Досліджую текст.Розпізнаю текст

Про матеріал
Презентація до уроку української мови у 2 класі. Вивчення теми: Досліджую текст. Розпізнаю текст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Досліджую текст. Розпізнаю текст. Баран Н. В.

Номер слайду 2

Сьогодні ми будемо знайомитися з текстом. А також дізнаєтеся, що це таке текст. Для початку роботи приготуйте підручник з української мови, робочий зошит і ручку. Сядьте дітки всі рівненько і слухайте уважно. Будете уважні і результат буде значним.

Номер слайду 3

Давайте пригадаємо, що таке речення? Речення складається з двох і більше слів, виражає закінчену думку. Що ми можемо , ще знаємо про речення?Перше слово в реченні пишемо з великої букви і укінці речення ставимо крапку, знак оклику або знак питання. Слова в реченні зв'язані між собою. Також речення бувають розповідними, в цих реченнях завжди про щось розповідається в кінці таких речень ставимо крапку або знак оклику. Наприклад: Мама прийшла додому. Сергію лови !Питальні речення. В кінці такого речення стоїть знак питання. Наприклад. Ти бабусі допоміг ?Спонукальні речення. Спонукають до дії. В кінці таких речень стоїть знак оклику. Наприклад Позич будь-ласка ручку. Окличні речення. Вимовляються із сильними почуттями радості, суму , гніву тощо. В кінці такого речення стоїть знак оклику. Наприклад Ура ! У нас канікули!

Номер слайду 4

Що ж таке текст ?Текст – це зв'язані за змістом речення. Речення розміщені в тексті в певній послідовності. Приступимо до роботи!

Номер слайду 5

9 березня. Т Т Те ек кс ст текст. Ми вивчаємо текст. У театрі показували нову виставу. Наша сім’я дуже дружна і весела. У місті є музеї, театри, парки. Глядачі аплодували акторам.1. Прочитай групи речень. Наша сім’я побувала в театрі. Там показували цікаву виставу. Ми уважно стежили за подіями на сцені. У кінці аплодували акторам. Проведи дослідження! 1. Визнач, чи зв’язані між собою речення в першій групі. 2. Чи виражає ця група речень якусь одну думку? 3. Визнач, чи зв’язані між собою речення в другій групі. 4. Про що розповідає ця група речень? 5. Поміркуй, яка група речень утворює текст? Перевір свої думки за правилом.

Номер слайду 6

Зв’язані за змістом речення утворюють текст. Речення в тексті розміщені в певній послідовності.3. Прочитай речення. Поясни Читалочці, чи утворюють вони текст. У ляльковому театрі почалася вистава. Це Оля з Юрком дістали цукерки. Усі захоплено дивилися на сцену. Раптом щось зашаруділо.4. Поясни, що треба зробити , щоб ці речення стали текстом. Розташуй речення так, щоб вийшов текст.

Номер слайду 7

Вона ще квола. А ось перший метелик. Сів на кульбабку і п'є сік. Пригріває сонечко . З'яви- лися перші квіти. Вилізла погрітися на сонці муха.4. Поясни, що треба зробити , щоб ці речення стали текстом. Розташуй речення так, щоб вийшов текст.

Номер слайду 8

Спиши текст.

Номер слайду 9

Я сьогодні навчилася/вся. Працювати з текстом. Розпізнавати текст. Дізналися значення тексту

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ананко Людмила Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
2357
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку