Конспект уроку допоможе познайомити учнів з числом 10.Навчати дітей доповнювати до 10. Утворювати число 10. Натуральні числа. Пригоди крапельки або в гостях у Н2О
Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики. Цей інтегрований конспект уроку дозволить активізувати увагу дітей розвинути мотивацію до уроку.Вчитель пропонує учням бути мандрівниками-дослідниками, вирушити з вами в подорож по …..
Загадка: Між берегів текла, текла. Мороз зміцнів — під скло лягла. (Річка)
Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною. А попливемо на красивому човні.
Спершу визначимо маршрут подорожі. Треба з'єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.
Путивльська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім.Р.Руднєва
Путивльської районної ради
Сумської області
ПЛАН-КОНСПЕКТ
ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ
З МАТЕМАТИКИ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА
Підготувала вчитель
початкових класів
Блінова Ольга Володимирівна
2017
ТЕМА . Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. Пригоди крапельки або в гостях у Н2О
МЕТА. Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.
ОБЛАДНАННЯ. Картки з числами, макет човна, набірне полотно, картки для гри «Доміно», набір геометричних фігур, посуд з холодною та гарячою водою, лід; відеосупровід , аудіосупровід до фізкультхвилинки.
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
1)Настанова на позитивну роботу.
Вчитель:
- Доброго ранку, – мовлю за звичаєм.
Діти:
- Доброго ранку, – кожному зичу я.
Вчитель:
- Кому дозволено першим сісти?
Діти:
- Дівчаткам.
Вчитель:
- Так, спочатку – краса, а потім
Діти:
- Сила.
Девіз.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
З природознавства кілька уроків –
У світ незвичайний ще кілька кроків.
Світ природи пізнати маємо,
З математикою поєднаємо
І багато цікавого та нового познаємо.
Загадка: Між берегів текла, текла. Мороз зміцнів — під скло лягла. (Річка)
Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною. А попливемо на красивому човні.
Спершу визначимо маршрут подорожі. Треба з’єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.
З капітаном визначились, вирушаємо.
V. Повідомлення теми уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. .
1.Перша зупинка « Математичної розминки.»
Тож математична розминка:
- Назвіть числа від 1 до 10 і від 10 до 1.
- Назвіть через одне число, через 2, через 3.
- Яке число стоїть четвертим?
- У якого числа сусіди 8 і 10?
- Назвіть склад числа 9.
- Назвіть число попереднє 7.
- Обчисліть 4+2; 6-1; 3+1; 5-2; 7+2; 1+1+1.
2.Каліграфічна хвилинка.
Раз, два, три, чотири, п'ять —
Починаємо писати.
Ручку вправно поверніть,
Зошит гарно покладіть
І рівненько запишіть.
Запишіть всі числа які вам зустрінуться у розповіді.
3.Гра «Мозкова атака»
-Скільки туфельок загубила Попелюшка?
Насунули хмари. Пішов дощ. Він швидко припиниться, якщо правильно поставимо знаки ˂; ˃; =; у чарівних краплинах:
4.Бесіда про воду.
Вода – одна з найпоширеніших і незвичайних рідин на Землі. Вона заповнює моря, озера, ріки, падає дощами. Без води неможливе існування ні людини ні всього живого. Ми з собою у мандрівку теж взяли воду. А може, не треба було брати воду, бо у морі багато води. Чому?
Отже ми дослідники, визначимо властивості води.
Дослід 1.
Переливання води з однієї посудини в іншу. Чому вода переливається? Властивість. Вода рідка.
Дослід 2.
Зануримо лінійку в банку з водою. Чи бачимо лінійку крізь воду? Чому?
Властивість. Вода прозора.
Дослід 3.
Понюхайте воду, покуштуйте на смак.
Властивість. Вода без запаху, смаку.
Але не всюди вода зустрічається така чиста, як в банці. Внаслідок діяльності людини (викиди відходів заводів і фабрик, хімікати з полів) забруднюються ріки, моря. Все живе починає гинути. Люди повинні охороняти водойми. Розчищати річки, насаджувати ліси, не забруднювати береги, встановлювати очисні споруди. А ми економити воду. Міцно закривати кран. Наприклад, поки триває урок, із зіпсованого крана, з якого крапає вода, натече 1літр води.
Тож бережімо цю цінну рідину.
Зарядка для очей.
Очі щільно ми закрили –
це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось розглядаєм.
І поки ми розглядали
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.
Прямо по курсу зупинка «Новинка». На ньому ми дослідимо нове число 10 і дізнаємось про нього дещо цікаве.
ІV. ЕТАП ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ
Робота з підручником.
4. Фізкультхвилинка. (аудіосупровід)
5.Написання числа 10 цифрами 1 і 0 (пояснення вчителя, обведення в повітрі, письмо на дошці, письмо в друкованому зошиті)
6.Робота в парах.
Доповнення до 10. Гра «Доміно»
● ●
● ● |
|
|
● ●
● |
|
|
● ● ● ● ● |
|
7.Робота в малих групах. Встановити співвідношення кількості предметів і цифри.
8
10
5
8.Гра «Хто швидше»
Остання зупинка – Підсумкова.
V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП.
Підсумок уроку. «Мікрофон».
Заключне слово вчителя.
- відмінна праця на уроці.
- гарна праця на уроці.
- мало активний на уроці.