Конспект заняття
з логіко – математичного розвитку
(для старшої групи)
«Країна МАТЕМАТИКА»
2020
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей оперувати цифрами, розв’язувати логічні задачі, визначати суміжні числа; вправляти у прямій та оберненій лічбі; закріплювати знання дітей про геометричні фігури, дні тижня; формувати вміння орієнтуватися у просторі; розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, мовлення; виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.
Матеріал: Дидактичний матеріал: конверт, талісмани, (Голос записаний) Королева, лісові друзі (іграшки), медалі, малюнки із зображенням логічних задач,дні тижня в малюнках,цифри від 1 до 5,
Роздатковий матеріал.: цифрові будиночки, лічильні палички, папір з геометричними фігурами, фломастери,цифирки від 1 до 5.,
Хід заняття
Iгровий момент
- Діти, коли я сьогодні відчинила вікно до нас в групу залетів ось цей конверт і потрапив мені прямо в руки. Як ви думаєте, що там? Скажіть, а ви хочете дізнатися, хто його написав? Я теж дуже хочу!
(Відкриваю, читаю)
Добрий день, діти! Я – Королева незвичайної країни, там багато геометричних фігур, цифр, задач..Знаю, що ви дуже розумні, кмітливі дітки, тому я вас запрошую до себе в гості. Але перш, ніж потрапити до мене, вам потрібно пройти через чарівні зупинки, на яких вас будуть чекати завдання. Виконавши їх, ви отримаєте талісмани, які допоможуть вам дізнатися назву моєї країни. Чекаю зустрічі з вами!
З повагою, Королева
- Ну що ж ви хочете зустрітися з Королевою? Тоді вирушаємо у подорож. Але постривайте! З нами теж хочуть вирушити і багато чому повчитися лісові звірята. Візьмемо їх з собою? Та спочатку, щоб знати скільки їх помандрує з нами, потрібно їх порахувати.
Гра “Порахуй”
- А тепер можемо вирушати!
Зупинка 1 – Логічна (задачі)
От і перша зупинка - Логічна, на якій відкривають нам шлях в країну, ось ці чарівні двері. А що це на них? (замочки)Так. I нам треба їх відкрити за допомогою ключиків. Але сперш потрібно розв’язати задачі, давши правильну відповідь, ми зможемо знайти той ключ, який співпадає з нашим розв’язком і тоді зможемо відкрити двері. Тому будьте дуже уважні, адже якщо ми зробимо помилку, ключ не підійде і ми не зможемо подорожувати далі. Отож, слухайте!
Грались на травиці.
З них одна сховалась,
Скільки їх зосталось? (2)
Сім метрів шовкової стрічки.
Три мені віддала,
А скільки ж собі узяла? (4)
3.Вісім спілих грушок
На гілочці годайдались,
Три грушки з’їв Павлушка,
То скільки груш зосталось?(5)
Зупинка 2 – Сусідня (будиночки з цифрами)
Гра «Живі цифри»
П′ятеро дітей вибирають по одній картці, на звороті яких є цифри від 1 до 5. За командою вчителя «Цифри, по місцям!» діти радяться, як упорядкувати ряд «живих» цифр у прямому порядку.
Зупинка 3 – Тижнева (дні тижня)
Вранці ми із добрим ділом
День вітали..(Понеділок)
Ніченька минула скоро,
Трудовий іде..(Вівторок)
За ним спритна, молода
Поспішає..(Середа)
А четвертий день тепер,
Називається..(Четвер)
Діло добре ладиться,
Як настане..(П’ятниця)
Дома скрізь кипить робота,
Як почнеться день..(Субота)
А субота з хлібом – сіллю,
Привела сестру..(Неділю)
Фізкультхвилинка
Раз, два! Пострибали!
Три, чотири! Знову стали!
Лапки вліво, лапки вправо,
Лапки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли,
Потім знову підвелись.
Покрутились, звеселились,
Усміхнулись!
Й за науку знов взялись!
Зупинка 4 – Геометрична (папір з геометричними фігурами)
Зупинка 5 – Просторова (лічильні палички)
Підсумок