ПЛАН-КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ З МАТЕМАТИКИ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА

Про матеріал

Конспект уроку допоможе познайомити учнів з числом 10.Навчати дітей доповнювати до 10. Утворювати число 10. Натуральні числа. Пригоди крапельки або в гостях у Н2О

Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики. Цей інтегрований конспект уроку дозволить активізувати увагу дітей розвинути мотивацію до уроку.Вчитель пропонує учням бути мандрівниками-дослідниками, вирушити з вами в подорож по …..

Загадка: Між берегів текла, текла. Мороз зміцнів — під скло лягла. (Річка)

Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною. А попливемо на красивому човні.

Спершу визначимо маршрут подорожі. Треба з'єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.

Перегляд файлу

Путивльська  загальноосвітня  школа  І-ІІІ ступенів № 1 ім.Р.Руднєва

Путивльської районної ради

Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ

З МАТЕМАТИКИ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель

початкових класів

Блінова Ольга Володимирівна

 

 

 

 

2017

ТЕМА . Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. Пригоди крапельки або в гостях у Н2О

МЕТА. Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.

ОБЛАДНАННЯ. Картки з числами, макет човна, набірне полотно, картки для гри «Доміно»,  набір геометричних фігур, посуд з холодною  та гарячою водою, лід; відеосупровід , аудіосупровід до фізкультхвилинки.

Хід уроку

 

І. Організація початку уроку.

1)Настанова на позитивну роботу.

Вчитель:

- Доброго ранку, – мовлю за звичаєм.

Діти:

- Доброго ранку, – кожному зичу я.

Вчитель:

- Кому дозволено першим сісти?

Діти:

- Дівчаткам.

Вчитель:

- Так, спочатку – краса, а потім

Діти:

- Сила.

Девіз.

  • Діяти активно !
  • Думати оперативно!
  • Сперечатися доказово
  • Для всіх обов’язково.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 З природознавства кілька уроків –

У світ незвичайний ще кілька кроків.

Світ природи пізнати маємо,

З математикою поєднаємо

І багато цікавого та нового познаємо.

 

  • Сьогодні я пропоную вам бути мандрівниками-дослідниками. Ми вирушимо з вами в подорож по …..

Загадка: Між берегів текла, текла. Мороз зміцнів — під скло лягла. (Річка)

Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною.  А попливемо на красивому човні.

 Спершу визначимо маршрут подорожі. Треба з’єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.

  1.  3   2  7    1     9    4   6  8

З капітаном  визначились, вирушаємо.

 V. Повідомлення теми уроку.             

ІІІ. Актуалізація опорних знань. .              

1.Перша зупинка « Математичної розминки.»

 Тож математична розминка:

- Назвіть числа від 1 до 10 і від 10 до 1.

- Назвіть через одне число, через 2, через 3.

- Яке число стоїть четвертим?

- У якого числа сусіди 8 і 10?

- Назвіть склад числа 9.

- Назвіть число попереднє 7.

- Обчисліть  4+2; 6-1; 3+1; 5-2; 7+2; 1+1+1.

2.Каліграфічна хвилинка.

Раз, два, три, чотири, п'ять —

Починаємо писати.

Ручку вправно поверніть,

Зошит гарно покладіть

І рівненько запишіть.

Запишіть всі числа які вам зустрінуться у розповіді.

3.Гра «Мозкова атака»

-Скільки туфельок загубила Попелюшка?

  • Скільки хвостів у 2-х котів?
  • Скільки пальців на руці?
  • Скільки рогів у 2-х корів?
  • Скільки кутів у квадрата?
  • Скільки козенят хотів з’їсти вовк ?

 Насунули хмари. Пішов дощ. Він швидко припиниться, якщо правильно поставимо знаки ˂; ˃; =; у  чарівних краплинах:

 

 

 

4.Бесіда про воду.

Вода – одна з найпоширеніших і незвичайних рідин на Землі. Вона заповнює моря, озера, ріки, падає дощами. Без води неможливе існування ні людини ні всього живого. Ми з собою у мандрівку теж взяли воду. А може, не треба було брати воду, бо у морі багато води. Чому?

Отже ми дослідники, визначимо властивості води.

 

Дослід 1.

Переливання води з однієї посудини в іншу. Чому вода переливається? Властивість. Вода рідка.

Дослід 2.

Зануримо лінійку в банку з водою. Чи бачимо лінійку крізь воду? Чому?

Властивість. Вода прозора.

Дослід 3.

Понюхайте воду, покуштуйте на смак.

Властивість. Вода без запаху, смаку.

Але не всюди вода зустрічається така чиста, як в банці. Внаслідок діяльності людини (викиди відходів заводів і фабрик, хімікати з полів) забруднюються ріки, моря. Все живе починає гинути. Люди повинні охороняти водойми. Розчищати річки, насаджувати ліси, не забруднювати береги,  встановлювати очисні споруди. А ми економити воду. Міцно закривати кран. Наприклад, поки триває урок, із зіпсованого крана, з якого крапає вода, натече 1літр води.

 Тож бережімо цю цінну рідину.

Зарядка для очей. 

 Очі щільно ми закрили –

це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось розглядаєм.

І поки ми розглядали

До шести порахували.

Щоб очі наші відпочили,

Робим це разів чотири.

Прямо по курсу зупинка «Новинка». На ньому ми дослідимо нове число 10 і дізнаємось про нього дещо цікаве.

 

ІV. ЕТАП ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ

  1. Розповідь казки про число 10. (Дослідження, що 10 – двоцифрове число).
  2. Спостереження за його місцем в натуральному ряді чисел, «сусіди» числа.
  3. Дослідження утворення числа 10. (робота з роздатковим матеріалом) Порівняння 10 і 9. (Міркування, що зробити, щоб предметів стало порівну).

Робота з підручником.

     4.  Фізкультхвилинка.  (аудіосупровід)

 

5.Написання числа 10 цифрами 1 і 0 (пояснення вчителя, обведення в повітрі, письмо на дошці, письмо в друкованому зошиті)

 

      6.Робота в парах.

 

Доповнення до 10. Гра «Доміно»

 

 

● ●

 

● ●

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Робота в малих групах. Встановити співвідношення кількості предметів і цифри.

     8

 

 

  10

 

 5

 

 

 

 

8.Гра «Хто швидше»

  • Покажіть цифру, що означає цю кількість (набір цифр на картках)

           Остання зупинка – Підсумкова.

V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП.

      Підсумок уроку. «Мікрофон».

  • З яким числом ми сьогодні познайомились?
  • Чим воно відрізняється від інших?
  • Як його утворювати?
  • Що ви дізнались про воду?
  • Що найбільше запамяталося вам під час математичної подорожі?
  • Що було особливо цікавим?
  • У кого виникали труднощі під час роботи на уроці?

      Заключне слово вчителя.

  • Всі добре працювали на уроці. Під час подорожі ви змогли показати свої знання з математики, з природи. Щиро дякую за увагу, активність та взаємопідтримку. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою сигнальних карток.

 

- відмінна праця на уроці.

- гарна праця на уроці.

- мало активний на уроці.

docx
Додано
31 січня 2018
Переглядів
5416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку