План до методичної розробки уроку з теми "Вітаміни"

Про матеріал
Розробка методичного плану уроку, у формі біо-квесту до теми: "Вітаміни", що містить компетентістні завдання з професії "Кухар; кондитер"
Перегляд файлу

План уроку

Тема:

Мета: 

Освітня: сформувати поняття про вітаміни, вивчити практичні поради щодо збереження вітамінів у їжі.

Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати й узагальнювати навчальний матеріал; застосовувати на практиці отримані знання; розвивати навички біологічно-наукового мовлення.

Виховна: виховувати розуміння єдності всіх біологічних процесів у живих організмах і важливості цих процесів для існування життя, навички спілкування в групі.

Компетентнісна: формування здоров’я-зберігаючих компетентностей.

Тип уроку: урок закріплення знань.

Форма уроку: урок -квест.

Обладнання: ноутбук, проектор, мультимедійний екран,  картки-завдання.

Основні поняття: вітаміни, гіпо-, гіпер-, авітаміноз, хвороби, що викликаються надлишком або недостачею вітамінів (цинга, бері-бері, подагра, рахіт, анемія, куряча сліпота).

Міжпредметні зв’язки: історія, географія, калькуляція, математика, основи медичних знань.

Хід уроку

  1. Організаційний етап. Привітання, перевірка присутніх. (1 хв.)
  2. Оголошення мети та завдань уроку. (1 хв.)
  3. Організація роботи групи над квестом. (1 хв.)
  4. Актуалізація опорних знань. Вправа «Вітамінний потяг». (5 хв.)

Станція «Рейтингова».

  1. Вторинне сприйняття і закріплення знань. (15 хв.)
  2. Станція «Загадкове листування»,
  3. Станція «Чорна скриня»
  4. Закріплення отриманих знань. (8 хв.)
  5. Станція «Кулінарно-математична»
  6. Узагальнення і систематизація знань. (8 хв.)

Станція «Народна мудрість»

Станція «Зберігаюча»

  1. Домашнє завдання. (2 хв.)
  2. Рефлексія. (3 хв.)
  3.  Підведення підсумків уроку(1 хв.)

doc
Додано
13 січня 2022
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку