План-конспект інтегрованого уроку з математики та природознавства з використанням ІКТ.
ТЕМА : «Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О».
МЕТА. Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.
Посилання на презентацію до уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-integrovanogo-uroku-z-matematiki-ta-prirodoznavstva-chislo-10-dopovnennya-do-10-utvorennya-chisla-10-naturalni-chisla-v-gostyah-u-n2o-1-klas-urok-36-208889.html
ПЛАН-КОНСПЕКТ
ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ
З МАТЕМАТИКИ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА
З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
ТЕМА: Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О.( Урок 36)
МЕТА: Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.
ОБЛАДНАННЯ: Картки з числами, макет човна, набірне полотно, картки для гри «Доміно», набір геометричних фігур, посуд з холодною та гарячою водою, лід; відеосупровід, розфарбівка, кольорові олівці.
Хід уроку
І. Організація початку уроку.
1) Настанова на позитивну роботу.
Вчитель:
- Любі діти! Добрий день!
Зичу праці і пісень.
А ще, друзі, всім бажаю
Сил, натхнення на весь день!
Учні:
- Добрий день! Добрий день!
Дякуєм за побажання.
На урок берем з собою
Знання, вміння, навички й старання.
Давайте пригадаймо девіз роботи на уроці.
- Діяти активно !
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Загадка: Без коліс, без ніг,
А біжить як день, так ніч. (річка)
Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною. А попливемо на красивому човні. Попрацюймо в команді: на столі лежить велика математична розфарбівка, давайте створимо власноруч свій яскравий човник!
Чудовий парусник ми отримали. Та перш, ніж вирушати в подорож, визначимо маршрут. Треба з’єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.
7 1 9 2 5 10 3 8 5 6
З капітаном визначились, вирушаємо.
Прийшов час тему уроку вам назвати ...(Число 10, в гостях у Н2О)
Тепер перевірю: уважні чи ні,
Хто тему уроку повторить мені?
Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати.
На уроці тему... будемо вивчати.
Тема хоч для вас знайома, але все ж цікава.
Будуть в ній нові слова, буде і забава.
І в скарбничку нашу, поки вивчим тему,
Різних скарбів пребагато ми з вами зберемо.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Перша зупинка “Математична розминка”:
Тест. Склад числа. Сусіди числа
https://naurok.com.ua/test/start/48501
2.Каліграфічна хвилинка.
Раз - ялинка,
Два - дубок,
Три - березовий гайок,
А чотири - це травиця,
П'ять – мурашка-трудівниця,
Шість – колючий їжачок,
Сім – грибок-боровичок,
Вісім - бджілка,
Дев'ять - пташка,
Десять — квіточка ромашка.
Запишіть всі числа які зустрілись вам у лічилці.
3.Гра «Мозкова атака»
- Скільки кутів у квадрата?
4. Насунули хмари. Пішов дощ. Він швидко припиниться, якщо правильно вирішаємо завдання вікторини:
https://learningapps.org/9241959
5. Бесіда про воду.
Вода – одна з найпоширеніших і незвичайних рідин на Землі. Вона заповнює моря, озера, ріки, падає дощами. Давайте проглянемо з вами повчальний і цікавий мультфільм про воду, який для нас підготував канал “Плюс-плюс”:
https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs&feature=youtu.be
Без води неможливе існування ні людини ні всього живого. Ми з собою у мандрівку теж взяли воду. А може, не треба було брати воду, бо у морі багато води. Чому?
Отже ми дослідники, визначимо властивості води.
Дослід 1.
Переливання води з однієї посудини в іншу. Чому вода переливається? Властивість. Вода рідка.
Дослід 2.
Зануримо лінійку в банку з водою. Чи бачимо лінійку крізь воду? Чому?
Властивість. Вода прозора.
Дослід 3.
Понюхайте воду, покуштуйте на смак.
Властивість. Вода без запаху, смаку.
Але не всюди вода зустрічається така чиста, як в банці. Внаслідок діяльності людини (викиди відходів заводів і фабрик, хімікати з полів) забруднюються ріки, моря. Все живе починає гинути.
Люди повинні охороняти водойми. Розчищати річки, насаджувати ліси, не забруднювати береги, встановлювати очисні споруди. А ми економити воду. Міцно закривати кран. Наприклад, поки триває урок, із зіпсованого крана, з якого крапає вода, натече 1літр води.
Тож бережімо цю цінну рідину.
Зарядка для очей.
Очі щільно ми закрили –
це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось розглядаєм.
І поки ми розглядали
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.
Прямо по курсу зупинка «Новинка». На ньому ми дослідимо нове число 10 і дізнаємось про нього дещо цікаве.
ІV. ЕТАП ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ
https://www.youtube.com/watch?v=1z9eI9r_w6I&feature=youtu.be
Робота з підручником.
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&feature=youtu.be
Доповнення до 10. Гра «Доміно»
● ●
● ● |
|
|
● ●
● |
|
|
● ● ● ● ● |
|
7. Гра «Хто швидше»
Остання зупинка – Підсумкова.
V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП.
Підсумок уроку. «Мікрофон».
Заключне слово вчителя.
- відмінна праця на уроці.
- гарна праця на уроці.
- мало активний на уроці.
Вдома, будь ласка, передивіться з батьками мультфільм “ Як економно використовувати воду вдома”
http://www.youtube.com/watch?v=gYALSgNY_LI&feature=youtu.be
Ви також можете поцікавитись в батьків або самостійно пошукати інформацію по цій темі. Щиро дякую за увагу, активність та взаємопідтримку.