План уроку
Тема:
Мета:
Освітня: сформувати поняття про вітаміни, вивчити практичні поради щодо збереження вітамінів у їжі.
Розвиваюча: розвивати вміння аналізувати й узагальнювати навчальний матеріал; застосовувати на практиці отримані знання; розвивати навички біологічно-наукового мовлення.
Виховна: виховувати розуміння єдності всіх біологічних процесів у живих організмах і важливості цих процесів для існування життя, навички спілкування в групі.
Компетентнісна: формування здоров’я-зберігаючих компетентностей.
Тип уроку: урок закріплення знань.
Форма уроку: урок -квест.
Обладнання: ноутбук, проектор, мультимедійний екран, картки-завдання.
Основні поняття: вітаміни, гіпо-, гіпер-, авітаміноз, хвороби, що викликаються надлишком або недостачею вітамінів (цинга, бері-бері, подагра, рахіт, анемія, куряча сліпота).
Міжпредметні зв’язки: історія, географія, калькуляція, математика, основи медичних знань.
Хід уроку
Станція «Рейтингова».
Станція «Народна мудрість»
Станція «Зберігаюча»