План індивідуальної роботи й самоосвіти на час карантину вчителя російської мови, зарубіжної літератури, мистецтва Жмутської Марини Валеріївни

Про матеріал
План індивідуальної роботи й самоосвіти Жмутської М.В., в якому вказано зміст роботи, дату виконання й деякі додаткові матеріали, посилання на інтернет ресурси. Оскільки я працюю в сільській школі, де не всі учні мають комп’ютери або сучасні телефони, де не завжди працює інтернет, дистанційне навчання учнів має великі проблеми, але скординовані дії адміністрації школи та колективу вчителів дозволяють долати перешкоди та вирішувати проблеми. Я як класний керівник створила у Фейсбуці групу "10 клас", на сторінках якої з’являються всі завдання для учнів, також учні мають змогу швидко виконувати їх та викладати прямо в коментарях. Також створена сторінка "Дистанційне навчання на час карантину", на яку заходять учні 5-11 класів, отримують завдання з моїх предметів і виконують їх. Крім цього, я проводжу он-лайн консультації.
Перегляд файлу

Дата

Зміст роботи

Додаткові матеріали, електронні посилання

13.03

1. Створення групи»10 клас» у Фейсбуці, на сторінках якої будуть розміщені завдання з різних предметів.

2.Розробка та надсилання завдань для учнів 

3. Зв’язок із учнями 10-го класу, їх батьками з питань організації        дистанційного навчання.

3. 4. Перегляд вебінару «Організація дистанційного навчання під час карантину»

 

 

 

https://www.facebook.com/groups/699967014110560/?fref=mentions

16.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.03

 

 

 

 

 

1. Робота з календарними планами, коригування тем.

2. Відбір форм роботи з учнями (он-лайн консультації, бесіди в телефонному режимі, спілкування у вайбері, скайпі, фейсбуці, інстаграмі, он-лайн конференції тощо)

3. Створення сторінки у фейсбуці «Дистанційне навчання на період карантину», на якій будуть розташовані завдання з російської мови, зарубіжної літератури, мистецтва для учнів 5-11 класів.

4. Надсилання завдань учням  з російської мови, зарубіжної літератури, мистецтва.

5. Перевірка виконаних учнями  завдань з російської мови та зарубіжної літератури.

6. Встановлення зв’язку із учнями, які не мають інтернету, не мають сучасних телефонів, обговорення форм спілкування з ними.

 

1.Розробка та розміщення завдань для учнів   у групі «10 клас», на сторінці Фейсбуку «Дистанційне навчання на період карантину».

2.Перевірка виконаних учнями завдань.

3. Підкірка аудіокниг, фільмів за літературними творами, які входять до шкільної програми. Створення Кінозалу для учнів, які вивчають зарубіжну літературу.

4. Розміщення у групі «10 клас» електронних адрес учителів.

5. Координація роботи з вчителями-предметниками, класними керівниками (дублікація завдань  у групах 5-11 класів) . Обговорення форм перевірки та оцінювання виконаних робіт. Обмін інформацією. Спілкування з адміністрацією школи, знайомство з методичними порадами міністерства освіти й науки.

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.facebook.com/Дистанційне-навчання-на-період-карантину-103703504604960/?modal=admin_todo_tour

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Усмішка" Бредбері

 

 Л.Керролл, "Аліса в країні Див"

 Урок російської мови

18.03

1. Робота над складанням завдань для учнів  та їх розміщенням

2. Перевірка виконаних завдань

3. Ознайомлення з відео контентами з російської мови в інтернет-бібліотеці, відбір цікавих матеріалів

 

 

 

 

 Русский язык. Лингвистика текста

19.03

1. Розміщення завдань для учнів і перевірка виконаних робіт

2. Обговорення з учнями 10,11 класів форми КР (тести, літературний диктант, твір тощо)

 

20.03

1. Перевірка виконаних робіт учнів

2. Он-лайн консультації з учнями

3. Підбірка матеріалу із зарубіжної літератури (аудіо книги, кінофільми, буктрейлери)

4. Робота над складанням тестів із зарубіжної літератури, російської мови для підсумкового заняття

 

 

 

 

Бредбері

 

 Ремарк, "Три товариша"

 

 

30.03

1. Робота над складанням завдань для учнів та їх розміщення

2. Он-лайн консультації для учнів та їх батьків ( у скайпі, фейсбуці, вайбері)

3. Ознайомлення учнів 10 класу та їх батьків із он-лайн трансляцією брифінгу в.о. міністра освіти та науки Любомири Мандзій

4. Опрацювання інтернет-матеріалів, які можна використати при дистанційному навчанні

5. Он-лайн консультації для учнів та їх батьків

 

 

 

 

 

 Брифінг в.о. міністра освіти і науки

31.03

1. Робота над підготовкою завдань для учнів та їх розміщення в інтернеті

2. Перевірка виконаних учнями робіт

3. Он-лайн диктант з російської мови для учнів 7,9 класів

4. Он-лайн консультації для учнів та їх батьків

5. Робота з додатковою методичною літературою, необхідною для підвищення професійного, наукового рівня вчителя

 

01.04

1.Розробка завдань та їх розміщення в інтернеті

2. Перевірка виконаних завдань

3. Складання тестів з зарубіжної літератури, мистецтва (10, 11 класи) для підсумкових занять

4. Он-лайн консультації для учнів та їх батьків

5.Поповнення репертуару Кінозалу для учнів

6. Обговорення на сторінці «Дистанційне навчання на період карантину» ефективності он-лайн навчання, пропонування нових форм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вірші П.Верлена

О’Гені, "Дари волхвів"

 

 

02.04

1. Он-лайн консультація для учнів та їх батьків, обговорення ефективності навчання у нових умовах

2. Розміщення нових завдань для учнів та перевірка виконаних завдань

3. Он-лайн тестування з російської мови, зарубіжної літератури, мистецтва

4. Система он-лайн екскурсій по історичним місцям, місцям світової культури ( вивчення мистецтва).

5. Створення електронних презентацій, відеофільмів  на тему «Моє дистанційне навчання», викладання їх на сторінці «Дистанційне навчання на період карантину»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Культура Далекого Сходу

Культура Індії

03.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів із зарубіжної літератури, російської мови, мистецтва

2. Он-лайн консультації для учнів, яким важно навчатися дистанційно. Обговорення проблем і пошуки їх подолання

3. Поповнення репертуару Кінозалу для учнів. Пропозиції учнів, які б твори вони хотіли долучити до колективного просмотру.

Завдання з мистецтва (11 клас)

04.04

Підсумки. Аналіз того, що вдалося зробити, а що ні. Плани на майбутнє.

 

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку