план-конспект профорієнтаційного заняття "Інтер'єрна прикраса"

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ» ЗА ОРІЄНТИРОМ «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ» З ЕЛЕМЕНТАМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ «ПРОФЕСІЇЇ ТИПУ ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ». СТВОРЕННЯ ІНТЕР’ЄРНОЇ ПРИКРАСИ (для здобувачів освіти 4 класів)
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ»

ЗА ОРІЄНТИРОМ «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ»

З ЕЛЕМЕНТАМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

«ПРОФЕСІЇЇ ТИПУ ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ».

 СТВОРЕННЯ ІНТЕР’ЄРНОЇ ПРИКРАСИ

(для здобувачів освіти 4 класів)

 

Шарик Наталія Олександрівна,

керівник гуртка «Дизайн і технології»

 

Мета:

  •                  ознайомити учнів з роботою з бросовим матеріалом (побутовим непотрібом);
  •                  розширити кругозір дітей про професію дизайнер інтер’єру;
  •                  розвивати довільну увагу, творчу уяву;
  •                  виховувати охайність, естетичний смак, культуру праці

Методи:

Тип заняття:

Форма заняття:

Матеріально-технічне забезпечення:

Дидактичне забезпечення:

 

Використані джерела:

 

 

 

 

 

 

 

Очікуваний результат:

Навчальна програма:

пояснювально-ілюстративні, ігрові

комбінований

групова

втулки від серветок,бавовняні нитки, декоративні помпони, клейовий пістолет і стержні до нього

 

 

зразок готової роботи

 

  1. Картинка. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cutt.ly/jOkDgGg
  2. Картинка. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cutt.ly/EOkDx6Q
  3. Визначення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://cutt.ly/POkDYgt
  4. Картинка. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:    https://cutt.ly/KOkDSzX

 

навички працювати в колективі, позитивне сприйняття, вміння допомагати один одному.

Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1–4 класи. Книга 5/упоряд. А. Лотоцька, Г. Древаль. — П 78 Тернопіль : Мандрівець. — 304 с. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах  комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІМЗО від 02.07.2019 р. № 22.1/12-Г-528)

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

І. Вступ

(Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх. Оголошення теми заняття)

Керівник гуртка:  

На занятті ми ознайомимося з незвичним перетвореннями бросового матеріалу (побутового непотрібу) на прикрасу для інтер’єру, та поглибимо знання про дизайнера інтер’єру. Розглянемо зразок готової роботи. На практиці виготовимо гномика.

 

II. Основна частина

Керівник гуртка:

Сьогодні ви ознайомитесь з професією дизайнера інтер’єру.

Дизайн – дослівно перекладається, як  «творчий задум», «намір», «проєкт», «креслення», «конструкція».

Дизайнер – людина, яка вміє планувати, конструювати, креслити.

Більш детально познайомимось саме з дизайном інтер’єру.

 

Дизайн інтер'єру (інтер'єрний дизайн) — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Інтер'єрний дизайн поєднує в собі художній та промисловий дизайн. Дизайнер виконує оптимізацію праці в приміщенні, покращує навігацію у великих приміщеннях, розробляє оформлення спеціалізованих приміщень (наприклад: студій звукозапису, кіномонтажу, фотографії, аквапарків) відповідно до вимог клієнтів.

Давайте поглянемо на картинки зі створеними з природних матеріалів знайомих вам істот.

 

Керівник гуртка:

Подивіться, яка це кропітка робота, вона вимагає багато знань (математичних, щоб розбити розрахунки та комп’ютерних).

 

Керівник гуртка:

Тепер переходимо з вами до практичної частини нашого заняття. У вас на партах лежать втулки від серветок, картонка і бавовняні нитки. З цими матеріалами зараз будемо працювати.

 

 

 

ІІІ. Практична частина

(Послідовність виконання роботи)

 

На картонку намотуємо нитку (робимо 2- оберти). Розрізаємо.

 

Беремо втулку і одну ниточку. Нитку складаємо навпіл. «Петельку» просовуємо у втулку, а з іншої «хвостики» нитки просовуємо у «петельку» і затягуємо у вузлик. Робимо такі вузлики по колу і слідкуємо, щоб вони були тільки з однієї сторони.

 

«Хвостики» просовуємо у втулку і витягуємо їх з іншої сторони. Обв’язуємо ниткою (гарно затягуємо), кінчики обрізаємо так, щоб утворився помпон. Це шапочка гномика.

 

Беремо картонку. Знову намотуємо білу нитку, але робимо 60 обертів. Розрізаємо. По середині перев’язуємо нитки (гарно затягуємо) і складаємо навпіл. Ниткою перев’язуємо місце «згинання», утворюючи голову. Знизу утворюється борода гнома.

 

За допомогою клейового пістолета кріпимо голову до шапочки. Між шапочкою та бородою кріпимо ніс. Ножицями підрізаємо бороду (робимо її охайною). До шапочки кріпимо нитяну петельку-підвіску.

 

Гномик готовий!

 

 

IV. Заключна частина

Керівник гуртка:

Молодці! Давайте разом подивимося на виконані роботи. Вам сподобалось? Що було найважчим?

(Обговорення робіт вихованців)

 

 


 

 

docx
Додано
15 листопада
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку