Тема: Підсумки. Улюблені літературні персонажі, герої/героїні.
Мета: Узагальнити знання з вивчених протягом року творів, розвивати логічне мислення, формувати вміння організувати результативну комунікацію
Завдання:
Встановіть відповідність (записати у вигляді № твору - № опису)
твір |
опис |
1.О. Уайльд «Хлопчик-зірка» |
1.Якщо довго полювати за чужим життям, то зрештою можна позбутися власного
|
2. казка «Пензлик Маляна» |
2.Дівчинка перемогла Королеву
|
3.Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика» |
3.Щоб на землі йшов сніг, треба у колодязі добре вибити перину та подушки
|
4. Р. Кіплінг «Мауглі» |
4.Якщо ти не втонув у річці, тебе не викинули на смітник, не затягло у телевізор, не став ягодою, то станеш власником бізнесу
|
5. Е. Сетон-Томпсон. «Лобо» |
5. Не треба необачно тягти до рота тістечка, гриби, напої, в дії яких невпевнені
|
6. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» |
6. Зайченя допомагало хлопчику схожому на жабу й вкритому лускою
|
7. Г. К. Андерсен. «Снігова королева» |
7. Нудна робота може стати святом, якщо правильно організувати процес
|
8. Казка «Пані Метелиця» |
8. Крапля фарби оживила журавля(лелеку)
|
9. Е. Портер. «Поліанна» |
9. Почуття гумору та любові у лютого ватажка банди сірих розбійників
|
10. Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див» |
10. Радість у житті завжди є, треба тільки добре пошукати
|
Відгадати героя за питаннями, на які можеш отримати відповіді «так» або «ні» (5 питань)
Примітка: ім’я героя/ героїні можна повідомляти в особисті чати
Розповісти, чим цей герой/героїня запам’ятався/ запам’яталася
Письмові відповіді на питання
Якого героя ти хотів би запросити у гості? Чому?
У якому творі хотів би опинитися? У якому епізоді? Що робив би?