План-конспект уроку для 5 класу " Легка атлетика"

Про матеріал
План-конспект уроку найбільш повно розкриває зміст, методику та організацію кожного заняття. Він містить завдання уроку, тривалість кожної з його частин, чергування вправ та їх дозування.
Перегляд файлу

Дата:________

№ уроку________

 

План – конспект уроку

для 5-го класу

Варіативний модуль: «Легка атлетика»

Завдання уроку:

1.Ознайомити з правилами безпеки на уроках і під час позакласних   фізкультурних занять.

 2. Повторити бігові та стрибкові вправи.

 3. Повторити стрибки у довжину з місця.

Місце проведення: спортивна зала, спортивний майданчик.

Інвентар: Секундомір, свисток, рулетка.

Тривалість уроку: 45 хв.

Проводить: Рогуцький Ю.І

Частина

уроку

 

        Зміст

 

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

Підго-

товча

(12-14 хв.)

1.Шикування в одну шеренгу, привітання.

2. Повідомлення завдань уроку,

інструктаж із правил техніки безпеки.

3. Вимірювання ЧСС.

4. Стройові вправи на місці: «право-руч», «ліво-руч», «кру-гом».

5. Наліво в обхід по залу - руш!

6. Різновиди ходьби:

- на носках;

- на п’ятах ;

- перекатом з п’ятки на носок;

- на внутрішній стороні стопи;

7.Різновиди бігу:

- біг звичайний по діагоналі,

приставними  кроками лівим  (правим)боком;

-   біг з високо підніманням стегна;

-   біг з закидання гомілки;

- біг з викидання прямих ніг вперед;

8.Ходьба, вправи на відновлення дихання;

9. ЗРВ у русі:

1. В. п. — руки на пояс: 1—4 — на кожен крок — нахил голови ліворуч — праворуч

2. В. п. — кисті до плечей: 1 — руки вперед; 2 — в. п.; 3 —

у сторони; 4 — в. п.

3. В. п. — те саме: 1 — права рука вгору, ліва в сторону; 2 —

в. п.; 3 — ліва вгору, права — в сторону; 4 — в. п.

4. В. п. — руки попереду: 1—4 — колові оберти руками вперед; 5—8 — те саме назад;

5. В. п. — зігнуті руки перед грудьми: 1—2 — пружинні відведення рук назад; 3—4 — те саме прямими

6. В. п. — руки на пояс: 1 — крок лівою, поворот ліворуч;

2 — крок правою, поворот праворуч;

7. В. п. — пальці внизу в «замок»: 1—4 — на кожен крок —

нахил тулуба вниз до ноги

 8. В. п. — те саме. 1 — випад лівою, руки вгору; 2 — випад

правою, руки вгору;

 

1 хв

 

 

 

 

10 с

 

1 хв

 

1 хв

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

1 хв

 

 

8 р

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

  6 р

 

 

6 р

 

 

 

8 р

 

 

8 р

 

 

 

8 р

 

 

Перевірити загальний вигляд учнів

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

 

У нормі 80 – 90 уд/хв..

3-4 учні,обрані у випадковий спосіб

Чіткість та узгодженість

виконання

 

Ходьба у колону по одному, підборіддя підняті, зберігати дистанцію.

 

Зберігати поставу.

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

 

На вдих руки в сторони, на видих руки до середини.

 

 

 

Крок правою — нахил праворуч, лівою — ліворуч;

 

Пальці рук прямі, лікті

не опускати. Дистанція —

2 кроки;

Пальці разом. Дистанція —

2 кроки;

 

Пальці в кулак, амплітуда

максимальна, темп виконання середній;

 

Дистанція — 2 кроки, лікті

не опускати, погляд уперед;

 

Руки прямі,спина пряма.

Рухи пружні. Дистанція —2 кроки;

 

Основ-

на(25-27 хв)

 

1.Ознайомити з правилами безпеки на уроках і під час позакласних занять.

 

2. Повторити бігові та стрибкові вправи.

 

3. Повторити стрибки у довжину з місця.

3 хв

 

 

 

10 хв

 

 

10 хв

 Див . додаток 2

 

 

 

 Див. додаток 2

 

 

 Див. додаток 3

Зак-

лючна

(3-5 хв)

 

1.Шикування

 

2.Вимірювання ЧСС;

3.Вправами на відновлення дихання;

4.Вправи на увагу;

 

 

 

5.Підбиття підсумків уроку;

 

6.Домашне завдання;

 

7.Організоване залишення місця занять.

 

 

15 с

 

3хв

 

2 хв

В колону по одному

 

У нормі – до 100 уд/хв

 

Темп повільний

 

Один свисток – зупинитися,

два – присісти. Учні які припустилися помилки,стають у кінець колони.

Відмітити найстаранніших учнів.

 

Згинання та розгинання рук в опор лежачи на пальцях

У колону по одному

 

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
1341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку