Конспект уроку з фізичної культури.Модуль:волейбол.
Завдання уроку:
1.Продовжувати вивчати техніку передачі м'яча двома руками зверху.
2.Розвивати рухові навички та координацію рухів.
3.Виховувати свідоме ставлення до свого здоров'я та вольових якостей.
План – конспект
уроку з фізичної культури
модуль «Волейбол»
6 клас
Підготувала:
Вчитель фізичної культури
І кваліфікаційної категорії
Заводської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №2
Мороз Світлана Сергіївна
м.Заводське 2021
Дата Клас 6
Модуль: волейбол
Тема: Передача м’яча двома руками зверху .
Мета:
Завдання:
1.Продовжувати вивчати техніку передачі м’яча двома руками зверху .
2.Розвивати рухові навички та координацію рухів.
3.Виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я та вольових якостей.
Тип уроку: урок повторення
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольні м’ячі,свисток, секундомір,гімнастичні мати,ноутбук,музична колонка.
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку ( 15 хв.) |
|||
1. |
Шикування довільне, рапорт.
Визначення ЧСС
|
1 хв. 10 с. |
Звернути увагу на поставу, та охайність спорт.форми. Усі вимірюють ЧСС за 10 с. Увага – учням: в кого ЧСС перевищує 13 уд/10сек. |
2 |
Повідомлення завдань уроку.
ТБ на уроці
Стройові вправи Перешикування в коло |
30 с
30 с
1 хв. |
У формі бесіди
Слідкуємо за м’ячем,не катаємо м’яч попід ногами.Виконуємо все по команді вчителя
Чітке виконання команд учителя |
3 |
Загальнорозвиваючі вправи на місці в колі під музичний супровід
1.В.п- стійка:ноги нарізно, руки на поясі.
2.В.п.- стійка: ноги нарізно, руки на поясі. 1-4- колові оберти головою в одну сторону;
5-8- в іншу
3. В.п. – стійка: ноги нарізно, руки до плечей.
4. В.п. - стійка: ноги нарізно, ліва рука вгорі.
5. В.п. – стійка: ноги нарізно, 5-8 - колові оберти руками назад.
7. В.п.- стійка ноги нарізно.
8. В.п. - стійка :ноги нарізно, руки на поясі. 1 - нахил вперед ,торкнутися правої ноги 3 - нахил вперед, торкнутися лівої ноги 4 – В.п.
9.В.п. – стійка: ноги нарізно перед собою долонями вниз 1- мах правою ногою вверх до лівої руки; 4 – в.п;
10. В.п. – стійка ноги нарізно
11. В.п. – стійка ноги нарізно, Руки вперед-вверх-низ,виконуємо стрибок ,
ноги вперед-назад
Перешикування в колону по одному, за направляючим в обхід по залу |
7 хв.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
7-8р.
3-5р. |
Амплітуда руху максимальна, темп повільній.
Темп повільний.
Амплітуда максимальна,спина пряма
Руки прямі, пальці разом, рухи пружні.
Амплітуда максимальна
Ноги прямі
Спина пряма
Ноги прямі
Нахили тулуба максимальні, ноги в колінах не згинати, намагатися руками торкнутися підлоги
Звернути увагу на чіткість виконання вправи.
Розвивати об’єм дихання легень. Дмухаємо, щоб пакетик довше знаходився у повітрі
|
4 |
Різновиди ходьби та бігу: а) ходьба: - звичайним кроком; - на зовнішній та внутрішній сторонах стопи; - на носках та п'ятках; б) біг: - зі зміною швидкості й напрямку; - спиною вперед; - приставними кроками правим та лівим боком; - з високим підняттям стегна; - з закидом гомілки назад Ходьба з глибокими вдихами та видихами. Під час відновлення учні беруть волейбольні м’чі |
7 хв
|
Дистанція два кроки,спина пряма
Слідкувати за самопочуттям учнів.
Середній темп
Відновлення дихання |
5 |
Шикування в шеренгу. Сідають на гімнастичний мат для перегляду теоретичного матеріалу |
2 хв. |
Теоретико-методичний матеріал,що відповідає темі уроку www.youtube.com/watch?v=wvjG82r3c3A&t=54s
|
6 |
Шикування в шеренгу. |
15 - 20 с |
|
ІІ. Основна частина уроку ( 25 -30 хв.) |
|||
1 |
Передача м’яча двома руками зверху в ціль на стіні в основній стійці волейболіста. |
6хв. |
Слідкувати за правильністю виконання вправи |
2 |
Рухлива гра «Веселі молекули» |
6хв. |
Учні за командою «веселий атом» у довільному порядку пересуваються по майданчику не перетинаючи маршрути руху інших учасників,не зіштовхуючись.При цьому виконують передачу м’яча зверху двома руками над собою. За командою «Молекула»учні об’єднуються в групи(кількість «атомів» обумовлюється) |
3 |
Визначення ЧСС |
15-20с |
|
4
|
Передача м’яча двома руками зверху з накиду партнера
|
6 хв 20 р . кожен учень |
Слідкувати за правильністю, виправляти помилки. |
5 |
Рухлива гра «Відпусти м’яч»
|
6 хв |
Учні за командою встають в коло та «відпускають» свої м’ячі в різні сторони майданчика і починають рухатись в колі. Учитель ставить запитання(теоретико-методичні знання минулого уроку) при правильній відповіді вчитель дає знак,після якого діти швидко біжать знаходять свій м’яч та роблять прискорення, щоб швидко повернутися до кола. Питання: Розміри ігрового майданчика? Скільки гравців 1 або двох команди перебуває на майданчику? Скільки партій в грі ? До скількох очків в партії ведеться гра ? Основні жести суддів: аут, м’яч в полі , дозвіл на подачу? Вага волейбольного м’яча?
|
|
ІІІ. Заключна частина уроку ( 5 хв.) |
||
1 |
Довільне шикування
|
30 с. |
Темп повільний |
2. |
Вправи на розслаблення та відновлення дихання під музичний супровід
|
1хв. |
Глибокий вдих-повільний видих. |
3 |
Підсумок уроку: -я навчився… -було важко,але… -у мене вийшло…
Визначення ЧСС |
1 хв.
15 с. |
Визначити кращих учнів.
Показники ЧСС прямують до вихідного рівня. |
4 |
Домашнє завдання.
|
1 хв. |
Завдання додому: Згинання та розгинання рук в упорі лежачи |
5 |
Організований вихід із залу. Рефлексія.
|
15 с. |
У колону по одному На виході висять смайлики.Торкнутись смайлика рукою. Як пройшов урок? З яким настроєм виходимо із спортзалу? |