План-конспект уроку з фізичної культури 5 клас НУШ

Про матеріал
Тема: Урок-закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Легка атлетика», «Панна», «Волейбол» Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, розвивати морально-вольові якості засобами фізичних вправ та рухливих ігор.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури 5 клас НУШ

 Тема: Урок-закріплення набутих вмінь та навичок з модулів «Легка атлетика», «Панна», «Волейбол»

Мета: Сприяти вихованню в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою та спортом, розвивати морально-вольові якості засобами фізичних вправ та  рухливих ігор.

Завдання уроку: 1)Повторити та закріпити набуті навички та уміння:

а) «Легка атлетика»-біг, стрибки, метання малого м’яча.

б) «Панна»-ведення, зупинки м’яча, удари м’яча у різні способи.

в) «Волейбол»- прийом м’яча зверху, знизу двома руками, передача м’яча зверху, знизу двома руками.

2) Сприяти розвитку фізичних якостей учнів засобами фізичних вправ.

3) Виховувати в учнів  свідоме ставлення до власного здоров’я, стимулювати бажання до всебічного фізичного розвитку, виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.

Наскрізні лінії: «Здоров’я і безпека», «Громадянська відповідальність.

Ключові компетентності: вільне володіння державною мовою, математична, навчання впродовж життя, громадянська та соціальна, інформаційно-комунікаційна.

Тип уроку: Змішаний

Обладнання: Свисток, секундомір, тренажер драбина, м’ячі волейбольні, футбольні, фішки , мультимедійна дошка, футзальні  ворота, тенісні м’ячики.

Місце проведення: Спортивний зал.

                                                       Хід уроку

№п/п

                Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

І. Підготовча частина уроку

   14хв

 

1

Організований перехід до місця занять в одну колону.

Вчитель: Пролунав уже дзвінок

                  Час почати нам урок,

                  То і ми часу не гаймо

                 Працювати  починаймо

Вправа «Мій настрій»-кожен учень обирає  смайлик, який показує його настрій.

1хв

Звернути увагу на зовнішній вигляд та самопочуття.

2

Шикування, рапорт чергового.

Привітання. Повідомлення теми та завдань уроку

30сек

Перевірити присутність учнів на уроці.

3

Вимірювання ЧСС

30 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищенною ЧСС

4

Пропоную вам переглянути відео « Техніка безпеки на уроці фізичної культури»

https://www.youtube.com/watch?v=BDoiFGQyApE

Вікторина  «Правила безпеки на уроці фізичної культури» (так чи ні)

1 Займатися фізичними вправами необхідно в спортивній формі та спортивному взутті. (так чи ні?)

2 Можна виконувати вправи на спортивному обладнанні без інструкцій з техніки безпеки вчителя. (так чи ні?)

3 При виконанні в колоні різних видів бігу та вправ необхідно тримати дистанцію. ( так чи ні?)

4 Під час спортивних ігор можна чіплятися за форму товариша, робити підніжки.( так чи ні?)

5 Урок починається та закінчується за дзвінком. (так чи ні?)

6 У разі поганого самопочуття учень повинен попередити вчителя і звернутися до медичного пункту. ( так чи ні?)

 

4хв

Відмічати правильні відповіді у визначений вчителем спосіб.

5

Організуючі вправи:- повороти ліворуч, праворуч, кругом;- перешикування з однієї шеренги в дві , в три шеренги.

30 сек.

Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

6

Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: - звичайна; - на носках; - на п'ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону; - в присіді

1хв

В обхід залу. Темп середній. Руки вгору. Руки за голову Руки на пояс. Спину тримати рівно

7

Спортивна ходьба з переходом в біг.

1хв

Поступово прискорювати темп руху

8

Біг та його різновиди: звичайний, приставними кроками, спиною вперед, «протиходом», «змійкою», із зміною напряму.

1хв

Дистанція – 2-3 кроки

9

Вправи на відновлення дихання.

1хв

Темп виконання повільний

10

Комплекс вправ на місці (ЗРВ) № 1

  1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо.
  2. В. п – те ж саме. 1-2-3-4 кругові оберти головою вліво, 1-2-3-4 – вправо
  3.  В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад.
  4. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво, 5-6-7-8 – вправо.
  5. В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил, 4– в. п.
  6.  В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п.

 

3хв

Стежити за чіткістю виконання та правильністю вправ. Вправи виконуються під музичний супровід.

11

Вимірювання ЧСС

30сек

120-130 та 140-150 уд/хв

 

 ІІ. Основна частина уроку

26хв

 

1

Клас ділиться на 3 групи: «Легка атлетика», «Панна», «Волейбол»

1 хв

Клас ділиться за обраними дітьми модулями.

2

«Легка атлетика» -стрибки на двох на одній нозі по драбині тренажер, кожен по черзі;-«човниковий» біг;-метання тенісного м’яча в ціль.

 

Звернути увагу за дотримання правил безпеки, а також за технікою виконання «човникового» бігу

3

«Панна»- фігурне ведення «вісімкою»; - Удари по нерухомому м'ячу внутрішньою частиною ступні на точність по воротах .

       

 

 

       11 хв

На одні ворота. Удари виконують по колу, один за одним.

4

«Волейбол»-передача м’яча двома руками знизу в колі (d=1м); -передача двома руками зверху в парах; -передачі м’яча партнеру  після 2-3 разового підкидання над собою.

 

Стежити за правильною постановкою ніг і роботою рук. Звернути увагу на  пересування для передачі в стійці волейболіста.

5

Рухлива гра  «Швидко по місцях»

Гравці стоять у колоні по два. За сигналом вчителя „ На прогулянку” - всі розбігаються, за другім сигналом - „ Швидко по місцях” - усі гравці повинні стати на свої місця. Виграє та команда, яка швидше вишукувалась

7хв

Стежити за дотриманням дистанції та дисципліною.

6

Рухлива гра «Волейбол за спрощеними правилами»-гравці діляться на дві команди. Посередині зала протягують мотузку, або волейбольну сітку на висоті 1,5 - 2м.. Команди стоять по різні сторони мотузки. Кожна команда отримує по 2 повітряні кульки. Після умовного сигналу треба перекинути кульку на сторону суперника. Перемогу отримує та команда, у якої після сигналу, на майданчику буде  меньше повітряних куль.

7хв

Звернути увагу на дотримання учнями правил техніки безпеки під час гри.

1

ІІІ. Заключна частина

5хв

 

2

Шикування в дві шеренги, обличчям один до одного.

Вправи на рівновагу : а) в парах стоячи один напроти одного на одній нозі, взятись за руки. За сигналом намагатись вивести з рівноваги партнера;

 

б) Самостійно зробивши стрибок, заплющити очі, порахувавши до п'яти, утримувати рівновагу

2хв

Дотримуватись дистанції  Стежити за правильністю виконання.

3

Підведення підсумків уроку

1хв

Відзначити кращих учнів.

4

Вимірювання ЧСС

30сек

Визначити ступінь відновлення.

5

Домашнє завдання: виконати онлайн-тест:

https://naurok.com.ua/test/tehnika-bezpeki-na-urokah-fizichno-kulturi-736870.html

Прощання і організований вихід із залу.

1.30хв

Перевірити ступінь розуміння учнями домашнього завдання.

В колону по одному.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шкурко Тетяна
Додано
29 жовтня 2022
Переглядів
13159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку