Методична розробка уроку фізичної культури для учнів 6 класів по модулі: " Корфбол".

Про матеріал
Методична розробка уроку фізичної культури для учнів 6 класу. Розділ: Корфбол. Тема уроку: « Передачі м’яча. Кидки м’яча у корфб. Навчальна гра у корфбол». Тип уроку: Комбінований. Методи які використовують під час уроку: фронтальний, груповий, ігровий, змагальний. Мета уроку: повторити комплекс загально-розвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітнього предмету, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку  фізичної культури

для учнів 6 класу.

 

Розділ:  Корфбол.

Тема уроку: « Передачі м’яча. Кидки м’яча у корфб. Навчальна гра у корфбол».

Тип уроку: Комбінований.

Методи які використовують під час уроку: фронтальний, груповий, ігровий, змагальний.

Мета уроку: повторити комплекс загально-розвивальних вправ, сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітнього предмету, розвитку рухових якостей, виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами. 

Завдання уроку:

  1. Розвивати координацію рухів за допомогою загально-розвиваючих вправ.

 

  1.  Навчитись техніці передач корфбольного м’яча і кидків м’яча у корфб.

     

  1. Удосконалити техніку гри у корфболі.

 

  1. Сприяти вихованню дисциплінованості, дружби, взаємної підтримки.

 

  1. Сприяти  зміцненню здоров’я.

 

Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал, майданчик.

Інвентар та обладнання:  4-6 шт. - корфбольні м’ячі , 2шт.- корфби, 4- 6 шт. - набивні м’ячі, 25-30 шт. - помпонів, предмети спортивного походження( свисток, крейда, маркер, секундомір, магнітофон або колонка).

Вчитель фізичної культури: Мельник Г.П.

 

 

 

 

№п/п.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина уроку 10 хв.

1.

Організуючий момент:

 

 

 

- шикування класу;

 

 

 

 

- привітання;

 

- повідомлення  теми і завдання уроку;

 

 

 

- девіз уроку.

 

«Дуже гарний наш девіз

Зветься він “Адреналін”

Гарно час ми проведемо 

І здоров’я збережемо!»

1хв.

Звертати увагу на спортивну форму і взуття

 

Учні шикуються в одну шеренгу.

«Рівняйсь!»

«Струнко!»

 

 

« Добрий день»

 

 

Наголосити про те. Що учні повинні дбати про своє здоров’я і оточуючих

 

 

Учні разом із вчителем говорять девіз уроку.

 

2.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 72– 80 уд./хв..

3.

Різновиди ходьби:

1.на носках;

2.на п’ятках;

3.на внутрішній стороні стопи;

4.на зовнішній стороні стопи;

1хв.

Звертати увагу на поставу і частоту рухів. Руки на поясі, спина пряма.

 

4.

Різновиди бігу:

1. Повільний біг;

2. З високим піднімання  стегна;

3.З закидання гомілки назад;

4. З прямими ногами в перед;

5. З прямими ногами назад;

6. Переставним кроком правим боком;

7. Переставним кроком лівим боком;

8. Повільний біг і ходьба.

1хв.

Стежити за диханням.

В повільному темпі-руш!

Дотримуватись правил техніки безпеки, інтервал між учнями1-2м.

Спина пряма, руки на поясі, ноги в колінах не згинати.

Звертати увагу на поставу і частоту рухів.

З повільного бігу учні переходять на ходьбу.

5.

Перешикування класу

в русі.

x < - х < -  х < - х < - х  < - х

 х

 х ххх х хх

 х хх х хх х

 х х хх ххх 

 х х хх ххх

 

В колону по 4– руш!

Х - учні

-  напрямок руху учнів.

 

20с.

Звертати увагу на правильне і чітке виконання вправи.

По сигналу вчителя перші 4 учня починають виконувати вправу, за ними зразу наступні - 4 і т.д.. Дотримуватись дистанції.

 

6.

Вимірювання ЧСС.

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 110– 130 уд./хв..

7.

Комплекс загально-розвиваючих вправ:

 

 

-Вихідне положення:

Основна стійка, руки на поясі:

-В.п. – основна стійка, руки на поясі:

«1-2» повороти голови вправу сторону;

«3-4» повороти голови в ліву сторону;

«5-6» нахили голови вправу сторону;

«7-8» нахили голови в ліву сторону.

 

-В.п.- основна стійка, руки по швах:

«1-2» колові оберти руками вперед;

«3-4» колові оберти руками назад;

«5-7» учні виконують «ножиці»;

«8» хлопок за спиною.

 

-В.п. -  основна стійка, руки по швам:

«1-2» учні піднімають

праву руку вгору, ліва внизу;

«3-4» учні піднімають ліву руку вгору, праву опускають вниз;

«5-6» повороти тулуба вправу сторону;

«7-8» повороти тулуба в ліву сторону.

 

-В.п. – ноги нарізно, руки на поясі:

«1-2» нахил тулуба вправу сторону;

«3-4» нахил тулуба в ліву сторону;

«5» - нахил вниз двома руками торкнутися до правої ноги;

«6» – вихідне положення;

«7» – нахил вниз двома руками торкнутися до лівої ноги;

«8» – вихідне положення.

 

-В.п. – ноги нарізно, руки по швах:

 «1-3» - виконати присідання;

« 4» - виконати упор лежачи;

«5-7»- виконати віджимання;

« 8» - вихідне положення.

 

-В. п. – ноги нарізно, руки перед собою долонями донизу:

«1»- мах правою ногою до лівої руки;

«2»- вихідне положення;

«3»- мах лівою ногою до правої руки;

«4»-  вихідне положення;

«5-7»- стрибки в гору на двох ногах;

«8»- поворот на 360 градусів.

 

-В.п. – ноги нарізно:

«1-2»- випади вправу сторону;

«3-4»- випади в ліву сторону.

3хв.40с.

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

 

 

 

 

 

 

3-4 підходи

 

Комплекс ЗРВ – виконується на місці і можна під супровід музики. 

Всі учні виконують вправи одночасно. Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді.

 Повороти  і нахили голови чітко виконувати в казану сторону.

 

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Максимально виконувати колові оберти  руками і руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Руки на «1-4» в ліктьових суглобах не згинати.

 Повороти тулуба чітко виконувати в казану сторону і руки зігнуті у ліктьових суглобах перед грудною кліткою.

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Звертати увагу на техніку виконання.

 Нахили тулуба чітко виконувати в казану сторону і ноги у колінних суглобах не згинати.

 

 

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді.

При виконанні присідання – п’ятки від підлоги не відривати.

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Ноги в колінних суглобах не згинати, руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

Спина пряма ,вправу виконувати чітко по команді. Максимально виконувати випади в казану сторону.

8.

Вимірювання ЧСС.

 

20с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 110 – 130 уд./хв..

9.

Теоретичне завдання:

«Гра – правда чи не правда».

Запитання:

  1. Корфбол – це командна гра

 ( правда).

  1. У корфболі гравці  виконують ведення м’яча ( не правда).
  2. У корфболі гравці виконують передачі м’яча ( правда).
  3. У корфбол грають в одній команді, як хлопці так і дівчата ( правда).
  4. Під час гри у корфбол , гравці виконують удари по воротах ( не правда).
  5. Під час гри у корфбол, гравці виконують кидки м’яча в корфб

( правда).

  1. Під час гри у корфбол, гравці виконують перехват м’яча  і відбирання м’яча ( не правда).
  2. Під час гри у корфбол, гравці виконують перехват м’яча  і підбір м’яча ( правда).
  3. Основний склад команди у корфболі складається із 7 гравців

( не правда).

  1. Основний склад команди у корфболі складається із 6 гравців

( не правда).

  1. Основний склад команди у корфболі складається із 8 гравців

 ( правда).

  1. Під час гри у корфбол, гравці виконують верхні і нижні кидки  м’яча в корфб ( правда).
  2. Під час гри у корфбол можна

атакувати і забирати м’яч у суперника ( не правда).

         

2хв.

Вчитель учням зачитує  запитання, а учні, якщо це правда виконують присідання, якщо це не правда, то виконують повільний біг на місці. Під час присідання п’ятки від підлоги не відривати.

 

 

Основна частина уроку 30хв.

1.

«Передачі набивного м’яча ».

По сигналу вчителя  учні з набивними м’ячами ( перша 4) , виконує передачу м’яча двома руками від грудей учням, які стоять навпроти них. Учні , які отримали передачу м’яча виконують поворот кругом і передають так само передачу учням, які стоять навпроти них і т.д. Коли м’ячі отримали остатні учнів, то тоді ці учні виконують передачі набивного м’яча так само, але в зворотному напрямку

х                          х                                     х

х                          х                                     х

х                          х                                     х

х                          х                                     х

 

Х - учні

 

          напрямок руху м’яча          

 

4хв.

Тільки по сигналу вчителя учні починають виконувати вправу.  Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил  техніки безпеки.

 

2.

«Передачі корфбольного м’яча двома руками від грудей (м’яч не має торкатися підлоги) і  двома руками від грудей з відскоком м’яча від підлоги в русі».

По сигналу вчителя  учні з корфбольними м’ячами ( перша 4) , виконують передачу м’яча двома руками від грудей учням, які стоять навпроти них і після передачі м’яча, починають  рухатись в тому самому  напрямку куди виконували передачу м’яча і стають  в колону остатніми. Учні,  які одержали  передачу м’яча від партнера навпроти виконують теж саме, що і попередні учні. По наступному сигналу вчителя  учні переключаються на виконання передач м’яча двома руками від грудей із відскоком від підлоги і так само виконують ці передачі в русі.

ХХ.-----------ХХ

ХХ.-----------ХХ

ХХ.-----------ХХ

ХХ.-----------ХХ

ХХ.-----------ХХ

Х- учні

-- - напрямок руху м’яча і учнів

.- м’яч

6хв.

Тільки по сигналу вчителя учні починають виконувати вправу.  Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил  техніки безпеки.

 

3.

« Техніка передачі корфбольного м’яча і кидок  м’яча у корфб».

 Вчитель ділить клас на дві команди і команди розбившись по 3 зони вишиковуються біля своїх корфбів для виконання естафети.

 

                       Х2

                             Х2

                             Х2

                             Х2

      3 3 3 3 3

      ХХХХХ                 О

                               0

                             Х1

                             Х1

                             Х1

                             Х1

 

 

                       Х2

                             Х2

                             Х2

                             Х2

      3 3 3 3 3

      ХХХХХ                 О

                               0

                             Х1

                             Х1

                             Х1

                             Х1

 

Х1- учні під №1

Х2 – учні під №2

Х3 – учні під № 3

О- корфб

0 – корфбольний м’яч

По сигналу вчителя перший  учень під №Х1  починає виконувати передачу м’яча двома руками від грудей і м’яч немає торкнутися підлоги учневі під №Х2, який стоїть навпроти і біжить у тому самому напрямку,  куди  виконав передачу м’яча і стає  у колону (Х2)остатнім. Учень під № Х2, який отримав передачу м’яча ,  виконує таку саму передачу на учня під №Х3 і біжить у тому самому напрямку, куди  виконав передачу м’яча і стає  у колону (Х3) остатнім. А учень під №Х3, який отримав передачу,  виконує кидок м’яча у корфб і  біжить у напрямку учнів під № Х1 і стає  у їхню  колону остатнім. М’яч після кидка знімає перший учень із колони під №Х1і після цього, як повернеться з м’ячем на своє місце, починає продовжувати естафету по тій самій системі. По наступному сигналу вчителя  учні переключаються на виконання передач м’яча двома руками від грудей із відскоком від підлоги і по тій самій системі учні продовжують  виконувати естафету.

10хв.

Коли учні починають по сигналу вчителя виконувати  естафету  - вчитель засікає час. За кожен закинутий м’яч у корфб команді зараховується по одному очку  і одне очко команді за швидкість і правильне виконання вправи. Команда, яка набере більшу кількість очок, переможе у цій естафеті.  М’ячі після кидків знімають тільки перший учень  під № Х1учні.

 

 

 

Естафета починається по сигналу вчителя і від учнів під № Х1 а закінчується по сигналу вчителя.

 

 

 

 

4.

Двостороння навчальна гра у корфбол.

У корфбол  грають  ті ж самі сформовані  команди, які виконували перед тим естафету.

Правила гри у корфболі:

У кожній команді по 8 учнів і однакова  кількість (тобто 4- хлопця , 4- дівчини). Четверо учнів з команди ( тобто 2 хлопці і 2 дівчини) переходять на половину суперника і грають тільки в зоні нападу, а наступні четверо учнів з команди (тобто 2 хлопці і 2 дівчини) залишаються на своїй половині і грають тільки в зоні захисту. Після двох забитих  або пропущених очок гравці міняються, тобто гравці, які грали в зоні нападу йдуть в зону захисту, а гравці, які грали в зоні захисту йдуть в зону нападу. Також під час гри дозволяється хлопцеві крити хлопця, а дівчині – дівчину, виконувати передачі м’яча, перехоплення м’яча, підбір м’яча, кидки м’яча у корфб. Один влучний  кидок корфбольного м’яча  у  корфб дорівнює одному очку. Розведення м’яча гравці починають з центру поля на половині суперника ( тобто розводять м’яч гравці, які грають в зоні нападу). Коли гравець,  під час гри зробив помилку, то володіння  м’яча переходить  іншій команді і розвід м’яча команда починає з того місця, де була зроблена помилка. Перемагає та команда, яка набирає більше очок за відведений час  на гру.  

 

10хв.

Починати гру тільки по сигналу вчителя. Під час гри у корфбол учасникам команд категорично забороняється :- хлопцеві крити дівчину або навпаки дівчині крити хлопця,  нападати і відбирати у суперника м’яч,  штовхати гравців суперника, виконувати кидки м’яча в корфб коли гравець накритий суперником ( тобто коли суперник перед гравцем під час виконання кидка підняв одну або дві руки в гору). Також піч час гри заборонено  гравцям, які грають у зоні нападу бігти  в зону захисту і виконувати перехват або підбирання м’яча або навпаки  гравці , які грають в зоні захисту не мають права під час гри бігти в зону нападу для перехвату, підбору чи кидків м’яча  в корфб. Під час гри у корфбол всі учасники мають дотримуватись правил гри і техніки безпеки.

Заключна частина уроку 5 хв.

1.

Шикування класу.

 

10с.

Рівняйсь!Струнко!

 

2.

Вимірювання ЧСС.

 

30с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 140 – 160 уд./хв..

 

3.

Перешикування класу в коло і флешмоп  з помпонами і під музику для відновлення дихання.

 

2хв.

Інтервал між учнями 1м. По сигналу вчителя учні починають у середньому і повільному темпі повторювати за вчителем фізичні вправи під музику. Звертати увагу на техніку виконання. Слідкувати за диханням.

 

4.

Підбиття підсумків уроків.

 

1хв.

Виставлення оцінок.

Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.

 

5.

Домашнє завдання.

 

20с.

Комплекс вправ ранкової гімнастики.

6.

Вимірювання ЧСС.

 

30с.

На зап’ястку знайти пульс вимірювання ЧСС за 6 с.  і результат множимо на

10. Отримуємо ЧСС за 1 хв. Норма 80 – 100 уд./хв..

 

7.

Організований вихід із спортивного залу.

30с.

«Рівняйсь!», «Струнко!», «До побачення!», «Праворуч – раз-два!», «На вихід кроком – руш!».

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку