17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

Про матеріал
Цілі:  навчальна:сформувати уявлення про алгоритми та виконавців алгоритмів; навчити виконувати прості алгоритми та складати алгоритми за прикладом;  складає план дій, що приводить до заданої мети;  розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;  виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація. Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.
Перегляд файлу

Урок 17.План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

Цілі:

  • навчальна:сформувати уявлення про алгоритми та виконавців алгоритмів; навчити виконувати прості алгоритми та складати алгоритми за прикладом;
  • складає план дій, що приводить до заданої мети;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда

— Як можна назвати послідовність дій, яку виконували діти?

— Що таке алгоритм?

— Хто був виконавцем цього алгоритму?

— чи міг би його виконати хтось інший (не людина)?

— наведіть приклади алгоритмів (із власного досвіду).

Проблемні запитання

— Чи зможе цей алгоритм виконати робот?

— Які команди треба змінити? Як?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Гра «чарівник»

Учитель повідомляє, що він чарівним чином може відгадати число, яке здобудуть діти, виконавши певні дії. Для цього він запише число та покладе аркуш у конверт. Далі пропонує дітям загадати будь-яке число і виконати такі дії:

— Загадайте число.

— До цього числа додайте 5.

— Від результату відніміть 3.

— Здобуте число збільште на 10.

— Відніміть задумане вами число.

— Зменште отримане число в 3 рази.

  назвіть здобуте число. (Учитель дістає з  конверта та показує число 4.)

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Взимку холодно у лісі — всі дерева голі й лисі.

Білка ж гарне хутро має, ще й зарядка зігріває.

Зранку хутко із дупла — зігріватись до тепла.

Поскакає по гілках, побігає по стежках,

На всі боки прогиналась, лосів в лісі роздивлялась.

Плечі добре розрівняли і за парти посідали.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «Так чи ні»

  • Алгоритм — це послідовність команд.
  • Виконавцем завжди виступає той, хто склав алгоритм.
  • Виконавцем може бути комп’ютер.
  • Один алгоритм можна виконати декілька разів.
  • Виконавець може відмовитися виконувати команду.
docx
Додано
27 квітня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку