План-конспект інтегрованого уроку фізичної культури з англійською мовою для учнів 6 класу.

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку фізичної культури з англійською мовою для учнів 6 класу. Розділ: Футбол з поєднанням баскетболу. Тема уроку: « Техніка ведення футбольного м’яча. Передача баскетбольного м’яча і кидок в кільце із штрафної лінії. Навчальна гра у футбол з поєднанням баскетболу». Тип уроку: Оздоровча технологія. Інтегрований урок з фізичної культури та англійської мови за біоадекватною технологією. Мета уроку: повторити комплекс загально –розвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами, навчити швидкому переключенню учнів з одного виду спорту на інший.
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку  фізичної культури з англійською мовою для учнів 6 класу.

 

Розділ:  Футбол з поєднанням баскетболу.

Тема уроку: « Техніка ведення футбольного м’яча. Передача баскетбольного м’яча і кидок в кільце із штрафної лінії.  Навчальна гра у футбол з поєднанням баскетболу».

Тип уроку: Оздоровча технологія. Інтегрований урок з фізичної культури та англійської мови за біоадекватною технологією.

Мета уроку: повторити комплекс загально –розвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами, навчити швидкому переключенню учнів з одного виду спорту на інший. 

Завдання уроку:

  1. Розвивати координацію рухів за допомогою загально-розвиваючих вправ.

 

  1.  Повторити техніку ведення футбольного м’яча, передачу баскетбольного м’яча і кидок в кільце із штрафної лінії.

     

  1. Удосконалити техніку гри у футбол з поєднанням баскетболу.

 

  1. Сприяти вихованню дисциплінованості, дружби, взаємної підтримки.

 

  1. Сприяти  зміцненню здоров’я.

 

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал, майданчик.

Інвентар:баскетбольні м’ячі, футбольні м’ячі, картки з англійськими словами, плакати або дошка, предмети спортивного походження свисток, крейда, маркер, секундомір, фішки.

Вчителі – Мельник Г.П.

 

 

 

№п/п.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина уроку 10 хв.

1.

Організуючий момент:

 

 

 

- шикування класу;

 

 

 

 

- привітання;

 

- повідомлення  теми і завдання уроку;

 

 

 

- девіз уроку.

 

« Спорт – краса! Здоровя – сила! Фізкультура всім нам – мила!»

1хв.

Звертати увагу на спортивну форму і взуття

 

Учні шикуються в одну шеренгу.

«Рівняйсь!»

«Струнко!»

 

 

« Добрий день»

 

Наголосити про те. Що учні повинні дбати про своє здоров’я і оточуючих

 

 

Учні разом із вчителем говорять девіз уроку.

 

2.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 72– 80 уд./хв..

 

3.

Різновиди ходьби:

1.на носках;

2.на п’ятках;

3.на внутрішній стороні стопи;

4.на зовнішній стороні стопи;

1хв.

Звертати увагу на поставу і частоту рухів. Руки на поясі, спина пряма.

 

4.

Різновиди бігу:

1. Повільний біг;

2. З високим піднімання  стегна;

3.З закидання гомілки назад;

4. З прямими ногами в перед;

5. З прямими ногами назад;

6. Переставним кроком правим боком;

7. Переставним кроком лівим боком;

8. Повільний біг і ходьба.

1хв.

Стежити за диханням.

В повільному темпі-руш!

Дотримуватись правил техніки безпеки, інтервал між учнями1-2м.

Спина пряма, руки на поясі, ноги в колінах не згинати.

Звертати увагу на поставу і частоту рухів.

З повільного бігу учні переходять на ходьбу.

 

5.

Перешикування класу

в русі.

 

20с.

В колону по 4 – руш!

 

 х-х -х –х- х -х -х

 х

 х-х-х-х-х-х-х

 х-х-х-х-х-х-х

 х-х-х-х-х-х-х 

 х-х-х-х-х-х-х

 

х- учні

І- напрямок руху

 

6.

Вимірювання ЧСС.

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 110– 130 уд./хв..

 

7.

Комплекс загально-розвиваючих вправ:

 

-Вихідне положення:

Основна стійка, руки на поясі:

«1-4» колові оберти голови  вправу сторону;

«5-8» колові оберти голови в ліву сторону.

 

-В.п. – основна стійка, руки на поясі:

«1-2» повороти голови вправу сторону;

«3-4» повороти голови в ліву сторону.

 

 

-В.п. –основна стійка, руки на поясі:

«1-2» нахили голови вправу сторону,

«3-4» нахили голови в ліву сторону.

 

 

-В.п.- основна стійка, руки по швах:

«1-4» колові оберти руками вперед;

«5-8» колові оберти руками назад. 

 

-В.П. – основна стійка, руки перед собою долонями донизу:

«1-3» учні виконують «ножиці»;

«4» хлопок за спиною.

 

-В.п. -  основна стійка, руки по швам:

«1-2» учні піднімають

праву руку вгору, ліва внизу;

«3-4» учні піднімають ліву руку вгору, праву опускають вниз.

 

- Згинання і розгинання рук в упорі лежачи або  планка.

 

 

 

-В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:

«1-4» колові оберти тулубом вправу сторону;

«5-8» колові оберти тулубом в ліву сторону.

 

-В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:

«1-2» нахил тулуба вправу сторону;

«3-4» нахил тулуба в ліву сторону.

 

 

-В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:

«1-2» повороти тулуба вправу сторону;

«3-4» повороти тулуба в ліву сторону.

 

-В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:

«1» - нахил вниз двома руками торкнутися до правої ноги;

«2» – вихідне положення;

«3» – нахил вниз двома руками торкнутися до лівої ноги;

«4» – вихідне положення.

 

-В.п. – ноги нарізно, руки перед собою долонями донизу:

 Присідання – 15-20 разів.

 

-В. п. – ноги нарізно, руки перед собою долонями донизу:

«1»- мах правою ногою до лівої руки;

«2»- вихідне положення;

«3»- мах лівою ногою до правої руки;

«4»-  вихідне положення.

 

-В.п. – ноги нарізно:

«1-2»- випади вправу сторону;

«3-4»- випади в ліву сторону.

 

В.п. – ноги нарізно, руки по швам:

«1-3»- стрибки в гору на двох ногах;

«4»- поворот на 360 градусів.

 

 

3хв.40с.

 

 

 

2-3 підходи

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

1-підхід

 

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

 

 

1- підхід

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

 

2-3 підходи

 

 

 

 

2-3 підходи

 

Комплекс ЗРВ – виконується на місці і можна під супровід музики. 

Всі учні виконують вправи одночасно. Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді.

 

 Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Повороти голови чітко виконувати в казану сторону.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Нахили голови чітко виконувати в казану сторону.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Максимально виконувати колові оберти голови.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Руки на « 1-3» в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

Віджимання - хлопці виконують-20 разів, дівчата від лавки -15 разів.

Хто не може віджиматись то виконує планку30с.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Звертати увагу на техніку виконання.

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Нахили тулуба чітко виконувати в казану сторону.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Повороти тулуба чітко виконувати в казану сторону.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Ноги в колінних суглобах не згинати.

 

 

 

 

При виконанні присідання – п’ятки від підлоги не відривати.

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Ноги в колінних суглобах не згинати, руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Максимально виконувати випади в казану сторону.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді.

 

 

8.

Вимірювання ЧСС.

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 110 – 130 уд./хв..

 

9.

Теоретичне завдання:

«Гра – правда, не правда».

1. Футбол і баскетбол це – командна гра

 ( правда);

2.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -8 гравців

( не правда);

3.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -10 гравців

( не правда);

4.Кількість гравців основного складу однієї команди у футболі складається із -11 гравців

( правда);

5.Кількість гравців основного складу однієї команди  у баскетболі складається із -8 гравців ( не правда);

6.Кількість гравців основного складу однієї команди у баскетболі складається із -7 гравців ( не правда);

7.Кількість гравців основного складу однієї команди у баскетболі складається із -5 гравців ( правда);

8.Аут у футболі гравці викидають двома руками із –за голови ( правда);

9. Під час гри у футбол можуть виконуватись пенальті чи штрафні ( правда);

10.Ведення м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати двома руками одночасно (не правда);

11.Ведення м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати однією рукою або по змінно з руки на руку (правда);

12.Передачі м’яча під час гри у баскетбол можна виконувати двома руками від грудей і однією рукою від плеча - верхні і нижні з відскоком від підлоги ( правда);

13.Під час гри у баскетбол можна здобути 1,2,3 очки ( правда);

14.Під час гри у баскетбол  гравець може виконувати  ведення м’яча, подвійний крок і зразу передачу м’яча партнеру ( не правда);

15.  Під час гри у баскетбол  гравець може виконувати  ведення м’яча, подвійний крок і зразу кидок м’яча в кільце ( правда).

2хв.

Вчитель всім учням роздає по два листочки А4, на яких написано – на одному  слово « ПРАВДА» англійською мовою, на другому «НЕ ПРАВДА» також на англійській мові. Коли вчитель зачитує питання всі учні мають зразу давати відповідь піднявши один із листочків догори, як вони вважають чи це правда, чи не правда.

Звертати увагу на кількість правильних відповідей.

Учні мають чітко піднімати свої відповіді догори , щоб вчитель зразу їх бачив.

 

Основна частина уроку 30хв.

1.

Перешикування

класу в колону по 3.

1хв.

Обхід ліворуч

за направляючим в  колону по-3 кроком – руш!

2.

«Техніка ведення  футбольного м’яча».

 Естафета « Підбери правильно англійське слово - українському».

Теоретичне завдання  в заді команд на підлозі   в колі лежать картки з англійськими словами, а в переді перед командами на плакаті  або дошці  по черзі написані слова українською мовою, по сигналу вчителя потрібно учням ( командам)  підбігти до кола і розібрати картки із англійськими словами , які відповідають словам  , що написані на дошці українською мовою. На виконання завдання дається 1 хв., коли звучить другий сигнал учні мають знов вишикуватись в одну шеренгу для виконання естафети.

Фізичне навантаження – ведення футбольного м’яча до фішок, обведення фішок і при ліплення  картки з англійським словом навпроти українського слова , що відповідають один одному. Передача естафети здійснюється через передачу футбольного м’яча наступному учаснику.

 

О –ХХХХХХХ----------ФФФФФФФ--П

--------------------------------------------------

О –ХХХХХХХ----------ФФФФФФФ--П

---------------------------------------------------

О --ХХХХХХХ---------ФФФФФФФ--П

---------------------------------------------------

6хв.

По першому сигналу вчителя команди  всі разом біжать до кола з англійськими словами і розбирають собі слова, по другому  сигналу шикуються в одну шеренгу, по третьому сигналу вчителя учні починають виконувати ведення футбольного м’яча. Вправу виконують по одному учаснику з кожної команди. Звертати увагу на техніку виконання. Естафета триває до завершення теоретичного завдання. За

кожне правильно виконане теоретичне  завдання нараховується очко і одне очко команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більшу кількість очок, переможе у цій естафеті.

Х – учасники команд.

-------  - напрямок руху    учасників.

Ф - фішки.

О – картки із англійськими словами.

П – плакати або дошка.

 

3.

« Техніка передачі баскетбольного м’яча і кидок в кільце із штрафної лінії».

Естафета « Назви предмет».

Теоретичне завдання – на плакаті написані назви предметів англійською мовою, поряд лежать предмети. Потрібно покласти предмет під відповідний напис.

Фізичне завдання –  на одній половині баскетбольного поля 6-учнів стають на позначені  Х – місця.

 

Х3                        Х2

 

               Х6                О

                               0

Х 4                       Х1

                             Х5

 

По сигналу вчителя учні починають виконувати передачу м’яча двома руками від грудей і м’яч немає торкнутися підлоги, після передачі м’яча учень біжить на місце учасника, якому передав передачу. Учень під № 6 коли отримає передачу виконує кидок м’яча і після кидка учень під № 6 біжить і виконує теоретичне завдання. Коли учень виконав теоретичне завдання швидко повертається на місце першого учня і продовжує виконувати передачу м’яча. Естафета триває до тих пір, коли всі учасники по черзі після передач  виконають кидки м’яча в кільце,  своє теоретичне завдання і стануть на ті  місця як перед початком естафети.

 

8хв.

Коли учні починають по сигналу вчителя виконувати  естафету  - вчитель засікає час. За кожне правильно виконане теоретичне завдання нараховується очко , також за кожен закинутий м’яч в кільце нараховується очко і одне очко команді за швидкість виконання. Команда, яка набере більшу кількість очок, переможе у цій естафеті.  М’ячі після кидків знімають учні , які під № 5 і передають учням , які повертаються після теоретичного завдання і стають на місце першого.

  Х1, Х2,Х3,Х4,Х5, Х6 – учні однієї команди.

  О – баскетбольне кільце.            

  1. баскетбольний м’яч.

 

 

Естафета починається від учня під № 1 і виконуються передачі по черзі №1на №2на№3на№4на№5на№6.

 

 

 

 

4.

Двостороння гра у футбол з поєднанням баскетболу.

Приймають участь дві команди по 5 учасників. По сигналу вчителя учні починають розводити футбольний м’яч і грати у футбол, коли вчитель англійською мовою говорить слово – рука(hand) або кільце(basket) учні швиденько переключаються з футболу на баскетбол, а коли чують, що вчитель сказав англійською мовою слово – нога (leq)або ворота(qoal) знов переключаються з баскетболу на футбол. Забитий гол у футболі – 1очко, у баскетболі 2 або 3 з трьох очкової зони. 

 

15хв.

Коли учні грають у баскетбол то передають тільки передачі м’яча, ведення м’яча не виконують. Футбол і баскетбол грають тільки  футбольним м’ячем.  Перемагає команда, яка набере більше очок.

 

Заключна частина уроку 5 хв.

1.

Шикування класу.

 

10с.

Рівняйсь!Струнко!

 

2.

Вимірювання ЧСС.

 

30с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 140 – 160 уд./хв..

 

3.

Вправи для відновлення дихання.

Гра « Карлики велетні»

Учні стоять у шеренгу. Якщо вчитель англійською мовою скаже слово « велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо « карлики» - усі мають присісти руки за голову.

2хв.

Виконувати вправи у повільному темпі, можна під музику. Слідкувати за диханням.

Поводити себе спокійно.

 

4.

Підбиття підсумків уроків.

 

1хв.

Виставлення оцінок.

Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.

 

5.

Домашнє завдання.

 

20с.

Комплекс вправ ранкової гімнастики.

6.

Вимірювання ЧСС.

 

30с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 80 – 100 уд./хв..

 

7.

Організований вихід із спортивного залу.

30с.

«Рівняйсь!», «Струнко!», «До побачення!», «Праворуч – раз-два!», «На вихід кроком – руш!».

 

docx
Додано
22 квітня 2020
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку