План-конспект Практичної роботи "Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівальними приладами. Викори"

Про матеріал
Практична робота №1 7 клас Тема: «Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівальними приладами. Використання найпростіших лабораторних операцій» Мета: - перевірити знання техніки безпеки під час виконання практичної роботи в кабінеті хімії; - сформувати початкові навички практичної роботи з хімічними речовинами й лаборатор¬ним устаткуванням; розвинути вміння використо¬вувати лабораторний посуд, лабораторний шта¬тив, нагрівальний прилад; - виховати значення дотримань техніки безпеки.
Перегляд файлу

Практична робота №1                                                         Дата ­­­________  7 клас

Тема: «Правила техніки безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівальними приладами. Використання найпростіших лабораторних операцій»

Мета: - перевірити знання техніки безпеки під час виконання практичної роботи 
           в кабінеті хімії;

-         сформувати початкові навички практичної роботи з хімічними речовинами й лаборатор­ним устаткуванням; розвинути вміння використо­вувати лабораторний посуд, лабораторний шта­тив, нагрівальний прилад;

-         виховати значення дотримань техніки безпеки.

 

Хід роботи

 

І. Правила техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії

1.1.Повторення правил. Перегляд презентації.

2.1.Підтвердіть або спростуйте наведені твердження (використовуючи «так», «ні»). Відповідь обгрунтуйте.

а) Входити до кабінету хімії дозволяється із дозволу старости.____________________________________________________________
 б) Нагріваючи пробірку, необхідно тримати її у пробіркотримачі направляючи в бік від усіх._______________________________________________________________
 в) На смак можна куштувати лише деякі речовини.____________________________________________________________
 г) Для з’ясування запаху речовини потрібно піднести посудину до обличчя._____________________________________________________________
          д) У  разі потрапляння речовини в очі або на руки, необхідно повідомити вчителя і промити уражене місце великою кількістю води.________________________________________________________________
          е) Відкривши посудину з реактивом, потрібно покласти корок дном до низу.________________________________________________________________

 

ІІ. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом та нагрівальними приладами.

 2.1.Розгляньте виданий посуд і опишіть для чого його використовують.

(вчитель видає тигельні щипці, ступку з товкачиком, скляну паличку, піпетку)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­­­­­­_________________

 

2.2. Напиши повні назви лабораторного посуду.


а)    


https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/01.gif

 

б)    https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/08.gif

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/04.gif

в)

 

г)  https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/05.gif

 д)   https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/02.gif

 

е)   https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/posud/03.gif

 


 2.3.Вивчення лабораторного штатива
Розгляньте лабораторний штатив, виданий  вчителем. Підпишіть його елементи.

1._________________    4.__________________

2._________________   5.__________________

3._________________

 

 

2.4. Ознайомлення з нагрівальними приладами та правилами користування ними.
Багато хімічних дослідів  потребують нагрівання. У лабораторіях в якості нагрівальних приладів  використовують газові пальники, спиртівки та ін..

  • В якій частині полум’я  потрібно нагрівати пробірку? Чому? __________________________________________________________________________________________________________________________

  Намалювати спиртівку, позначити її складові   частини

  

 

 

 

ІІІ. Найпростіші   лабораторні  операції

3.1.Нагрівання в пробірці. Зафіксуйте пробірку  у пробіркотримачі та налийте   в неї води. Нагрівайте у верхній частині полум’я.

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/Reznik/him7/laboratorni_operacii.gif3.2.Перемшування рідин. Розповідь вчителя.

 

 

3.3.Переливання рідин. Налийте у пробірку трохи води   і перелийте в іншу пробірку. При цьому отвір пробірки, в якій міститься  вода, має торкатись  отвору пробірки, в яку  переливатиметься вода.

 

Висновок: ___________________________________________________________
___________________________________________________________________


 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку