План-конспект інтегрованого уроку з курсу “Я досліджую світ “ 1 клас Правила поведінки в театрі. Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку з курсу “Я досліджую світ “ 1 клас Правила поведінки в театрі. Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»
Перегляд файлу

Ганнівська філія “І-ІІ ступенів

КЗ “ Боківський опорний заклад  ЗСО І-ІІІ ступенів Долинської РР”

 

 

План-конспект

інтегрованого     уроку  з курсу

“Я досліджую світ “

1 клас

 

Правила поведінки в театрі.

 Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко

Опера «Коза- Дереза»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель   1  класу  Перик О.О.

 

 

Урок 20

Тема:Правила поведінки в театрі.  Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»

Мета:

 навчальна: надати учням уявлення про оперу як музично-театральний  твір, що спілкується з глядачами вокальною мовою;  дати поняття хор,костюм.

 розвивальна: розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові виконавські навички;

 виховна: виховувати музичну культуру та ціннісне відношення до оперного жанру.

Музичний матеріал: М.Лисенко”Коза-дереза”, фрагменти з опери «Білосніжка та семеро гномів»,”

Обладнання: комп”ютер; фонохрестоматія, портрет М.Лисенка,підручник Мистецтво,Г.О.Кізілова.

Тип уроку: Інтегрований урок.

                                                 Хід уроку

Учні заходять до класу під музику

1.Організаційна частина. Вступна бесіда:

-Чи були ви коли-небудь в театрі?

-Який цей заклад? Хто в ньому працює? 

Що відбувається на сцені театру?

2.Мотиваційний етап.

            У кожному великому місті є театри: ляльковий, театр юного глядача, музичної комедії, драматичний, театр опери і балету тощо. Приміщення театру завжди красиве, у ньому дуже зручно і можна переглядати різні вистави, отримуючи естетичне задоволення.

   Один з яскравих театрів – театр опери. Що таке опера? Чи можливо зрозуміти зміст опери, якщо всі її герої не говорять, а співають?

3. Етап засвоєння нових знань.

1.) Перегляд відеокадрів з театру.

     Опера – це музична вистава, в якій усі герої розмовляють співаючи. Ці герої – актори театру. Якщо співає один актор-виконавець, то він – соліст, якщо декілька співаків – то це є ансамбль. А коли слухачі чують спів багатьох виконавців одночасно, то перед ними – ХОР. Кожний актор одягнений у костюм, що відповідає його ролі. На сцені є спеціальні допоміжні предмети – декорації, які роблять виставу більш цікавою. Хто ж найголовніший в опері?

    Соліст, хор співають під супровід музикантів. Колектив музикантів – це оркестр. Оркестром керує диригент. Окрім цих професій існують ще допоміжні: гример, костюмер, звукооператор, майстер з освітлення.

  Для того, щоб краще зрозуміло, про що йдеться в опері, слід познайомитись із її змістом. Як правило, зміст дитячої опери – казка.

2)Правила поведінки в театрі(https://www.youtube.com/watch?v=YO_WVfc6sYc )

3)Перегляд і слухання дитячого балету Б.Павловський “Білосніжка та семеро гномів”- https://www.youtube.com/watch?v=R6l7N2IwGTk

4)Знайомство з композитором М.Лисенком.

Пригадайте українську народну казку «Коза-Дереза». 

Перегляд м/ф «Коза-Дереза».

Сприймання: Пісня Кози, пісня Рака,пісня Лисички. з опери М.Лисенка.

Чи схожі ці дві пісні між собою? Які вони за характером?

4.Вокально-хорова робота.

  • Розспівування(“Киця зажурилася”- https://www.youtube.com/watch?v=nDPirPmNMBw)
  • Ритмічні вправи -гра на музичних інструментах.
  • Гра з LEGO _______

 

 

  • Виконання пісень 

«Пісня Лисички »,

«Пісня кози»,”Пісня Рака”-

3 групи

 

5. Рефлексивно-підсумковий етап.

 

 

 

„Побажання і мрії”

На папірці учасники продовжують два твердження — перше „Мої побажання (кому назвати під час вправи)”, друге — «Мої мрії на майбутнє (стосовно теми заняття)”.

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
2627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку