План індивідуальної роботи вчителя
Із предмету
Інформатика, Алгебра, Геометрія, Технології
№ |
Дата |
Час роботи |
Виконана робота |
1 |
06.04 |
9:00-11:00
|
Онлайн - консультація для учнів 8-Б класу з предметів алгебра та геометрія - "Навчання на дистанційній формі" |
11:00-13:00 |
Пошук та розміщення завдань для учнів 8-го (алгебра, інформатика) , 11 та 12 класів (технології), (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
13:00-15:00 |
Розробка онлайн-тестів та публікація їх на сайті (сайт "На урок", Learning Apps, Kahoot) |
||
2 |
07.04 |
9:00-11:00 |
Реєстрація на онлайн-курс разом з учнями 9-12 класів "Елементарно про Linux" на базі курсу "Linux Unhatched" |
11:00-13:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 2-х, 6-х, та 8-Б (Геометрія) класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
13:00-15:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 10-х - 12-х класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
3 |
08.04 |
9:00-12:00 |
Збір результатів виконаних тестів, контрольних та практичних робіт |
12:00-14:00 |
Онлайн - консультація для учнів 5-го класу з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
14:00-16:00 |
Онлайн - консультація для учнів 2-х класів з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
4 |
09.04 |
9:00-11:00 |
Робота з онлайн-курсом (лекція), учні 9-12 класів "Елементарно про Linux" на базі курсу "Linux Unhatched" |
11:00-14:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 7-х, 8-х класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
14:00-16:00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. |
5 |
10.04 |
9:00-12:00 |
Реєстрація на курсі «Дизайн-мислення в школі» (платформа Prometheus) та проходження Модулю 1. |
12:00-14:00 |
Онлайн - консультація для учнів 9-х класів з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
14:00-16:00 |
Онлайн - консультація для учнів 3-х, 4-х класів з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
6 |
13.04 |
9:00-11:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
11:00-13:00 |
Пошук та розміщення завдань для учнів 8-го (алгебра, інформатика) , 11 та 12 класів (технології), (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
13:00-15:00 |
Проходження Модулю 2 на курсі «Дизайн-мислення в школі» (платформа Prometheus) |
||
7 |
14.04 |
9:00-11:00 |
Робота з онлайн-курсом (лабораторна робота), учні 9-12 класів "Елементарно про Linux" на базі курсу "Linux Unhatched |
11:00-13:00 |
Підбір і розробка завдання для перевірки учнів засвоєння матеріалу |
||
13:00-15:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 2-х, 6-х, та 8-Б (Геометрія), 10-12х класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
||
8 |
15.04 |
9:00-12:00 |
Проходження Модулю 3 на курсі «Дизайн-мислення в школі» (платформа Prometheus) та фінального іспиту |
12:00-14:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
14:00-16:00 |
Онлайн - консультація для учнів 5-го класу з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
9 |
16.04 |
9:00-11:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 11-х, 2-х, 5-х, 4-х класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
11:00-14:00 |
Онлайн - консультація для учнів 7-го, 8-х, (8-Б Геометрія), 6-х класів з інформатики - "Навчання на дистанційній формі" |
||
14:00-16:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
10 |
17.04 |
09:00-11:00 |
Пошук та розміщення матеріалів з інформатики для 3-го, 9-х, та 4-х класів (соціальна мережа viber, Instagram. Додаток Classroom). |
11:00-14:00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. |
||
14:00-16:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
11 |
20.04 |
9:00-11:00 |
Реєстрація на курсі «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» (платформа ЕдЕра) та проходження Модулю 1. |
11:00-14:00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. |
||
14:00-15:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
12 |
21.04 |
09:00-11:00 |
Проходження Модулю 2 на курсі «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» (платформа ЕдЕра) |
11:00-14:00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. |
||
14:00-15:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
13 |
22.04 |
9:00-11:00 |
Проходження Модулю 3 на курсі «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» (платформа ЕдЕра) |
11:00-14:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
14:00-16:00 |
Розробка онлайн-тестів та публікація їх на сайті (сайт "На урок", LearningApps, Kahoot) |
||
14 |
23.04 |
9:00-11:00 |
Проходження Модулю 4 та фінального іспиту на курсі «Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)» (платформа ЕдЕра) |
11:00-14:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |
||
14:00-16:00 |
Розробка онлайн-тестів та публікація їх на сайті (сайт "На урок", LearningApps, Kahoot) |
||
15 |
24.04 |
9:00-11:00 |
Дослідження досвіду передових вчителів-інформатиків |
11:00-14:00 |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі. |
||
14:00-17:00 |
Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями |