План дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес"

Про матеріал

Медіаграмотність — це розширений підхід до навчання; ми очікуємо від тих кого навчаємо, що вони використовуватимуть навички медіаграмотності не лише поза школою, а й упродовж усього життя. Тому, на допомогу вчителям-експериментаторам подаємо один з етапів плану медіа (на рік) для впровадження в експериментальних школах.

Перегляд файлу

ПЛАН

дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів»

Зміст

Відповідальний

Строки

виконання

  1.  

Планування роботи творчої групи на III етапі дослідно-експерементальної роботи за темою «Створення системи шкільної медіаосвіти на основі принципів наскрізного навчання»

Творча група, керівники групи

вересень

  1.  

Проведення діагностики рівня медіа культури та ставлення учнів до впровадження у школі медіаосвітніх інновацій.

Анкетування учнів: «Потреби підлітків у реальному і віртуальному спілкуванні"

Директор школи.,

психолог

Жовтень-листопад

  1.  

Проведення  анкетування вчителів та батьків, вивчення сімейної медіакультури (8-9 кл.) з метою виявлення готовності дорослих до впровадження медіаосвіти

 Директор школи.,

Психолог,

клас. керівн. 8-9 кл.

Листопад-грудень

  1.  

Майстер-класи для медпрацівників: «Методи і прийоми роботи з медіа текстами»

«Змішане та «перевернуте» навчання»

Вчитель-експериментатор

Жовтень-січень

  1.  

Обговорення на засіданнях ШМО питання набуття соціальних навичок безпечного віртуального спілкування в умовах сучасного інформаційного суспільства.

Керівник творчої групи,

вчитель-експериментатор

грудень

  1.  

Упровадження першого елементу шкільної системи медіаосвіти – курсу за вибором «Медіакультура» для учнів 10 класів.

вчитель-експериментатор

Протягом року

  1.  

Проведення засідань творчих груп учителів-дослідників, шкільного психолога.

Керівник творчої групи,

вчитель-експериментатор

Січень- лютий

  1.  

Проведення тижня медіа культури.

вчитель-експериментатор, творча група

квітень

  1.  

Проведення педчитань: «Медіаграмотність  сучасної людини в контексті інтернетбезпеки»

вчитель-експериментатор

березень

  1.  

MINI Edcamp «Медіаграмотність для дітей і дорослих»

Творча група

грудень

  1.  

Серія відкритих уроків учителів- предметників з використанням медіа ресурсів.

Творча група,

вчителі-предм.

Протягом року

  1.  

Проведення тематичних батьківських зборів з питань медіа культури дітей та підлітків.

Творча група

Жовтень-лютий

  1.  

Участь у семінарі – нараді з питань впровадження медіаосвіти.

Директор школи

керівники ШМО,

творча група

Протягом року

  1.  

Створення веб-сайту «Оберіг» з висвітленням новин школи та розміщення медіапродуктів.

Творча група

жовтень-лютий

  1.  

Залучення учнів до випуску шкільної газети «Проба пера»

Творча група, класні керівники

Протягом року

  1.  

Конкурс класних газет та спецвипусків до окремих подій.

Творча група

Протягом року

  1.  

Залучити дітей до участі у роботі гуртка «Дитяче телебачення»

Керівники гуртків

Вересень-жовтень

  1.  

Створення фотостудії та участь у конкурсах номінаціях «Юних фотоаматорів», в шкільному медіа конкурсі читців миротворчої поезії

Творча група, керівники гуртків

Протягом року

  1.  

Створення електронних ребусів вчителів з елементами впровадження медіаосвіти учнів

Вчителі-предметники

Протягом року

  1.  

Залучити учнів до створення шкільного проекту медіахолдінгу.

Директор школи,

творча група

Протягом року

  1.  

Представлення збірки дидактичних матеріалів : «Медіатексти для уроків історії 10 класу» для вчителів суспільних дисциплін.

Керівник творчої групи,

вчитель-експериментатор.

травень

  1.  

Створити сторінку на сайті школи з дослідницько-експерементальної роботи з питань медіаосвіти.

Творча група

Грудень-лютий

  1.  

Забезпечити інформацію  шкільних новин через радіостудію.

Директор школи.,

творча група

Січень-травень

  1.  

Залучити учнів та вчителів до створення індивідуальних блогів.

Педагогічні працівники

Протягом року

  1.  

Робота класних керівників з питань навчання учнів якісному використанню медіа продукції під час організації власного дозвілля.

Класні керівники

Протягом року

  1.  

Залучити до позакласної роботи батьків для організації шкільного кіноклубу( дискусійного клубу).

Класні керівники, психолог школи

Протягом року

  1.  

Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи на третьому етапі.

Директор школи

травень

 

                     Директор школи      _________

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку