Урок-тренінг для учнів 3 класу

Про матеріал
Формування в учнів свідомого ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ – РУХАЙСЯ!

Урок-тренінг для учнів 3 кл.



 

Мета : формування в учнів свідомого ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; виховання почуття прекрасного, вміння цінувати красу рухів.

 

Навчальні завдання

На прикінці заняття учні повинні;

-Розуміти важливість про значення активного відпочинку для здоровя

-мати уявлення про вплив фізичних вправ на здоровя

 

Обладнання і матеріали: 

  -  папір, олівці, фломастери,

  -  м’яч,

  -  таблиця

 

Що підготувати заздалегідь

-Плакат « Сонечко»

-Плакат «Пелюстка сподівань та завершень»

-Паперові пелюстки

              

                  Орієнтований план уроку

     І. Вступна частина- 5 хв.

     2. Основна частина – 20 хв.

     3. Робота в колі       -5 хв.

     4. Заключна частина – 5 хв.

                                  Хід уроку

1.Вступна частина

Знайомство. Вправа «Віночок побажань».

Мета:поліпшення групової взаємодії.

Діти стають у коло, по черзі передають м’яч, називаючи своє ім’я та побажання наступному учаснику.

Правила роботи

. Оформлення плаката «Сонечко».

- Яке з наших правил допоможе спортсменові досягти успіху?    Ми створимо їх разом.

На промінчиках сонечка учасники пишуть правила, яких вони пропонують дотримуватися та прикріпляють їх на плакаті «Сонечко».

ІІ. Основна частина

  «Мозковий штурм».

-Любі діти назвіть будьласка види рухової активності. (Діти називають, а вчитель фіксує відповіді на дошці).

Запис на дошці: ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, уроки фізкультури, рухливі ігри, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях (футболу, волейболу, баскетболу, гандболу, тенісу), танці, фізичні вправи, посильна праця, туризм, активний відпочинок тощо).

 Робота у колі.

Виконання завдання без слів .

- Рухайтесь як – дуже втомлений учень;

- щасливий учень;

- учень який отримав щасливу звістку;

- учень який грає у волейбол ;

- учень який любить фізичну культуру;

- посміхніться один одному.

 

Повідомлення

Рух — це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!

 

 Руханка «Футбол»

  Правила гри.

 Стати у коло, нагнутися. Ноги поставити так, щоб вони торкалися ніг сусіда.

 Руки – «воротар», ними треба захищати «ворота» (простір між ногами). Важливо забити м’яч у ворота іншого і не пропустити його у власні. Пропускаєш один гол – прибираєш одну руку, ще один – виходиш з гри.

 

 Інформація «Довідкового бюро».

 Рух – це життя.

Вчитель. - Рух – це природна біологічна потреба людини. Діти, які мало рухаються, ростуть кволими, слабими, вони не впевнені у своїх силах, гірше вчаться.

- Допомогти можуть фізичні вправи, завдяки виконанню яких підвищується рівень обміну речовин і поліпшується діяльність усіх найважливіших функціональних систем організму.

- Ось чому режим дня школяра має передбачати якомога більшу рухову активність. Це, як ви вірно зазначали, ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, фізичні вправи, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах, заняття у спортивних секціях, посильна праця тощо.

 Ранкова гімнастика.

- Хто з вас робить зранку гімнастику? Як часто ви це робите? (Діти піднімаються на слова «зрідка», «щоранок»).

- А у чому перевага ранкової гімнастики перед іншими видами рухової діяльності? Звичайно, вона проводиться щоденно. Ранкова зарядка позитивно впливає на фізіологічні процеси в організмі: покращується процес обміну речовин, кровообіг, дихання стає глибшим.

- Отже, день бажано розпочинати з ранкової гімнастики.

 Фізкультхвилинки. - Їх ми проводимо на кожному уроці. Вони дуже потрібні, бо ви швидко втомлюєтесь, знижується увага і працездатність. Музика, впливаючи емоційно, робить фізкультхвилинки привабливими, організовує дітей. Крім того, вона регулює темп і ритм рухів, тим самим сприяючи більш чіткому і правильному їх виконанню. 

  Ігри.

 Чи любите ви гратися у різні ігри?

Гра входить у ваше життя з раннього віку. У грі ви пізнаєте нове, набуваєте різних навичок і вмінь. Недарма гру називають «восьмим чудом світу».  Звичайно, особливо подобаються вам рухливі ігри. У процесі гри школярі загартовуються не лише фізично, у них розвивається уява, пам’ять, наполегливість і воля.

 Спорт.

- Рухливі ігри, волейбол, баскетбол, футбол, які ви любите і якими займаєтесь, – це різноманітні види спорту.

Хто з вас займається у спортивних секціях чи гуртках? (Діти піднімаються і називають спортивні секції та гуртки, а останні їх вітають аплодисментами).

- Тож на вас чекають стадіони, спортивні майданчики, бігові доріжки, лижні траси – всього й не перелічити. Вибирайте, що вам до вподоби і не баріться. Та й на уроках фізкультури використовуйте кожну хвилину для  покращення свого здоров’я.

Отже, щоб бути здоровим – треба рухатися.

Це означає: робити щоденно ранкову гімнастику, бути активним при проведенні фізкультхвилинок, рухливих ігор, займатися спортом, танцями, посильною фізичною працею тощо.

 

ІІІ. Заключна частина.

 . Зворотний зв’язок та гра-прощання.

Учні стають в коло і передають один одному м’яч, називаючи вид рухової активності, який подобається найбільше і висловлюють побажання іншим бути спритними, витривалими, упевненими в собі, організованими, красивими, стрункими, жвавими…

Діти, чиї сподівання справдилися?

- Перенесіть свої пелюстки до пелюстки сподівань та завершень.

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку