План-конспект спортивно-розважального заходу "Свято весни і спорту"

Про матеріал
Сценарій розроблений для проведення спортивного змагання між командами вчителів та учнів 7-9 класів. Рекомендована дата проведення - весна
Перегляд файлу

Шведюк Олена Григорівна, вчитель фізичної культури ліцею «Успіх» Монастирищенської міської ради

Черкаської області

СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНИЙ  ЗАХІД

 

«СВЯТО  ВЕСНИ І  СПОРТУ»

«SPRING  AND  SPORTS»

(змагання між учнями базової середньої школи та вчителями)

 

Мета заходу : розширити руховий досвід учнів через формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом; формувати здатність до контролю фізичного і психоемоційного стану; розвивати природні здібності під час змагальної діяльності; розвивати інтерес до занять фізкультурою і спортом в учнів та вчителів; формувати компетентність партнерства, навички роботи в команді; сприяти підтримці позитивного середовища у закладі освіти; виховувати моральні та вольові якості учасників освітнього процесу. 

Ключові компетентності: громадянська та соціальна, екологічна, інформаційнокомунікаційна, здатність володіти іноземними мовами, підприємливість, інноваційна, навчання впродовж життя.

Наскрізні вміння: діяти творчо, виявляти ініціативу, конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, співпрацювати з іншими.

Місце проведення:  святково прибрана спортивна зала.

Рекомендована дата проведення:весна.

imageІнвентар: емблеми команд (Додаток 1), повітряні кульки для прикраси стін спортивної зали, плакати/постери із цитатами про спорт і весну, секундомір, спортивний інвентар, свисток, суддівське табло, меблі (столи, стільці), повітряні кульки на паличках тримачах, роздатковий матеріал, нагороди переможцям.

 

Учасники:  SUPER TEACHER - команда вчителів 

                     SUPER CHILD - команда учнів 7-9 класів 

 

 

 

 

Хід спортивно-розважального заходу

 

Під веселу спортивну музику (Музика для спортивних змагань ШеGames)команди заходять до зали, де їх чекають вболівальники, ведучі, судді.

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1:  

Фізкульт-привіт, командам SUPER TEACHER і SUPER CHILD, вболівальникам і вболівальницям та гостям нашого весняно-спортивного свята!

Весна - це чудова пора, коли все пробуджується від сну, розквітає  зеленіє. От і ми сьогодні хочемо , щоб ви всі відчули це пробудження, отримали море бадьорості та позитиву.

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2 :

                        «Яке найкраще слово в світі?»                         Раз мудрий хтось  спитав людей.

                        «Здоров’я» -відповів так хворий.

                        «Ні, молодість» - сказав старий.                          «Найкраще- хліб» -жебрак говорить,                          «Перемога!» - відповів стрілець.

                         «Найкраще-воля!» вів невільник.

                         «Ні, правда!»- відповів мудрець. (Автор невідомий. З інтернету)

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1: 

   Ось сьогодні на нашому заході ми приміряємо на себе всі ці якості, про які щойно почули  вірші.

Розпочнемо змагання із представлення команд:

1.     SUPER CHILD - команда учнів;

2.     SUPER TEACHER - команда вчителів.

А слідкувати за змаганнями будуть наші судді (3 члени).

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2:

Весна у всіх асоціюється з теплом, зеленим листям і, звичайно, з квітами. То ж, розпочинаємо першу естафету.

«ЗБІР  ПЕЛЮСТОК»  

imageІнвентар: 2 фліпчарти, дві паперові серединки “ромашки”, паперові пелюстки “ромашки”(Додаток 2), магніти (кількість відповідає кількості пелюсток “ромашки”). 

Навпроти кожної команди на відстані 10 метрів стоять фліпчарти, на яких розміщено жовте коло - серединка ромашки. Кожен учасник команди отримує “пелюстку”.

Завдання для команд:

По команді судді учасники по черзі біжать до фліпчарту і за допомогою магніту (магніти розташовані з боку фліпчарту, відповідно до кількості пелюсток) прикріплюють свою “пелюстку” до “серединки квітки”. 

Перемагає команда, яка першою створить свою ромашку. Також враховується естетичний вигляд створеної “квітки”).

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1:

Весна - це не тільки краса і квіти, а ще й багато праці в садах. На городах та полях. От ми пропонуєм командам попрацювати.

Будемо садити картоплю.

 

«САДІННЯ  КАРТОПЛІ» 

Інвентар: 6 хулахупів, 2 кошики для м'ячів, по 3 м'ячі (для великого тенісу) для кожної учасниці.

imageНавпроти кожної команди, на відстані 2 метрів на підлозі розміщено по 3 хулахупи, між ними відстань близько 1 метра. На стартовій лінії біля кожної команди розміщено кошик з м'ячами. 

Завдання для команд: По команді судді перший учасник в шерензі команди бере 3 м’ячика і біжить до хулахупів, кладучи в кожен хулахуп по одному м’ячу, після передачі естафети біжить наступний.

При визначенні команди-переможниці враховується швидкість і правильність виконання завдання (м’ячики не мали викочуватись за межі хулахупів).

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2:

Команди молодці! Та поки судді рахують бали, пропонуємо завдання для вболівальників та вболівальниць – викопати картоплю, яку посадили команди. 

«ЕСТАФЕТА ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ»  

Обираються найактивніші 2 вболівальники/вболівальниці від обох команд. 

Завдання для вболівальників і вболівальниць:

imageПо команді судді кожен учасник має зібрати всі м’ячики із хулахупів у кошик і поставити на стіл суддів.

Переможець/переможниця додають бал своїй команді-фаворитці. 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1:

А зараз команди мають відгадати загадку: «Під ногами у саду стиглу ягідку знайду. Треба низько нахилиться, щоб зірвати …(полуницю).

Так, команди наші будуть збирати полуницю, та не всі, а по три учасниці з кожної команди.

«ЗБІР ПОЛУНИЦІ»

Інвентар: не менше 60 аркушів А3 із зображенням полуниці (Додаток 3), секундомір. У спортивній залі розвішані по стінах і розкладені на підлозі аркуші із зображенням полуниці. 

Завдання для команд: 

По команді судді по три учасника з кожної команди протягом 15 секунд «збирають врожай» - аркуші із зображенням полуниці.

Перемагає команда, яка назбирає більше «полуниць».

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2: 

Ви справжні молодці! Квіти зростили, картоплю посадили і, навіть, викопали; полуницю зібрали, а тепер час на відпочинок. Зараз наші команди будуть збиратися на пікнік до лісу.

«ЗБІР НА ПІКНІК» 

Інвентар: 2 столики, 20 аркушів зі словами (м’ясо, шампура, мангал, сіль, сірники, ковдра, вода, газета, хліб, кетчуп, дрова, серветки, сокира, клейонка, щоденник, ваза, телевізор, фен, лопата, диван) (Додаток 4), 2 кошики.

Навпроти кожної команди на відстані 5 метрів стоїть стіл, на якому розміщені аркуші паперу А4. На аркушах написані різні назви предметів, які варто брати з собою на пікнік, а які будуть зайвими. 

Завдання для команд:  

По команді судді учасники команд по черзі із кошиком біжать до столу. Серед аркушів на столі, учасник має обрати один аркуш із словом, яке називає предмет необхідний для пікніку, покласти його у кошик і повернутися назад. Учасники команд передають естафету один одному по черзі.

Перемагає та команда, капітан якої першим передасть кошик із “предметами” суддям.  

imageПри визначенні команди-переможниці враховується швидкість і правильність виконання завдання (чи потрібні “речі” зібрала команда). 

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1:

Ну що ж, речі зібрали, а тепер гайда на автобус, який доставить нас до лісу на пікнік. Та всі ми знаємо, що без квитка в автобус не пустять. Зараз ми дамо кожному учаснику квиток, який потрібно закомпостувати.

«КОМПОСТЕР» 

Інвентар: 2 стільці, аркуші А4 із зображенням квитка на автобус (кількість аркушів має відповідати кількості учасниць команд). 

Кожен учасник отримує аркуш А4, на якому надруковане зображення квитка на автобус (жартівливий «ШКОЛА-ПІКНІК», з датою та іншим, фантазія ведучих)  (Додаток 5)

Навпроти команд, на відстані 5 метрів стоїть по 1 стільцю. 

Завдання для команд:

По команді судді кожен учасник біжить зі своїм “квитком”, кладе його на “сидіння” - стілець. Для “компостування” учасник має сісти на “квиток”, встати, забрати “квиток” і повернутися до команди, щоб передати естафету наступному учаснику. 

Перемагає команда, яка найшвидше “закомпостує” всі “квитки”. 

 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2:

От ми вже і на природі. Наші поварі напекли на вогнищі картоплю. Всі ми з дороги, голодні і дуже хочемо їсти. То ж наступна естафета так і називається: “Гаряча картопля”. «ГАРЯЧА  КАРТОПЛЯ»

imageІнвентар: 2 тенісні ракетки, 2 тенісні м'ячики, 2 кеглі для боулінгу.

Кожна команда отримує по одній тенісній ракетці і тенісному м’ячику.

Навпроти команд, на відстані 5 метрів стоїть по 1 кеглі. 

Завдання для команд: По команді судді кожен учасник команди має пронести м’яч на ракетці до кеглі, оббігти її  і повернутися назад, щоб передати естафету наступному учаснику. Під часу бігу м’ячик не повинен впасти з ракетки.

Перемагає команда, гравці якої швидше пройдуть естафету. 

При визначенні команди-переможниці враховується швидкість і правильність виконання завдання (менша кількість падіння м'яча). 

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 1:

imageВідпочили, позмагались, поїли картоплі, пора вже повертатись додому. Та як же з лісу і без квітів? Але ми дуже гуманні відпочивальники, ми квіти замінимо на кольорові кульки. Бережімо природу!  «ЗБЕРИ БУКЕТ» 

Інвентар: 2 відра з піском, повітряні кульки на паличках тримачах (кількість кульок відповідає кількості гравців в обох командах).  Навпроти кожної команди, на відстані 7-8 метрів у відрі з піском розміщено палички тримачі із повітряними кульками. 

Завдання для команд:

По команді судді гравці кожної команди по черзі біжать за однією кулькою.

Перемагає команда, яка найшвидше забере всі кульки, не загубивши і не луснувши жодної.

ВЕДУЧИЙ/ВЕДУЧА 2:

Ось і прийшов час завершувати наше весняно-спортивне свято.

І поки судді підраховують результати хочемо звернутись до всіх присутніх з такими гарними словами: 

СПОРТ- ЦЕ СИЛА,

СПОРТ- ЦЕ МУДРІСТЬ,

imageСПОРТ- ЦЕ КЛАС. ВСІ, УСІ ЗАЙМАЙТЕСЬ СПОРТОМ МИ ЗВЕРТАЄМОСЬ ДО ВАС!

 

Оголошення результатів. 

 

Нагородження переможців. (Додаток 1)

image

image
(Додаток 2)

 (Додаток 3)

image 

 

 

(Додаток 4)

М’ЯСО

МАНГАЛ

СІЛЬ

ВОДА

ХЛІБ

ДРОВА

 

ШАМПУРА

СІРНИКИ

КОВДРА

ГАЗЕТА

КЕТЧУП

СЕРВЕТКИ

КЛЕЙОНКА

ЩОДЕННИК

ТЕЛЕВІЗОР

ЛОПАТА

ДИВАН

   

 

 

 

   

(Додаток 5)

   

image

  

 

 

 

  

pdf
Додав(-ла)
Шведюк Олена
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
2 грудня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку