план уроку до теми: "Неклітинні форми життя: Віруси"

Про матеріал
План уроку до теми: "Неклітинні форми життя: Віруси" складено за сучасними новітніми вимогами і компонентами, очікуваними результатами і хронологічним розмежуванням етапів уроку
Перегляд файлу

Дата проведення уроку 11.12.2020

Тема уроку: ТТема «Біорізноманіття»

 

вірус.jpgМЕТА: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі шляхи виникнення вірусів; порівняти віруси з клітинними формами життя, шляхи поширення й способи профілактики; поглибити знання про вірус SARS-CoV-2 та хво­робу COVID-19; удосконалити навички аналізу медійної інформації.

Сформувати загально біологічні поняття: клітина, неклітинні форми життя, живе, властивості живого, організм, пристосування. Сформувати спеціальні поняття: вірус, вірусологія, бактеріофаг, віріон, прості віруси, складні віруси, складні віруси, ДНК- вмісні віруси, капсид.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

Знаннєвий компонент

Учень / учениця:

оперує термінами та поняттями: віруси, інфекція, інфекційна хвороба;

наводить приклади вірусів, вірусних захворювань;

усвідомлює важливість умінь систематизувати, зіставляти, аналізувати, узагальнювати й використовувати інформацію, яка міститься в інтернет-ресурсах;

характеризує віруси, вірусні хвороби, способи передавання вірусних інфекцій.

 

Діяльнісний компонент

Учень / учениця:

складає порівняльну характеристику вірусів;

організовує свою діяльність (ставить цілі, планує, прогнозує, контролює, рефлексує, коригує);

володіє ефективними способами пошуку необхідної інформації в різних джерелах, зіставляє й аналізує її;

висловлює припущення про достовірність наявної інформації;

виявляє недостовірність одержуваної інформації, прогалини в інформації й заповнює їх;

викриває маніпуляції за допомогою критичного мислення;

використовує знайдену інформацію для пояснень як докази й факти в різних навчальних і практичних ситуаціях, при моделюванні й проєктуванні;

формує позицію, погляд на проблему.

 

Поведінковий компонент:

Учень / учениця:

ініціює обговорення складних або суперечливих питань;

демонструє небайдужість, активність у розгляді питань теми;

популяризує цінності критичного мислення.

Ціннісний компонент:

Учень/учениця:

обґрунтовує судження про необхідність глобального контролю за вірусними інфекціями людини;

необхідність дотримання гігієнічних вимог в особистому житті;

виявляє власне ставлення до перспектив ліквідації найнебезпечніших інфекцій, до особистої та громадської профілактики захворювань;

робить висновок: особиста гігієна — це умова ефективної профілактики вірусних захворювань;

усвідомлює важливість потреби пошуку додаткової інформації для розв’язання навчальних завдань і самостійної пізнавальної діяльності;

висловлює своє ставлення до написаного (прочитаного);

демонструє здатність логічно мислити.

 

НАСКІЗНІ ЗМІСТОВНІ ЛІНІЇ

1. Здоров’я і безпека.

Вірусні захворювання. Інфекції, шляхи їхнього передавання. Профілактика вірусних інфекцій. Епідемії, пандемії. Карантинні й індивідуальні засоби профілактики пандемій.

2. Громадянська відповідальність.

Турбота про власне здоров’я і здоров’я інших осіб. Приклади відповідального ставлення до життя й навчання. Колективна й особиста відповідальність.

3. Екологічна безпека і сталий розвиток. Біологічне забруднення довкілля. Протидія забрудненню й боротьба з ним.

4. Підприємливість і фінансова грамотність.

Уміння працювати ефективно й результативно.

ТЕРМІНИ: Вірус, інфекція, інфекційна хвороба, віріон, бактеріофаг, віро їд, вірусологія, капсид

Тип уроку: урок закріплення знань.

Форма уроку: урок -квест.

Обладнання: ноутбук, проектор, мультимедійний екран,  картки-завдання.

Хід уроку

  1. Організаційний етап. Привітання, перевірка присутніх (1 хв.)
  2. Оголошення мети та завдань уроку (1 хв.)
  3. Мотивація навчальної діяльності (1 хв.)
  4. Актуалізація опорних знань (5 хв.)
  5. Вторинне сприйняття і закріплення знань (15 хв.)
  6. Закріплення отриманих знань (7 хв.)
  7. Узагальнення і систематизація знань (8 хв.)
  8. Домашнє завдання (2 хв.)
  9. Рефлексія (3 хв.)
  10.  Підведення підсумків уроку (1 хв.)

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку