В даному поурочному плані повністю висвітлено зміст даної теми на серію уроків; вказано дозування навантаження; організаційно- методичні вказівки та ін...
№п/п |
Зміст і структура уроку 2клас. |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
І. |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
10хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
1. |
Шикування в одну шеренгу, привітання. |
30с. |
Швидко і чітко шикуються у визначеному місці. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Повідомлення завдань уроку. |
30с. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Інструктаж з БЖД. |
1хв. |
На кожному уроці. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Вимірювання ЧСС. |
6с. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. |
Стройові вправи на місці. |
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Різновиди ходьби та бігу. |
3-5хв. |
Стежити за формуванням правильної постави. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
7. |
ЗРВ на місці ,в русі. |
2-3хв. |
Чіткість та правильність виконання кожної вправи. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
8. |
Вправи з м’ячами. |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
9. |
Вимірювання ЧСС. |
6с. |
Перевірити готовність учнів до фізичних навантажень. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІ. |
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Теоретико –методичні знання. Загартування, як засіб зміцнення здоров′я. |
|
Бесіда-розповідь.
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Ведення м’яча. на місці; (з поворотом)
в русі; |
5-7хв. |
Швидкість переміщення залежить від кута,під яким м’яч посилається до майданчика. Чим гостріший кут, тим швидше просування.. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+
+ |
+ |
+ |
|
із зміною напрямку; |
|
Кисть накладають на різні точки бокової поверхні м’яча і вирівнюють руку у потрібному напрямку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
із зміною рук; |
|
Застосовується для того, щоб суперник не міг передбачити. З якого боку буде обходити його атакуючий гравець. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
із зміною напрямку і висоти відскоку. |
|
Застосовується для того, щоб ускладнити для суперника оволодіння м’ячем. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
2. |
Передачі м’яча на місці і в русі: - двома руками від грудей;
- однією рукою від плеча;
- з відскоком від підлоги.
- Передача м’яча двома руками з-за голови;
|
5-7хв |
Учні групуються в четвірки, які утворюють квадрат. Відстань між учнями 5-6м.Кожен учень передає м’яч сусідові праворуч. Після декількох повторень м’яч починають передавати у зворотному напрямку.
Працюють в парах. |
+
|
+
+ |
+
+
+ |
+
+
+ |
|
|
|
|
|
|
|
- передача м′яча біля стіни на відстані 2м.
|
|
Працюють по відділеннях |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
3. |
Кидок м′яча двома руками знизу. Кидки тенісного м′яча в щит. |
3-5хв. |
Працюють в групах. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
|
4. |
Рухливі ігри та естафети.
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІІ. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
|
5хв. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Вправи на відновлення дихання. |
2хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. |
Шикування в одну шеренгу. |
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. |
Вимірювання ЧСС. |
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
4. |
Підведення підсумку уроку. |
1хв. |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |