Планування МИСТЕЦТВО 11 клас

Про матеріал
Планування з уроків мистецтва на І семестр за новою програмою за підручником Гайдамака, О.В. Мистецтво : (рівень стандарту, профільний рівень): підруч. для 10 (11) кл. закл. заг. серед, освіти / О.В. Гайдамака. - Київ : Генеза, 2018. - 224 с. : іл.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з мистецтва

на І семестр 2019 – 2020 н.р.

для 11-А класу КЗ „ННВК № 7”

Зозулі Ірини Сергіївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична структура уроків:

 

№ з/п

Назва розділу

Кількість годин

 

І семестр

 

1.

Мистецтво  європейського культурного регіону

16

 

 

 

 

 

 

 

За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11класи. Рівень стандарту // Укладачі                  Абрамян Т. О., Аристова Л. С., Гайдамака О. В., Гараздовська М. Т., Гречана О. І., Гурин О. М., Новикова Н. В.,             Пірог А. Г., Просіна О. В.

 

За підручником:

 

Гайдамака, О.В. Мистецтво : (рівень стандарту, профільний рівень): підруч. для 10 (11) кл. закл. заг. серед, освіти /             О.В. Гайдамака. - Київ : Генеза, 2018. - 224 с. : іл.

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема та зміст уроку

Обладнання

Орієнтовні практичні завдання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Мистецтво  європейського культурного регіону

Уроки 1 – 16

1

 

2

 

 

 

3

 

 

4

 

 

 

5

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

13

 

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

Європейський культурний регіон. Вступ.

 

Величні цивілізації. Античність. Мистецтво Давньої Греції

 

 

Величні цивілізації. Античність. Мистецтво Давнього Риму

 

 

Архітектура - літопис людства

 

 

Архітектура - літопис людства

 

Вічні образи європейського мистецтва. Середньовіччя

 

Вічні образи європейського мистецтва. Відродження

 

 

Вічні образи європейського мистецтва. Живопис модерну

 

 

Музика Європейського культурного регіону

 

Музика Європейського культурного регіону

 

 

Європейський театр

 

Європейський театр

 

Захопливий світ європейського кінематографа

 

 

Захопливий світ європейського кінематографа

 

 

Тематичне оцінювання

 

Узагальнення і систематизація знань

Ілюстрації

 

 

Ілюстрації

 

 

Ілюстрації

 

 

Відео «Версаль»

 

 

Ілюстрації

 

 

Ілюстрації

 

Відеоматеріали до уроку

 

 

Відеоматеріали до уроку

 

Аудіоматеріали до уроку

Аудіоматеріали до уроку

 

 

Відео

 

Відеоматеріали

 

Відеоматеріали

 

 

 

Відеоматеріали

 

 

Складання схеми

 

 

Підготувати інформацію про сім чудес світу

 

Виготовити з пластиліну Грецьку або Римську скульптуру

Виконати схему Версальського комплексу

Виконати тестові завдання до теми уроку

 

Виготовити панно у стилі мозаїка

Підготувати додатковий матерал про творчість митців епохи Відродження

Виконати малюнок у стилі модерн

 

Підготувати музичні композиції

Підготувати повідомлення про переможців Євробачення різних років

 

 

Виконати пісню с.132

Виконати проект костюма для карнавалу

 

Підготувати інформацію про улюблено актора (акторку)

 

Написати короткий сценарій

 

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

знає та розуміє роль мистецтва європейського культурного регіону у світовій культурній спадщині;

орієнтується у визначних мистецьких досягненнях, здійснених на території європейського культурного регіону;

наводить приклади  визначних творів різних видів мистецтва, художніх явищ, створених у різні часи на теренах європейського культурного регіону;

Діяльнісний компонент

інтерпретує емоційно-образний зміст творів різних видів мистецтва, орієнтується у засобах певного виду мистецтва, визначає пріоритетні образи мистецтва європейського культурного регіону;

характеризує художню складову медіаконтенту;

виявляє ініціативу щодо виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (зокрема, з використанням цифрових технологій);

використовує набутий мистецький досвід у життєдіяльності;

Ціннісний компонент

висловлює власні враження, почуття, отримані під час сприймання та творення мистецтва;

виявляє особистісно-ціннісне ставлення до художньо-образного змісту твору;

 усвідомлює необхідність збереження мистецької спадщини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Планування
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
11149
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку