План – конспект уроку англійської мови для третього класу
Вчитель: Баценко Катерина Михайлівна
Вчитель: Баценко Катерина Михайлівна
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Тема: Пори року, погода та погодні явища.
Мета:
-
Навчальна – узагальнити та систематизувати знання з теми, повторити вивчену лексику.
-
Розвивальна – розвивати пам'ять, увагу та аналітичне мислення.
-
Виховна – виховувати любов до природи, виховувати зацікавленысть до мов світу (англійської).
ХІД УРОКУ
Greeting 1. Привітання.
Перевірка домашнього завдання.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку
T: Today we are going to revise all the material according to the unit «Seasons and weather».
Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу:
Відповіді учнів на запитання вчителя: «What is the weather like today?»
Декламування вірша про пори року (підготовлений учень)
Seasons of a year
Summer, autumn, winter, spring
We can study, play and sing.
In winter I can ski and skate,
In spring I ride a bike and play.
Summer holidays are cool.
In autumn children go to school.
Main part of the lesson Основна частина уроку
-
Інтелектуальна гра «Зацифроване слово». Учні отримують картки, на яких зображене цифрове вираження букви слова. Кожна цифра – порядковий номер букви англійської абетки. Завдання: розгадати слова, назвати їх та перекласти. Учням також роздається роздрукована абетка англійської мови (одна абетка на парту) з вже пронумерованими літерами.
-
Завдання «Синонім». Вчитель показує дітям відеоролик з піснею про пори року. Завдання: знайти синонім в англійській мові до слова «осінь» з пісні.
-
Проведення фізкультхвилинки англійською мовою (проводить Ярмош Владислав).
-
Завдання «12 місяців». Кожен учень отримую роздруківку з розкресленою таблицею, у яку в правильній послідовності треба вписати місяці року.
-
Гра на на повторення лексики з теми та розвиток реакції і уваги «Yellow Bananas». Діти встають, під запальну музику активно передають один одному бокс з картками, на яких зображені природні явища. Завдання: під час зупинки музики той, я кого в руках опиняється бокс, дістає картку та називає англійською мовою природне явище, яке зображене на ній.
-
«Запасне» завдання «Weather Word Search». Діти отримують роздруківки з набором літер англійського алфавіту. Завдання: знайти зазначені у довідці слова.
Concluding part of the lesson Заключна частина уроку
Outcomes
Homework Домашнє завдання
Assessment Оцінювання учнів
Автор розробки уроку: вчитель англійської мови школи I-III ступенів №306 Баценко Катерина Михайлівна.