План-конспект уроку зі спортивних ігор (баскетбол), 9 клас
Тема: "Кидки м’яча в кошик зі штрафної лінії"
Мета:
Інвентар: м’ячі (баскетбольні, футбольні, волейбольні).
Частина заняття |
Зміст |
Дозування |
Орг.-метод. вказівки |
Підготовча (17 – 20 хв.) |
1.Організований перехід до місця заняття.
2.Шикування, привітання, повідомлення задач уроку. Вимірювання ЧСС.
3.Ходьба: На носках, На п’ятках, На внутрішній стороні стопи, На зовнішній стороні стопи.
4.Спеціальні бігові вправи.
5.Вправи на відновлення дихання.
6.Вимірювання ЧСС.
7.Перешикування.
8.ЗРВ:
1 – нахил голови вперед, 2 – нахил голови назад, 3 – нахил голови вправо, 4 – нахил голови вліво.
1 – 4 – кругові рухи руками вперед, 1 – 4 – те ж саме назад.
1 – 2 – пружинні відведення зігнутих рук назад, 3 – 4 – поворот тулуба вправо (вліво), пружинні відведення прямих рук назад.
1 – 2 – пружинні відведення прямих рук назад, 3 – 4 – зміна В.П., те ж саме.
1 – нахил тулуба вперед, 2 - нахил тулуба назад, 3 - нахил тулуба вліво, 4 - нахил тулуба вправо.
1 – нахил вперед. Правою рукою торкнутися носка лівої ноги, 2 – лівою рукою торкнутися носка правої ноги, 3 – 4 – те ж саме.
1 – присід, руки вперед, 2 – В.П. 3 – 4 – те ж саме.
1 – 3 – стрибки на двох ногах на місці, 4 – стрибком поворот вліво (вправо) на 180˚, 1 – 4 – те ж саме.
|
2 хв.
1 хв.
2.5 – 3 хв.
4 – 5 хв.
До 1 хв.
30 с
До 1 хв.
6 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
10 – 15 разів
4 рази
До 1 хв. |
Утримувати дистанцію.
У одну шеренгу. За 10 с.
Утримувати дистанцію 2 – 3 кроки. З різним положенням рук.
5 – 6 вправ. У швидкому темпі. Вдих через ніс, видих ротом. За 10 с.
У три шеренги.
Виконувати у повільному темпі.
З максимальною амплітудою.
Тримати правильно осанку.
Тримати осанку. Руки не згинати в ліктях.
Ноги не згинати в колінах.
Ноги не згинати в колінах. Руки прямі.
Стопи не відривати від підлоги.
Намагатися вистрибувати вище.
Вдих через ніс, видих ротом.
|
Основна (16 – 20 хв.) |
Перешикування. Кидки м’яча у кошик зі штрафної лінії. Ведення, ловля та передача м’яча способом обома руками від грудей.
Рухлива гра "11". |
До 1 хв. 5 – 7 хв.
5 – 7 хв.
6 – 8 хв.
|
У три колони. Кожен по 2 – 3 спроби. Перша спроба на техніку виконання, друга – на швидкість. Діти стають у коло. За вибором учителя один з дітей починає відлік і говорить "Один!". Потім кидає м’яч будь-кому з дітей, що стоять у колі і так далі, діти в цей час ведуть відлік до одинадцяти про себе. Той, кому на рахунок "одинадцять" кидають м’яч, повинен його відбити, а не зловити. Якщо гравець помиляється, то він присідає у центрі кола. І гра продовжується далі. Так доти, доки у центрі кола не опиниться 5 – 6 дітей. Потім вони знову займають свої місця у колі і гра починається заново.
|
Заключна (3 – 4хв.) |
Перешикування. Ходьба. Вправи на відновлення дихання.
Вимірювання ЧСС. Підбиття підсумків. Організований перехід до класу. |
До 1 хв. До 1 хв. До 1 хв.
30 с До 1 хв. До 1 хв. |
У колону по одному. У повільному темпі. Дихання глибоке та рівномірне.
Відмітити кращих. Утримувати дистанцію. |
1