26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

План-конспект інтегрованого уроку з курсу “Я досліджую світ “ 1 клас Правила поведінки в театрі. Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку з курсу “Я досліджую світ “ 1 клас Правила поведінки в театрі. Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»
Перегляд файлу

Ганнівська філія “І-ІІ ступенів

КЗ “ Боківський опорний заклад  ЗСО І-ІІІ ступенів Долинської РР”

 

 

План-конспект

інтегрованого     уроку  з курсу

“Я досліджую світ “

1 клас

 

Правила поведінки в театрі.

 Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко

Опера «Коза- Дереза»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель   1  класу  Перик О.О.

 

 

Урок 20

Тема:Правила поведінки в театрі.  Опера, балет,костюм. хор. М.Лисенко Опера «Коза- Дереза»

Мета:

 навчальна: надати учням уявлення про оперу як музично-театральний  твір, що спілкується з глядачами вокальною мовою;  дати поняття хор,костюм.

 розвивальна: розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові виконавські навички;

 виховна: виховувати музичну культуру та ціннісне відношення до оперного жанру.

Музичний матеріал: М.Лисенко”Коза-дереза”, фрагменти з опери «Білосніжка та семеро гномів»,”

Обладнання: комп”ютер; фонохрестоматія, портрет М.Лисенка,підручник Мистецтво,Г.О.Кізілова.

Тип уроку: Інтегрований урок.

                                                 Хід уроку

Учні заходять до класу під музику

1.Організаційна частина. Вступна бесіда:

-Чи були ви коли-небудь в театрі?

-Який цей заклад? Хто в ньому працює? 

Що відбувається на сцені театру?

2.Мотиваційний етап.

            У кожному великому місті є театри: ляльковий, театр юного глядача, музичної комедії, драматичний, театр опери і балету тощо. Приміщення театру завжди красиве, у ньому дуже зручно і можна переглядати різні вистави, отримуючи естетичне задоволення.

   Один з яскравих театрів – театр опери. Що таке опера? Чи можливо зрозуміти зміст опери, якщо всі її герої не говорять, а співають?

3. Етап засвоєння нових знань.

1.) Перегляд відеокадрів з театру.

     Опера – це музична вистава, в якій усі герої розмовляють співаючи. Ці герої – актори театру. Якщо співає один актор-виконавець, то він – соліст, якщо декілька співаків – то це є ансамбль. А коли слухачі чують спів багатьох виконавців одночасно, то перед ними – ХОР. Кожний актор одягнений у костюм, що відповідає його ролі. На сцені є спеціальні допоміжні предмети – декорації, які роблять виставу більш цікавою. Хто ж найголовніший в опері?

    Соліст, хор співають під супровід музикантів. Колектив музикантів – це оркестр. Оркестром керує диригент. Окрім цих професій існують ще допоміжні: гример, костюмер, звукооператор, майстер з освітлення.

  Для того, щоб краще зрозуміло, про що йдеться в опері, слід познайомитись із її змістом. Як правило, зміст дитячої опери – казка.

2)Правила поведінки в театрі(https://www.youtube.com/watch?v=YO_WVfc6sYc )

3)Перегляд і слухання дитячого балету Б.Павловський “Білосніжка та семеро гномів”- https://www.youtube.com/watch?v=R6l7N2IwGTk

4)Знайомство з композитором М.Лисенком.

Пригадайте українську народну казку «Коза-Дереза». 

Перегляд м/ф «Коза-Дереза».

Сприймання: Пісня Кози, пісня Рака,пісня Лисички. з опери М.Лисенка.

Чи схожі ці дві пісні між собою? Які вони за характером?

4.Вокально-хорова робота.

  • Розспівування(“Киця зажурилася”- https://www.youtube.com/watch?v=nDPirPmNMBw)
  • Ритмічні вправи -гра на музичних інструментах.
  • Гра з LEGO _______

 

 

  • Виконання пісень 

«Пісня Лисички »,

«Пісня кози»,”Пісня Рака”-

3 групи

 

5. Рефлексивно-підсумковий етап.

 

 

 

„Побажання і мрії”

На папірці учасники продовжують два твердження — перше „Мої побажання (кому назвати під час вправи)”, друге — «Мої мрії на майбутнє (стосовно теми заняття)”.

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
13 лютого
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку