План – конспект
уроку фізичної культури для 9 класу
Модуль: Баскетбол.
Мета: формувати ключові компетентності школярів засобами гри баскетбол.
Завдання: 1. Удосконалювати передачі м’яча на місці та в русі.
2. Удосконалювати ведення м’яча.
3. Сприяти розвитку швидкості, координації, спритність.
4. Виховувати дисциплінованість, колективізм, сміливість.
Місце занять: спортивний зал.
Інвентар: свисток, баскетбольні м’яч.
№ з/п |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно –методичні вказівки |
Підготовча (14-15хв) |
1.Шикування,привітання,повідомлення завдання уроку;
2. Інструктаж з БЖД 3. Вимірювання ЧСС за 10 с 4. Різновиди ходьби: на носках, на п’ятках, на зовнішньому боці стопи, «змійкою») 5. Різновиди бігу (із зупинками за сигналом, зі зміною напрямку;із винесенням прямих ніг уперед; із прискоренням по діагоналі; приставним кроком правим (лівим) боком; із подвійним кроком біля кошика) 6. Загальнорозвивальні вправи у русі:
|
1-2 хв
До 30 с До 30 с 1-2 хв
2-3 хв
4-5 хв |
Звернути увагу на зовнішній вигляд і самопочуття учнів
Правильність і чіткість виконання вправ
Зберігати дистанцію 2 кроки
Зберігати безпечну діяльність
|
Основна (25-27 хв) |
1. Передачі м’яча в парах в русі:
2. Ведення м’яча в русі:
3. Кидки м’яча збоку від щита та штрафні кидки 4. Рухлива гра «Десяточка»
|
5-6 хв
6-7 хв
4-5 хв
6-7 хв
|
Розпочинати за сигналом учителя
Ведення виконувати пальцями, стежити за положенням тіла
Об’єднати учнів у дві команди, які виконують передачі м’яча партнерам. Ведення м’яча заборонено. Перемагає команда, яка першою виконала 10 передач. |
Заключна 4 - 5хв. |
1.Шикування в одну шеренгу. 2. Ходьба в колону по одному 3. Вимірювання ЧСС за 15 с 4. Підбиття підсумки уроку.
5. Домашнє завдання
|
До 30 с 1-2 хв До 30 с 1-2 хв
До 30с |
За зростом біля лінії Відновити дихання
Оцінити діяльність учнів, відмітити найкращих
Стрибки вгору з присіду з оплеском у найвищій точці
|