Посібник "Робота з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах" складено на допомогу педагогічним працівникам у роботі з дітьми СЖО. У Посібнику представлено нормативно-правову базу, яка регламентує цю роботу, зразки документів які має вести предствник психологічної служби НЗ, класний керівник, зразки докуметів,які можуть допомогти організувати співпрацю з представниками влади на місцях і покликані відстоювати права дітей
Відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
Підготовлено та упорядковано
методистом РМК Босою Тетяною Григорівною
Крижопіль
2014
щасливі, тому що дитинство -
сама чудова пора. Все інше життя тільки розплата за це недовге блаженство.
Нормативно-правова база організації супроводу дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах:
Наказ Міністерства освіти і науки України “ Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України” (№ 864 від 28.12.2006 р. )
Лист управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації “ Про затверджений Порядок взаємодії в області суб’єктів соціальної роботи із сім’ями з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( № 3714/12 від 26.09.2011)
Постанова Кабінету Міністрів України “ Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах”( №895 від 21.11.2013р.)
Постанова Кабінету Міністрів України “ Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей(осіб)” ( №896 від 21.11.2013р.)
Наказ Міністерства соціальної політики України “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( №27 від 20. 01.2014р.)
Наказ Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації “ Про здійснення в умовах загальноосвітнього навчального закладу педагогічного, психологічного та соціального супроводу учнів із сімей, які опинились в складних життєвих обставинах” (№47 від 10.02.2014р.)
Підставами для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, є:
- проживання в сім’ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;
- скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення;
- залучення дитини до найгірших форм дитячої праці;
- систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання;
- перебування сім’ї дитини під соціальним супроводом у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у зв’язку із:
- тривалою хворобою, встановленою інвалідністю (у тому числі дитини), вродженими вадами фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченістю, безробіттям одного з членів сім’ї, що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;
- способом життя одного із батьків (обох батьків), внаслідок якого він (вони) частково або повністю не має(ють) здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у
суспільному житті, виконувати батьківські обов’язки;
- трудовою міграцією батьків.
Складні життєві обставини дитини можуть включати одну, декілька або всі перелічені у цьому пункті підстави, які повинні обов’язково враховуватись при здійсненні її соціального захисту та соціальної роботи з нею. При цьому при взятті дитини на облік повинна бути визначена домінуюча підстава (підстава, яка мала найбільший негативний вплив на стан її здоров’я та розвитку).
( Наказ Міністерства соціальної політики України від 20.01.2014 № 27 «Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах» )
До сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, належать сім'ї (особи), які не можуть самостійно подолати або мінімізувати негативний вплив, зокрема, таких обставин:
1) жорстоке поводження з дитиною в сім'ї;
2) відсутність постійного місця роботи у працездатних членів сім'ї (особи);
3) відсутність житла, призначеного та придатного для проживання;
4) відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, взяття під варту одного з членів сім'ї (особи), насильство в сім'ї
(у тому числі щодо дитини);
5) тривала хвороба, встановлена інвалідність (у тому числі дітей), вроджені вади фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченість, безробіття одного з членів сім'ї (особи), що негативно впливає на виконання батьківських обов'язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;
6) спосіб життя, внаслідок якого один із членів сім'ї (особа) частково або повністю не має здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у суспільному житті;
7) ухиляння батьків від виконання обов'язків з виховання дитини;
8) відібрання у батьків дитини без позбавлення батьківських прав;
9) стихійне лихо;
10) дискримінація осіб та/або груп осіб.
( Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 р. N 896 «Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей (осіб)» )
Робота з об’єктами соціальної роботи покладається на наступних об’єктів:
управління (відділи) у справах сім’ї та молоді області, районних, державних адміністрації, міських рад;
обласний, районні, міські, селищні та сільські центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та заклади соціального обслуговування, які знаходяться у сфері їх управління;
служби у справах дітей обласної, районної державних адміністрацій, міських рад;
управління ( відділи) охорони здоров’я обласної, районних державних адміністрацій, міських рад;
установи та заклади охорони здоров’я;
управління( відділи) освіти і науки обласної, районних державних адміністрацій, міських рад;
дошкільні, загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні та вищі навчальні заклади;
органи праці та соціального захисту населення;
відділи дільничних інспекторів управлінь ( відділів) МВС України у Вінницькій області;
підрозділи кримінально-виконавчої інспекції управління Державного департаменту України з питань виконання покарань у Вінницький
області;
органи місцевого самоврядування;
підприємства та заклади різних форм власності; об’єднання громадян, благодійні та релігійні організації;
окремі громадяни тощо.
Підставами для взяття дитини на облік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, є:
проживання в сім’ї, у якій батьки або особи, які їх замінюють, ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини, а саме: коли вони без поважних причин не піклуються про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема не забезпечують необхідного харчування, медичного догляду, лікування дитини, що негативно впливає або може вплинути на її фізичний розвиток, не створюють умов для отримання нею освіти;
скоєння фізичного, психологічного, сексуального, економічного насильства над дитиною, жорстоке поводження з нею або загроза його вчинення;
залучення дитини до найгірших форм дитячої праці;
систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного проживання;
перебування сім’ї дитини під соціальним супроводом у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у зв’язку із:
тривалою хворобою, встановленою інвалідністю (у тому числі дитини), вродженими вадами фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченістю, безробіттям одного з членів сім’ї, що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею;
способом життя одного із батьків (обох батьків), внаслідок якого він (вони) частково або повністю не має(ють) здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у
суспільному житті, виконувати батьківські обов’язки; трудовою міграцією батьків.
(Наказ Міністерства соціальної політики України “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах ( №27 від 20. 01.2014р.)
Виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, може здійснюватись:
шляхом безпосереднього звернення дитини або її законного представника до служби у справах дітей чи до інших суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;
шляхом отримання повідомлень від суб’єктів соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю; за зверненням громадян.
(Наказ Міністерства соціальної політики України “ Про Порядок ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах” ( №27 від 20. 01.2014р.)
Інформація про дитину, яка перебуває у складних життєвих обставинах, вноситься до Журналу обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, що ведеться за формою згідно з додатком до цього Порядку, та Єдиного електронного банку даних дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, шляхом заповнення електронної обліковостатистичної картки дитини за формою, встановленою Мінсоцполітики.
(відповідно до спільного наказу Міністерства освіти і науки України від 14.06.2006р. № 1983/338/452/221/556/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім′ями, які опинились в складних життєвих обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 12.07.2006р. за № 824/12698):
01- інвалідність батьків або дітей;
02- вимушена міграція;
03- наркотична або алкогольна залежність одного із членів сім'ї;
04- перебування одного із членів сім'ї у місцях позбавлення волі;
05- важковиховуваність дитини, девіантність;
06- насильство в сім’ї;
07- безпритульність;
08- сирітство;
09- складні стосунки в сім’ї, психологічний розлад;
10- відсутність житла або роботи;
11- бездоглядність;
12- виникнення ризику для здоров»я та життя (проживання на екологічнозабруднених територіях, в районі епідемії, антисанітарних умовах тощо);
13- інше (дописати)
Документація класного керівника
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
_______класу_________________(назва навчального закладу)
1-й семестр, 2-й семестр (підкреслити)
200_-200__ навчального року
Класний керівник___________________________
№
|
ПІБ дитини
|
Дата народж.
|
Домашня адреса
|
ПІБ батьків
|
Категорія (код)*
|
Дата відвідуванн я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(відвідує і заповнює класний керівник)
Коди складної життєвої ситуації (відповідно до спільного наказу
Міністерства освіти і науки України від 14.06.2006р.
№ 1983/338/452/221/556/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб'єктів соціальної роботи із сім′ями, які опинились в складних життєвих
обставинах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від
12.07.2006р. за № 824/12698)
Гендерна характеристика класу:
1.1. Кількість хлопців-___;
1.2. Кількість дівчат- ____
Стан здоров'я учнів :
№ / п |
ПІБ дитини |
Здоров( а) |
Тимчасові розлади здоров′я |
Хронічні соматичні хвороби |
Психосо матичні захворювання |
Інвалід ність |
Прим. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Заповнює медпрацівник)
№ / п |
ПІБ дитини |
Муз школа |
Спорт секція |
Гурток, клуб |
Інше |
Не відвідує |
Прим. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Заповнює кл. керівник)
Соціальна поведінка учнів:
№ / п |
ПІБ дитини |
Скоїв (ла) правопоруш /злочин |
Стоїть на обліку ВКМССН |
Адиктивна поведінка |
Системат. порушує дисципліну |
Конфлікти з вчителями, учнями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Заповнює кл. керівник)
Інформація про соціальне середовище розвитку учнів:
№ / п |
ПІБ дитини |
Повна сім′я |
Неповна сім′я |
Вихов. батьками, опікунами |
Малозабезпеч. сім′я |
Багатод ітна сім′я |
Ін ш е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Заповнює кл. керівник)
На підставі соціальних паспортів класів соціальний педагог заповнює соціальний паспорт навчального закладу, журнал обліку сімей дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах (див. спільний наказ
Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2006р.) тощо
Якщо у навчальному закладі немає соціального педагога, то соціальний паспорт навчального закладу заповнює заступник директора школи з виховної роботи або керівник навчального закладу, або громадський інспектор з охорони дитинства.
Соціальний паспорт навчального закладу складається двічі на рік.
Усі учні, які опинилися у складних життєвих обставинах повинні бути охопленні супроводом і 100% гуртковою роботою, за можливістю позашкільною освітою.
1. П.І.Б. дитини
2. Дата народження.
3. Школа, клас, час навчання в даному закладі.
4. Соціальні особливості середовища навчання, виховання та розвитку:
а) склад сім′ї, соціальний статус дитини (сирота, напівсирота…), перебування на обліку, причина постановки на облік;
б) становище школяра у системі внутрісімейних стосунків ( тип сім′ї, стосунки в сім′ї, стиль сімейного виховання, ставлення до дитини членів родини, хто є авторитетом), ставлення батьків до школи, співпраця батьків з педагогами;
в) становище школяра в системі стосунків з однолітками в межах групи ( соціально-психологічний статус у групі, стосунки з однолітками, наявність близьких друзів).
5. Стан здоров′я дитини, група здоров′я, обмеження, пов′язані зі станом здоров′я, хронічні хвороби, інвалідність, порушення психо-фізичного розвитку.
6. Індивідуально-психологічні особливості особистості дитини:
а) темперамент та його особливості, що проявляються у діяльності та взаємодії з іншими людьми;
б) особливості емоційно-вольової сфери (переважаючий настрій, сила емоційних реакцій, стримування мимовільних емоцій і бажань);
в) особливості ставлення школяра до світу і самого себе ( ставлення до важливих видів діяльності, наявність мотивації навчальної діяльності та її конкретний зміст:
пізнавальний, соціальний, позиційний чи інший; конфліктність мотиваційної сфери, особистісна тривожність);
г) особливості характеру та поведінкової саморегуляції (наявність виявлених акцентуацій та їх характерні особливості; довільність регуляції поведінки в ситуаціях взаємодії, здатність до відповідальної поведінки, моральна регуляція поведінки).
7. Рівень розвитку пізнавальних процесів. Здібності. Інтереси.
а) рівень розвитку інтелекту ( якщо досліджувався) та його співвідношення з рівнем навчальних досягнень;
б) рівень розвитку пізнавальних процесів, сформованість найважливіших видів мислення .; розвиток пам′яті, рівень мовленнєвого розвитку, словниковий запас;
в) здібності та інтереси, що проявилися у навчанні та позаурочній діяльності.
8. Навчальні досягнення, поведінка на уроках, участь у суспільно-корисній діяльності АКТ
_____________________________________________________________
учня ____________класу ______________СЗШ, який проживає за
адресою______________________________________________________
Нами,________________________________________________________________________
____________________________________________________________ на підставі_______________________________________________________ з метою_______________________________________________________________ проведено обстеження умов проживання дитини___________________________ за адресою_________________________________________________________
Комісія встановила, що сім′я складається з________________________осіб.
Склад сім′ї: ПІП кожного із членів сім′ї, місце роботи, навчання.
_____________________________________________________________________
Вказати, хто зареєстрований за вказаною адресою.
Житло розташоване на _____поверсі ______поверхового будинку, складається з ____кімнат.
Характеристика квартири_______________________________________________
Якщо квартира приватизована, чи є дитина співвласником житла._____________
Відомості про батьків: ПІП, дата народження, місце роботи,
посада_____________________________________________________
Відношення батьків до успішності в навчанні та виховання дитини___________________________________________________________
Стан здоров′я (чи проходив медичне обстеження, дистанційний оздоровлення)_____________________________________________________ |
облік, |
Матеріальний стан сім′ї за словами батьків (повна заробітна плата, аліменти)_________________________________________________________ |
пенсія, |
Мікроклімат у сім′ї _________________________________________________
Висновки комісії (мотивація відносно мети обстеження) ____________________
Члени комісії: _____________________ ПІП
_____________________ ПІП
_____________________ ПІП
від « ____» ___________ 201_ р.
Уч____ ____ класу ЗОШ №___ __________________, яка знаходиться на внутришкільному обліку, Ми, члени комісії у складі: класного керівника кл.,
соціального педагога СЗШ ,
за наслідком обстеження житлово-побутових умов і матеріального становища сім'ї _________________, що мешкає за адресою: с., ____________________________, прийшли до такого висновку, що сім'я мешкає у самостійні квартирі, родина складається з __ чоловік, працює та навчається - __ чоловік:
члени сім'ї:
(ПІБ, місце роботи) (ПІБ, місце роботи)
Умови проживання дитини:
Примітки:
Висновок (яка атмосфера вродині, чи цікавляться батьки справами дитини, чи розписуються в щоденнику дитини, чи цікавляться станом шкільних приладів, чи має дитина робочий куток, окреме ліжко тощо):
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо умови проживання ____________ задовільними/незадовільними:
Члени комісії
З актом ознайомлений(а)
(Підпис) (ПІБ)
ПІБ учня (ці) __________________________________________________________
1. Клас _______________
2. Дата (число, місяць, рік) і місце народження______________________ 3. Домашня адреса, домашній телефон ____________________________
4. Сім'я дитини:
Мати______________________________________________________________
(ПІБ, місце роботи, контактний телефон, освіта)
Батько_______________________________________________________
(ПІБ, місце роботи, контактний телефон, освіта)
Дорослі, які реально займаються вихованням дитини:
Склад сім'ї,її структура:_________________ ______________________
Житлово-побутові умови________________________________________
Взаємостосунки в сім'ї __________________________________
Наявність відхилень від норм поведінки в сім'ї _____________________ Виховний потенціал сім'ї _____________________________________
5. Група здоров'я дитини, захворювання: ____________________________
6. Характерологічні особливості дитини ____________________________
7. Якості особистості (позитивні, негативні) _________________________
8. Стан дитини в колективі___________________________________ 9. Навчальна діяльність: успішність ____________________________________________ рівень знань ________________________________________
відвідування уроків__________________________________ здібності до навчання ________________________________ пізнавальний інтерес _________________________________
10. Трудова діяльність:
види праці, яким віддається перевага ____________________ участь у трудових справах ____________________________ 11. Позаурочна діяльність. Участь у житті класу, школи ________ 12. Коло спілкування (П.І. друзів):
у школі ______________________________________________ поза школою__________________________________________
13. Чи відноситься до «групи ризику» (з якого року)? _________
14. Чи перебуває у складних життєвих обставинах ______________________
15. Чи перебуває на обліку в СССД, КМСН ( дата, коли поставили на облік, причина)______________________________________
КАРТА СПОСТЕРЕЖЕНЬ
№ |
Зміст спостережень |
Не спостерігається |
Іноді |
Часто |
1 |
Навчальна діяльність: |
|
|
|
|
байдужість; |
|
|
|
|
небажання вчитися; |
|
|
|
|
низька успішність; |
|
|
|
|
труднощі у засвоєнні навчальних програм; |
|
|
|
|
систематична неуспішність з одного або декількох предметів. |
|
|
|
2. |
Стосунки з однолітками. |
|
|
|
|
Стан у класі: |
|
|
|
|
ізоляція; |
|
|
|
|
протиставлення себе колективу; |
|
|
|
|
стан ватажка мікрогрупи, яка складається з важких учнів. |
|
|
|
|
Відношення до інших дітей: |
|
|
|
|
жорстоке поводження із слабшими і молодшими за себе; |
|
|
|
|
зневажливе відношення до однолітків; |
|
|
|
|
приналежність до різних молодіжних груп. |
|
|
|
3 |
Взаємостосунки з дорослими. |
|
|
|
|
Із вчителями: |
|
|
|
|
конфліктний характер взаємостосунків з одним або декількома вчителями; |
|
|
|
|
грубість; |
|
|
|
|
нетактовність; |
|
|
|
|
брехня. |
|
|
|
|
Із батьками |
|
|
|
|
конфліктний характер; |
|
|
|
|
брехня; |
|
|
|
|
грубість, пихатість |
|
|
|
4. |
Проведення вільного часу: |
|
|
|
|
зайнятість у клубах, гуртках і секціях; |
|
|
|
|
проводить вільний час з друзями на вулиці; |
|
|
|
|
вживає спиртні напої; |
|
|
|
|
палить; |
|
|
|
|
заробляє самостійно собі на життя; |
|
|
|
5. |
Відношення до праці, професійна орієнтація. |
|
|
|
|
Вибір професії (для старшокласників): |
|
|
|
|
незнання своїх можливостей і здібностей |
|
|
|
|
професійна невизначеність; |
|
|
|
|
нерозвиненість тих рис характеру особистості, які необхідні для вибраної професії. |
|
|
|
|
Відношення до праці: |
|
|
|
|
негативне ставлення |
|
|
|
|
невиконання трудових обов'язків |
|
|
|
|
у школі і дома; |
|
|
|
|
несумлінне відношення |
|
|
|
6. |
Поведінка і вчинки. |
|
|
|
|
У школі: |
|
|
|
|
пропуски уроків; |
|
|
|
|
порушення вимог шкільної дисципліни; |
|
|
|
|
нецензурна лайка; |
|
|
|
|
жаргонна мова; |
|
|
|
|
псування шкільного майна; |
|
|
|
|
зрив уроків; |
|
|
|
|
бійки. |
|
|
|
|
У сім'ї: |
|
|
|
|
втечі з дому; |
|
|
|
|
невиконання домашніх обов'язків; |
|
|
|
|
Протиправні вчинки: |
|
|
|
|
бродяжництво; |
|
|
|
|
жебрацтво; |
|
|
|
|
азартні ігри; |
|
|
|
|
вживання наркотиків; |
|
|
|
|
проституція; |
|
|
|
|
крадіжка; |
|
|
|
|
здирництво; |
|
|
|
|
псування майна; |
|
|
|
|
нанесення тілесних пошкоджень (бійка). |
|
|
|
Облік пропусків занять
1. Прізвище, ім’я та по батькові_________________________________________
2. Клас ____________________________________________________________
3. Число, місяць, рік народження ______________________________________ 4. Прізвище, ім’я та по батькові батьків
Мати ___________________________________________________________
Де працює _______________________________________________________
Батько_____________________________________________________________
Де працює _______________________________________________________
5. Характеристика сім’ї ______________________________________________
6. Причини неблагополуччя __________________________________________
7. До якого правопорушення схильний _________________________________
8. Наставник ______________________________________________________
9. Ставлення до навчання ___________________________________________
10. Поведінка ______________________________________________________
13. Яка робота проводиться щодо профілактики правопорушень
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Протокол бесіди
від ____.____.2011 р.
з учнем/ученицею ,
(ПІБ дитини)
, ,
(Дата народження дитини) (Клас)
та батьками ________________________________________________.
Домашняадреса с. , вул.
телефон дом.тел.: моб. тел.:
|
2. Здійснити обстеження житлових умов сім’ї |
Бесіду проведено |
|
СЛУХАЛИ:
|
|
УХВАЛИЛИ: |
1. Зобов’язати батьків посилити контроль за виконанням дитиною Статуту школи. |
(Підпис) (ПІБ)
Результатибесіди:
____________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________
___.___.201_р.
НАЧАЛЬНИКУ
КРИЖОПІЛЬСЬКОГО
РВ УМВС
___________________
ДИРЕКТОРА СЗШ ___
___________________
АДМІНІСТРАЦІЯ СЗШ ___ЗВЕРТАЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ У ВИРІШЕННІ ПИТАННЯ
ВПЛИВУ НА БАТЬКА ________________________ ТА МАТІР
____________________________ ___________________, УЧЕНИЦІ ____ КЛАСУ СЗШ
__, ЯКА МЕШКАЄ ЗА АДРЕСОЮ ЗА АДРЕСОЮ: С.______, _________________________________________________. ДІВЧИНА ПРОЖИВАЄ ЗА ВКАЗАНОЮ АДРЕСОЮ РАЗОМ З __________.
ШКОЛОЮ СИСТЕМАТИЧНО ПРОВОДИТЬСЯ РОБОТА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКА ТА МАТЕРІ
ДО СПІВПРАЦІ ІЗ ШКОЛОЮ (БЕСІДИ З УЧЕНИЦЕЮ, РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА,
ВИКЛИКИ ДО ШКОЛИ БАТЬКА ТА БАБУСІ ЛИСТАМИ, ЗАПИСИ В ЩОДЕННИКУ З ВИКЛИКОМ ДО ШКОЛИ, ТЕЛЕФОННІ БЕСІДИ ТОЩО). ПРОТЕ З ____________ Р.ДО _____________ Р.
НА СПРОБИ ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ЩОДО ВИХОВАННЯ ______ БАТЬКО ТА МАТІР НЕ ВІДРЕАГУВАЛИ. ДИТИНА СИСТЕМАТИЧНО ПОРУШУЄ СТАТУТ ШКОЛИ (ЗАПІЗНЮЄТЬСЯ,НЕ
ГОТУЄ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ,НЕ ПРАЦЮЄ НА УРОКАХ, МАЄ НЕВІДПОВІДНИЙ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ТОЩО). ЗА ПІДСУМКАМИ І СЕМЕСТРУ 201_/201_ Н.Р.ТА СІЧНЯ 201_/201_ Н.Р. _______________. МАЄ ОЦІНКИ СЕРЕДНЬОГО ТА НИЗЬКОГО РІВНЯ.
СЗШ __ЗВЕРТАЛАСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ДО РВВС КРИЖОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ (ПОДАННЯ №____ВІД ___.___.201_ Р.). ПРОТЕ,НЕЗВАЖАЮЧИ НА ПРОВЕДЕНУ РОБОТУ З ______,ПРО ЩО СВІДЧИТЬ ЛИСТ РВВС №__ВІД ___.10.201_Р.,ДИТИНА ПРОДОВЖУЄ
ПОРУШУВАТИ СТАТУТ ШКОЛИ.
МАТІР ____________ПРАЦЮЄ _________________,ДИТИНУ НЕ КОНТРОЛЮЄ.
БАТЬКО _________________________ВИХОВАННЯМ ДОНЬКИ НЕ ЗАЙМАЄТЬСЯ.
ПРОСИМО ВАС ДОПОМОГТИ У ВИРІШЕННІ ДАНОГО ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДЬ НАДІСЛАТИ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ.
ДИРЕКТОР СЗШ _________
ВИКОНАВЕЦЬ: ________________
Директору/голові ____________________________
АДМІНІСТРАЦІЯ СЗШ ___ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ______________________________ЗА
ДОПОМОГОЮ У ВИРІШЕННІ ПИТАННЯ ВПЛИВУ НА _________________________ЩОДО ВИХОВАННЯ СИНА ____________________,УЧНЯ ____КЛАСУ СЗШ ___, ЯКИЙ МЕШКАЄ ЗА АДРЕСОЮ ЗА АДРЕСОЮ: С. __________, ___________________.
ШКОЛОЮ СИСТЕМАТИЧНО ПРОВОДИТЬСЯ РОБОТА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКА ТА МАТЕРІ
ДО СПІВПРАЦІ ІЗ ШКОЛОЮ (БЕСІДИ З УЧНЕМ,РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ВИКЛИКИ
ДО ШКОЛИ БАТЬКА ТА МАТЕРІ, НЕОДНОРАЗОВІ ЗАПИСИ В ЩОДЕННИКУ З ВИКЛИКОМ ДО ШКОЛИ ТА ТЕЛЕФОННІ БЕСІДИ), _____________. ПРОСИМО ВАС ДОПОМОГТИ У ВИРІШЕННІ ДАНОГО ПИТАННЯ ________________.
ДИРЕКТОР СЗШ ___ _________
ВИКОНАВЕЦЬ: ________________
_____________________________________________________________________
Шановні ______________________ та _________________________
Адміністрація СЗШ ___ доводить до Вашого відома, що Ваша дитина _______________________, учень (ця) ____ класу, не відвідує заняття у школі без поважних причин, до уроків не готується, має низький рівень знань, порушує Статут школи.
Адміністрація школи нагадує Вам, що згідно Закону України «Про освіту» батьки є учасниками навчально-виховного процесу і несуть відповідальність за виховання, навчання, розвиток дитини (стаття №59). Невиконання своїх обов’язків тягне за собою адміністративну відповідальність (стаття №84 Кодексу України «Про адміністративні порушення»).
Адміністрація СЗШ ___ звертається за допомогою у вирішення даного питання до РВВС _________________ району .
Адміністрація СЗШ ___ запрошує Вас для бесіди щодо вирішення питання подальшого навчання Вашої дитини та онуки.
Директор СЗШ __ __________ Класний керівник __________
від ___.___201_ р.
Ми, директор школи __ ___________________, заступник директора з виховної роботи ____________________, класний керівник ______ класу ______________________, склали даний акт про те, що школу протягом часу з ____.____.201_ р. по ____.____.201_ р., що складає 10 учбових днів, без поважних причин не відвідує учень(ця) ______ класу ___________________________________, _______ р.н., який(а) мешкає за адресою: с.
____, _______________________________, буд. ____, кв. ____.
Склад родини __________________________:
Батько:___________________________________________________________; м/р: _______________________; з родиною проживає/не проживає. Мати:_____________________________________________________________; м/р: _________________________; з родиною проживає/не проживає.
Дитина проживає й виховується матір’ю / батьком / опікунами.
Причиною, з якої учень(ця) не відвідує школу, є _______________________.
Школою проведено наступну роботу (потрібне підкреслити):
• телефонна розмова з матір’ю/батьком дитини;
• телефонна розмова з дитиною;
• профілактична бесіда з матір’ю/батьком дитини;
• профілактична бесіда з дитиною;
• спілкування через мережу Internet;
• відвідування родини за адресою проживання (акт №__ від ___.___.201_р.);
• постанова на внутришкільний облік;
• звернення до РВВС Крижопільського району (№____ від ____.____.201_ р.);
• інформування листом матері/батька дитини (№____ від ____.____.201_ р.);
• застосування до батьків мір адміністративного впливу;
• інше ___________________________________________________________.
Вважаємо необхідними такі заходи (потрібне підкреслити):
• профілактична бесіда з матір’ю/батьком дитини;
• бесіда з дитиною;
• звернення до РВВС Крижопільського району ;
• інформування листом матері/батька дитини;
• застосування до батьків мір адміністративного впливу;
• інше ___________________________________________________________.
Директор СЗШ ___
Заст. директора з ВР
Класний керівник ___класу (Підпис)
Директору СЗШ ___________ ________ _________________ , класного керівника ____ класу ________________________
про відсутність учениці в школі під час навчально-виховного процесу
Доводжу до Вашого відома, що учень(ця) ____ класу ___________________________, 19___ р.н., який(а) мешкає за адресою: с. ______, ______________________, не відвідувала школу ___.___-___.___.201_ р., що складає ___ учбових днів ( ___ навчальних годин).
Склад родини:
Батько: ______________________________________________________________. Мати: _______________________________________________________________.
Бабуся:
______________________________________________________________.
Дідусь:
______________________________________________________________.
Мною, як класним керівником, було вжито такі заходи з приводу невідвідування школи:
• телефонна розмова з матір’ю/бабусею/дідусем дитини;
• телефонна розмова з дитиною;
• профілактична бесіда з батьками дитини;
• профілактична бесіда з дитиною;
• спілкування через мережу Internet;
• відвідування родини за адресою проживання;
• спілкування з представником РВВС Крижопільського району ;
• інформування листом батьків учениці;
• інше _____________________________________________________________.
Причина пропуску занять: _____________________________________________. Надано документи щодо пропусків навчально-виховного процесу:
• медична довідка;
• пояснювальна записка від батьків (бабусі/дідуся);
• інше: ______________________________________________________________;
• не надано ніяких документів.
Вважаю доцільними такі заходи:
• профілактична бесіда з батьками дитини;
• бесіда з дитиною;
• постанова на внутришкільний облік;
• звернення до РВВС Крижопільського району ;
• застосування до батьків мір адміністративного впливу;
• інше _____________________________________________________________.
____.___.201_ р.
____________
Бережіться дітей!
Коли-небудь вони оволодіють миром!