Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

План-конспект на групу уроків 2-го класу " Вправи для опанування навичками володіння мячем"

Про матеріал

В даному поурочному плані повністю висвітлено зміст даної теми на серію уроків; вказано дозування навантаження; організаційно- методичні вказівки та ін...

Перегляд файлу

№п/п

Зміст і структура уроку

2клас.

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

І.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

10хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

1.

Шикування в одну шеренгу, привітання.

30с.

Швидко і чітко шикуються у визначеному місці.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Інструктаж з БЖД.

1хв.

На кожному уроці.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Вимірювання ЧСС.

6с.

Перевірити готовність учнів до уроку.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

5.

Стройові вправи на місці.

1хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

6.

Різновиди ходьби та бігу.

3-5хв.

Стежити за формуванням правильної постави.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

7.

ЗРВ на місці ,в русі.

2-3хв.

Чіткість та правильність виконання кожної вправи.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

8.

Вправи з м’ячами.

 

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

9.

Вимірювання ЧСС.

6с.

Перевірити готовність учнів

 до фізичних навантажень.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

ІІ.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Теоретико –методичні знання.

Загартування, як засіб зміцнення здоров′я.

 

Бесіда-розповідь.

 

 

 

+

+

+

 

 

+

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Ведення м’яча.     

на місці;

(з поворотом)

 

в русі;

5-7хв.

 

Швидкість переміщення залежить від кута,під яким м’яч  посилається до    майданчика.

Чим гостріший кут, тим швидше просування..

+

+

+

 

 

+

 

 

+

 

 

+

 

 

 

 

+

+

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

із зміною напрямку;

 

Кисть накладають на різні точки бокової поверхні м’яча і вирівнюють руку у потрібному напрямку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

із зміною рук;

 

Застосовується для того, щоб суперник не міг передбачити. З якого боку буде обходити його атакуючий гравець.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

із зміною напрямку і висоти відскоку.

 

Застосовується для того, щоб ускладнити для суперника оволодіння м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

+

+

 

2.

Передачі м’яча  

на місці і в русі:

- двома руками від грудей;

 

- однією рукою від плеча;

 

 

- з відскоком від підлоги.

 

 

 

 

 

- Передача м’яча  двома руками з-за голови;

 

 

 

 

 

5-7хв

Учні групуються в четвірки, які утворюють квадрат. Відстань між учнями 5-6м.Кожен учень передає м’яч сусідові праворуч. Після декількох повторень м’яч починають передавати у зворотному напрямку.

 

 

 

 

Працюють в парах.

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

+

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

- передача м′яча біля стіни

на відстані 2м.

 

 

Працюють по відділеннях

 

 

 

 

 

+

+

 

 

 

3.

Кидок м′яча двома руками знизу.

Кидки тенісного м′яча в щит.

    3-5хв.

 Працюють в групах.

+

+

 

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

 

 

+

 

 

 

+

 

 

 

+

 

4.

Рухливі ігри та естафети.

 

 

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

ІІІ.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Вправи на відновлення дихання.

2хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2.

Шикування в одну шеренгу.

1хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3.

Вимірювання ЧСС.

1хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

4.

Підведення підсумку уроку.

1хв.

 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
3 лютого
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку