ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ НА ЧАС КАРАНТИНУ
з 12.03.2020 р. по 03.04.2020 р.
№ з/п |
Дата |
Зміст виконаної роботи |
Примітки |
1. |
12.03 |
1. Розробка критеріїв оцінювання з української мови для 6, 7, 10 та 11 класу. 2. Підготовка дистанційних завдань з української мови та літератури. 3. Написання індивідуального плану на час карантину. 4. Консультування здобувачів освіти та батьків щодо навчання дистанційно. |
|
2. |
13.03 |
1. Розробка критеріїв оцінювання з української літератури для 6, 7, 10 та 11 класу. 2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо роботи освітніх закладів на час карантину. 3. Пошук та ознайомлення з онлайн-уроками, курсами. |
|
3. |
16.03 |
1. Пошук інструментів для онлайн-навчання. Створення груп у Viber. 2. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Контрольний письмовий твір на суспільну тему в публіцистичному стилі Українська література. 10 кл. Тема. Леся Українка. Аналіз драми-феєрії «Лісова пісня». Вивчити напам'ять останній монолог Мавки. Українська мова 11 кл. Тема. Стилістичні засоби словотвору. Українська література 11 кл. Тема. Григір Тютюнник. Аналіз новели «Три зозулі з поклоном» 3. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації.
|
Конспект
Конспект
Конспект
|
4. |
17.03. |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Написання -н- і -нн- у прикметниках. Написання прізвищ прикметникової форми Українська література. 6 кл. Тема. Стосунки між різними поколіннями в родині Джурів («Таємне товариство Боягузів…») Українська мова 7 кл. Тема. Букви –н- та -нн- у прислівниках. Українська література 7 кл. Тема. Марина Павленко. Казкове і реалістичне в повісті-казці “Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських” (робота над змістом 1-21 розділів) 3. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. |
|
5. |
18.03 |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
|
6. |
19.03 |
1. Перевірка виконаних учнями завдань. 2. Онлайн- консультації. 3. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Іменники що вживаються в обох числових формах, мають лише форму однини та множини. Українська література. 10 кл. Тема. Леся Українка. Аналіз головних образів драми-феєрії «Лісова пісня». Онлайн-тест «Лісова пісня» Українська мова 11 кл. Тема. Синтаксичні одиниці в різних стилях. Українська література 11 кл. Тема. Виконати ЗНО онлайн 2018 року з української мови та літератури – основна сесія 3. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. |
Конспект
|
7. |
20.03 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс. Онлайн-тест «Прикметник» Українська література. 6 кл. Тема. Сюжетна лінія повісті «Таємне товариство Боягузів…» Українська мова 7 кл. Тема. Не і ні з прислівниками. Українська література 7 кл. Тема. Марина Павленко. Казкове і реалістичне в повісті-казці “Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських” (робота над змістом 22-59 розділів. Онлайн-тест за прочитаним твором. 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
|
8. |
23.03. |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. 4. Реєстрація на курс «Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA) |
|
9. |
24.03 |
1. Перевірка виконаних учнями завдань. 2. Онлайн- консультації. 3. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA). - Вхідний тест. - Модуль 1 «Від фонетики до словотвору» |
|
10. |
25.03 |
1. Перевірка виконаних учнями завдань. 2. Онлайн- консультації. 3. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA) - Модуль 2 «Загальна морфологія. Іменник» - Модуль 3 «Від прикметника до службових частин мови та вигук» |
|
11. |
26.03 |
1. Перевірка виконаних учнями завдань. 2. Онлайн- консультації. 3. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA) - Модуль 4 «Синтаксис простого речення. Чуже мовлення» - Модуль 5 «Синтаксис складного речення. Стилістика і розвиток мовлення» |
|
12. |
27.03 |
1. Перевірка виконаних учнями завдань. 2. Онлайн- консультації. 3. Онлайн-курс «Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA) - Підсумковий іспит |
|
13. |
30.03 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Онлайн-тест «Іменник» Українська література. 10 кл. Тема. Контрольний твір за творчістю Лесі Українки «Роздвоєння душі головного героя драми-феєрії «Лісова пісня»» Українська мова 11 кл. Тема. Інформаційні жанри. Українська література 11 кл. Тема. Онлайн-тест «Три зозулі з поклоном» 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Конспект |
14. |
31.03 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Українська література. 6 кл. Тема. Тест за розділом «Пригоди і романтика» https://naurok.com.ua/test/v-nestayko-toreadori-z-vasyukivki-158521.html Українська мова 7 кл. Тема. И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників Українська література 7 кл. Тема. Любов Пономаренко. Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності в новелі “Гер переможений” 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
|
15. |
01.04 |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
|
16. |
02.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Прикметник. Ступені порівняння прикметників. Українська література. 10 кл. Тема. Микола Вороний. Аналіз вірша «Блакитна панна». Вивчити вірш напам'ять Українська мова 11 кл. Тема. Діалогічні та оцінювальні жанри. Українська література 11 кл. Тема. Ліна Костенко. Аналіз віршів «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…». Вивчити один з віршів напам'ять 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
опрацювати таблиці на с. 222 впр. 361, 362
Конспект
Конспект |
17. |
03.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Числівники кількісні й порядкові Українська література. 6 кл. Тема. Всеволод Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурудзо» Українська мова 7 кл. Тема. Портретний нарис у публіцистичному стилі Українська література 7 кл. Тема. Творчість Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко (тест) 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
опрацювати §55 впр.456, 460 |