ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА «ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ»
ЗА ОРІЄНТИРОМ «ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ»
З ЕЛЕМЕНТАМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ
«ПРОФЕСІЇЇ ТИПУ ЛЮДИНА – ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ».
СТВОРЕННЯ ІНТЕР’ЄРНОЇ ПРИКРАСИ
(для здобувачів освіти 4 класів)
Шарик Наталія Олександрівна,
керівник гуртка «Дизайн і технології»
Мета: |
|
Методи: Тип заняття: Форма заняття: Матеріально-технічне забезпечення: Дидактичне забезпечення:
Використані джерела:
Очікуваний результат: Навчальна програма: |
пояснювально-ілюстративні, ігрові комбінований групова втулки від серветок,бавовняні нитки, декоративні помпони, клейовий пістолет і стержні до нього
зразок готової роботи
навички працювати в колективі, позитивне сприйняття, вміння допомагати один одному. Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1–4 класи. Книга 5/упоряд. А. Лотоцька, Г. Древаль. — П 78 Тернопіль : Мандрівець. — 304 с. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІМЗО від 02.07.2019 р. № 22.1/12-Г-528) |
ХІД ЗАНЯТТЯ
|
І. Вступ (Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх. Оголошення теми заняття) |
Керівник гуртка: |
На занятті ми ознайомимося з незвичним перетвореннями бросового матеріалу (побутового непотрібу) на прикрасу для інтер’єру, та поглибимо знання про дизайнера інтер’єру. Розглянемо зразок готової роботи. На практиці виготовимо гномика. |
|
II. Основна частина |
Керівник гуртка: |
Сьогодні ви ознайомитесь з професією дизайнера інтер’єру. Дизайн – дослівно перекладається, як «творчий задум», «намір», «проєкт», «креслення», «конструкція». Дизайнер – людина, яка вміє планувати, конструювати, креслити. Більш детально познайомимось саме з дизайном інтер’єру.
Дизайн інтер'єру (інтер'єрний дизайн) — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Інтер'єрний дизайн поєднує в собі художній та промисловий дизайн. Дизайнер виконує оптимізацію праці в приміщенні, покращує навігацію у великих приміщеннях, розробляє оформлення спеціалізованих приміщень (наприклад: студій звукозапису, кіномонтажу, фотографії, аквапарків) відповідно до вимог клієнтів. Давайте поглянемо на картинки зі створеними з природних матеріалів знайомих вам істот.
|
Керівник гуртка: |
Подивіться, яка це кропітка робота, вона вимагає багато знань (математичних, щоб розбити розрахунки та комп’ютерних).
|
Керівник гуртка: |
Тепер переходимо з вами до практичної частини нашого заняття. У вас на партах лежать втулки від серветок, картонка і бавовняні нитки. З цими матеріалами зараз будемо працювати. |
|
|
|
ІІІ. Практична частина (Послідовність виконання роботи) |
|
На картонку намотуємо нитку (робимо 2- оберти). Розрізаємо. |
|
Беремо втулку і одну ниточку. Нитку складаємо навпіл. «Петельку» просовуємо у втулку, а з іншої «хвостики» нитки просовуємо у «петельку» і затягуємо у вузлик. Робимо такі вузлики по колу і слідкуємо, щоб вони були тільки з однієї сторони. |
|
«Хвостики» просовуємо у втулку і витягуємо їх з іншої сторони. Обв’язуємо ниткою (гарно затягуємо), кінчики обрізаємо так, щоб утворився помпон. Це шапочка гномика. |
|
Беремо картонку. Знову намотуємо білу нитку, але робимо 60 обертів. Розрізаємо. По середині перев’язуємо нитки (гарно затягуємо) і складаємо навпіл. Ниткою перев’язуємо місце «згинання», утворюючи голову. Знизу утворюється борода гнома. |
|
За допомогою клейового пістолета кріпимо голову до шапочки. Між шапочкою та бородою кріпимо ніс. Ножицями підрізаємо бороду (робимо її охайною). До шапочки кріпимо нитяну петельку-підвіску. |
|
Гномик готовий!
|
|
IV. Заключна частина |
Керівник гуртка: |
Молодці! Давайте разом подивимося на виконані роботи. Вам сподобалось? Що було найважчим? (Обговорення робіт вихованців)
|