУ НА _________________________ЩОДО ВИХОВАННЯ СИНА ____________________,УЧНЯ ____КЛАСУ СЗШ ___, ЯКИЙ МЕШКАЄ ЗА АДРЕСОЮ ЗА АДРЕСОЮ: С. __________, ___________________.  

ШКОЛОЮ СИСТЕМАТИЧНО ПРОВОДИТЬСЯ РОБОТА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКА ТА МАТЕРІ

ДО СПІВПРАЦІ ІЗ ШКОЛОЮ (БЕСІДИ З УЧНЕМ,РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ВИКЛИКИ

ДО ШКОЛИ БАТЬКА ТА МАТЕРІ,  НЕОДНОРАЗОВІ ЗАПИСИ В ЩОДЕННИКУ З ВИКЛИКОМ ДО ШКОЛИ ТА ТЕЛЕФОННІ БЕСІДИ), _____________. ПРОСИМО ВАС ДОПОМОГТИ У ВИРІШЕННІ ДАНОГО ПИТАННЯ ________________.

 

 

ДИРЕКТОР СЗШ ___                        _________                          

 

ВИКОНАВЕЦЬ: ________________

 

_____________________________________________________________________

 

 

Шановні ______________________  та _________________________

 

Адміністрація СЗШ ___ доводить до Вашого відома, що Ваша дитина _______________________, учень (ця) ____ класу, не відвідує заняття у школі без поважних причин, до уроків не готується, має низький рівень знань, порушує Статут школи.

Адміністрація школи нагадує Вам, що згідно Закону України «Про освіту»  батьки є  учасниками навчально-виховного процесу і несуть відповідальність за виховання, навчання, розвиток  дитини (стаття №59). Невиконання своїх обов’язків тягне за собою адміністративну відповідальність (стаття №84 Кодексу України «Про адміністративні порушення»).

Адміністрація СЗШ ___ звертається за допомогою у вирішення даного питання до РВВС _________________ району .

Адміністрація СЗШ ___ запрошує Вас для бесіди щодо вирішення питання подальшого навчання Вашої дитини та онуки.

 

Директор СЗШ  __                                 __________                                           Класний керівник                                          __________                 

 

                         

 

АКТ № про відсутність учня(ці) СЗШ №___ без поважних причин 10 днів

 

від ___.___201_ р.

Ми, директор школи __ ___________________, заступник директора з виховної роботи ____________________, класний керівник ______ класу ______________________,  склали даний акт про те, що школу протягом часу з ____.____.201_ р. по ____.____.201_ р., що складає 10 учбових днів, без поважних причин не відвідує учень(ця) ______ класу ___________________________________, _______ р.н., який(а) мешкає за адресою: с.

____, _______________________________, буд. ____, кв. ____.

Склад родини __________________________:

Батько:___________________________________________________________;                   м/р: _______________________; з родиною проживає/не проживає. Мати:_____________________________________________________________;  м/р: _________________________; з родиною проживає/не проживає.

Дитина проживає й виховується матір’ю / батьком / опікунами.  

Причиною, з якої учень(ця) не відвідує школу, є  _______________________.

Школою проведено наступну роботу (потрібне підкреслити):

   телефонна розмова з матір’ю/батьком дитини;

   телефонна розмова з дитиною;

   профілактична бесіда з матір’ю/батьком дитини;

   профілактична бесіда з дитиною;

   спілкування через мережу Internet;

   відвідування родини за адресою проживання (акт №__ від ___.___.201_р.);

   постанова на внутришкільний облік;

   звернення до РВВС Крижопільського району (№____ від ____.____.201_ р.);

   інформування листом матері/батька дитини (№____ від ____.____.201_ р.);

   застосування до батьків мір адміністративного впливу;

   інше ___________________________________________________________.

Вважаємо необхідними такі заходи (потрібне підкреслити):

   профілактична бесіда з матір’ю/батьком дитини;

   бесіда з дитиною;

   звернення до РВВС Крижопільського  району ;

   інформування листом матері/батька дитини;

   застосування до батьків мір адміністративного впливу;

   інше ___________________________________________________________.

Директор СЗШ ___                                                                                                              

Заст. директора з ВР                                               image                       image 

Класний керівник ___класу                                             (Підпис)                                                               

 

 

 

 

 

                                                                                                         Директору СЗШ  ___________                                                                                                         ________ _________________ ,                                                                                                          класного керівника ____ класу                                                                                                         ________________________

 

Доповідна

про відсутність учениці в школі під час навчально-виховного процесу

 

       Доводжу до Вашого відома, що учень(ця) ____ класу ___________________________, 19___ р.н., який(а) мешкає за адресою: с. ______, ______________________, не відвідувала школу ___.___-___.___.201_ р., що складає  ___  учбових днів ( ___ навчальних годин).

Склад родини:

Батько: ______________________________________________________________. Мати: _______________________________________________________________.

Бабуся:

______________________________________________________________.

Дідусь:

______________________________________________________________.

Мною, як класним керівником, було вжито такі заходи з приводу невідвідування школи:

   телефонна розмова з матір’ю/бабусею/дідусем дитини;

   телефонна розмова з дитиною;

   профілактична бесіда з батьками дитини;

   профілактична бесіда з дитиною;

   спілкування через мережу Internet;

   відвідування родини за адресою проживання;

   спілкування з представником РВВС  Крижопільського району ;

   інформування листом батьків учениці;

   інше _____________________________________________________________.

Причина пропуску занять:  _____________________________________________. Надано документи щодо пропусків навчально-виховного процесу:

   медична довідка;

   пояснювальна записка від батьків (бабусі/дідуся);

   інше: ______________________________________________________________;

   не надано ніяких документів.

Вважаю доцільними такі заходи:

   профілактична бесіда з батьками дитини;

   бесіда з дитиною;

   постанова на внутришкільний облік;

   звернення до РВВС Крижопільського району ;

   застосування до батьків мір адміністративного впливу;

   інше _____________________________________________________________.

 

____.___.201_ р.                                                                                                                                   

____________

 

 

image

         

 

 

Бережіться дітей!

Коли-небудь вони оволодіють миром!

       Ешлі Діамант 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кошулаб Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гриценюк Сніжанна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
8319
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку