ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР
___________________І.ІВАНОВА
«___»________________2020р.
План – графік
самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення
освітнього процесу (19.03.20 –03.04.20)
вчителя математики та фізики
_________________________________
Дата. |
Самоосвіта. |
Дистанційна робота. |
||
Час |
Зміст |
Предмет |
Примітки |
|
Четвер 19.03 |
9:00-14:00
|
Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій. Робота з електронною поштою. Підготовка дидактичних матеріалів з математики. Оновлення сайту школи. Створення презентацій до уроку астрономії. Розробка та узгодження з учнями графіку індивідуальних он-лайн консультацій по підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2020 році. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
За розкладом |
|
П’ятниця 20.03 |
9:00-14:00
|
Перевірка робіт, надісланих учнями. Опрацювання конспектів з підготовки до уроків. Підготовка дидактичних матеріалів з фізики. Перегляд вебінару на освітному проекті «На Урок» «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» |
За розкладом |
|
Понеділок 23.03 |
9:00-14:00
|
Підготовка дидактичних матеріалів з математики. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. Зв'язок з членами шкільного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу засобами електронного зв’язку. Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій щодо проведення державної підсумкової атестації з математики у 9 класі на 2019-2020 навчальний рік. |
|
|
Вівторок 24.03 |
9:00-14:00
|
Підготовка дидактичних матеріалів з математики. Створення презентацій на тему «Механічна робота та енергія». Оновлення сайту школи. Створення завдань державної підсумкової атестації з математики у 9 класі на 2019-2020 навчальний рік. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
|
|
Середа 25.03 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Підготовка дидактичних матеріалів на тему «Геометрична прогресія». Поповнення матеріалом власної сторінки на інтернет-сайті На Урок. Створення завдань державної підсумкової атестації з математики у 9 класі на 2019-2020 навчальний рік. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
|
|
Четвер 26.03 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Створення презентації «Рух тіл під дією кількох сил». Створення презентації з теми «Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості». Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
|
|
П’ятниця 27.03 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Перегляд матеріалів до серії вебінарів «Слідами Чорнобиля» Створення презентацій на тему «Атомна та ядерна фізика». Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
|
|
Понеділок 30.03 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Створення тестів з теми «Взаємодія тіл. Сила» Підготовка завдань для контрольної роботи. Розробка та узгодження з учнями графіку індивідуальних он-лайн консультацій по підготовці до державної підсумкової атестації з математики в 2019-2020 навчальному році. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
За розкладом |
|
Вівторок 31.03 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Робота з документацією ШМО вчителів природничо-математичного циклу. Перевірка робіт, надісланих учнями. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. |
За розкладом |
|
Середа 01.04 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Перевірка робіт, надісланих учнями. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
За розкладом |
|
Четвер 02.04 |
9:00-14:00
|
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Перевірка робіт, надісланих учнями. Створення презентації з теми «Симетрія відносно точки та прямої». Створення презентації для лабораторної роботи «Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників». Оновлення сайту школи. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
За розкладом |
|
П’ятниця 03.04 |
9:00-15:00 |
Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання. Перевірка робіт, надісланих учнями. Створення презентації «Об’єми тіл обертання». Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
За розкладом |
|