План-конспект уроку з фізичної культури
для учнів 9 класу .
Модуль :баскетбол.
Тема уроку: Засвоєння техніки змін при передачі м’яча на місці в русі.
Завдання уроку:
1. Навчити змінювати місце під час передачі м’яча на місці в русі.
2. Удосконалювати навички ведення й передачі м’яча під час зустрічного бігу.
3. Сприяти розвитку швидкості та вдосконаленню технічних та практичних взаємодій під час гри в баскетбол.
4. Виховувати морально-вольові якості: силу волі,витримку, дисциплінованість.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, манишки, свисток, секундомір.
Місце проведення: спортивний зал школи.
№
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв.) |
|||
1. |
Вступна частина:
|
2 хв.
30 с. |
Шикування в одну шеренгу за ростом. Перевірити готовність учнів до уроку. Уважно слухати й чітко виконувати всі завдання вчителя. |
2. |
Організовуючи вправи (стройові):
«Ліворуч!», «Кругом!». |
30 с. |
Виконується на місці. |
3. |
Ходьба:
|
2 хв. |
Спину тримати рівно. |
4. |
Загально розвивальні вправи в русі:
|
2 хв. |
Вправи виконуються на кожен крок.
Амплітуда рухів максимальна. Тримати дистанцію, щоб не травмувати одне одного. |
5. |
Бігові вправи:
|
5 хв. |
Тримати дистанцію.
Стежити за правильним виконанням. |
ІІ основна частина ( 28-30 хв.) |
|||
1. |
Передача м’яча зі зміною місць:
|
8 -9 хв.. |
Клас ділиться на чотири команди. Зміна місць в протилежні колони.
Клас ділиться на чотири команди. Зміна місць в протилежні колони.
Пари розташовуються на весь зал, один навпроти одного.
Пари розташовуються біля правого щита один навпроти одного. |
|
|
|
Пари розташовуються на весь зал, один навпроти одного. |
|
|
|
|
2. |
Технічні й тактичні взаємодії гравців:
|
10 хв. |
Клас поділяють на кілька груп. Усі групи об’єднані спільною навчальною метою. Спільними зусиллями кожна група працює над завданням, обираючи раціональні прийоми виконання. |
3. |
Навчальна гра із закріпленням вивчених тактичних і технічних прийомів. |
10 хв. |
|
ІІІ заключна частина ( 3-5 хв.) |
|||
1. |
Дихальні вправи: 1-4 кроки – вдих; 1-4 кроки – видих. |
|
Правильність виконання вдиху й видиху. |
2. |
Гра на увагу. |
30 сек. |
Виконуємо вправу за командою «Клас!», якщо команда не подається, клас не виконує вправу. |
3. |
Вимірювання ЧСС. |
|
|
4. |
Підсумок уроку, виставлення оцінок. |
|
|
5. |
Домашнє завдання |
|
Віджимання: Хлопці – 30 разів; Дівчата – 20 разів. |