План-конспект на групу уроків
для 9 класу з ______ по _______ Тема : Гімнастика Завдання :
Виховні : Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.
Освітні : Знати і вміти виконувати основну техніку гімнастичних вправ: опорний стрибок, лазіння, вправи у рівновазі, акробатика, виси та упори.
Оздоровчі : Сприяти оздоровленню дітей при допомозі гімнастичних вправ та запобігти розвиток плоскостопості , здійснювати корекцію при порушеннях постави.
Місце проведення : спортивний зал. Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, лави, «кінь», «козел», перекладина (висока, низька), паралельні бруси.
Розділи |
Дати проведення уроків |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Підготовча частина 10 – 15 хв. |
|||||||||||||||||
Різновиди гімнастики, що культивуються в Україні |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Самострахування під час виконання фізичних вправ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Правила загартування холодовими та тепловими процедурами |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Допомога при обмороженнях та опіках |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Організовувальні вправи: стройові вправи і прийоми, повороти в русі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||
Загальнорозвивальні вправи: |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||
без предметів в русі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|||
з предметами на місці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|||
в парах |
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|||
вправи для формування та корекції постави |
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|||
Основна частина 25 – 28 хв. |
|||||||||||||||||
Біг і його різновиди |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||
вправи для розвитку сили |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
|||
вправи для розвитку гнучкості |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
К |
|||
опорний стрибок: козел h 100-115см |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||
хлопці — стрибок способом «ноги нарізно» (козел у довжину); |
|
|
|
О |
В |
З |
У |
У |
У |
К |
|
|
|
|
|||
дівчата — способом «ноги нарізно» (козел у довжину); |
|
|
|
О |
В |
З |
У |
У |
У |
К |
|
|
|
|
|||
боком з поворотом на 90° через гімнастичного козла (козел у ширину) |
|
|
|
|
|
|
О |
В |
З |
У |
К |
|
|
|
|||
способом «зігнувши ноги» (козел у ширину) |
|
|
|
|
|
|
О |
В |
3 |
У |
У |
У |
К |
|
|||
зі скакалкою |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||
Акробатичні вправи: комбінації елементів |
+ |
О |
В |
З |
У |
У |
К |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|||
Вправи з рівноваги: комбінація елементів вправ |
+ |
О |
В |
З |
У |
К |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|||
Лазіння і перелазіння: лазіння по вертикальному канату у 2 прийоми |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
+ |
+ |
|||
Виси та тори: |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|||
хлопці — вправи на перекладині (високій та низькій) |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
К |
|
|
|
|
|
|||
підтягування |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
К |
+ |
+ |
|||
дівчата — у висі лежачи (h95) |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
К |
+ |
+ |
|||
Комбінації елементів вправ: на перекладині (високій та низькій) |
+ |
|
О |
В |
У |
У |
У |
К |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
|||
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
хлопці — від підлоги, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|||
дівчата — від гімнастичної лави. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|||
Стрибки зі скакалкою. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|
|||
Піднімання тулуба в сід за 60 с. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|||
Заключна частина 3 – 5 хв. |
|||||||||||||||||
Вправи для відновлення дихання та самопочуття. |
П |
З |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
У |
|||
Підведення підсумків , зауваження та оцінювання учнів. |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
О |
|||
Домашнє завдання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||