План-конспект уроку "Фізична культура" для 3-го класу

Про матеріал
Завдання: 1.Ознайомити з правилами безпеки на заняттях з м’ячем. 2.Відпрацьовувати техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною ступні. 3.Відпрацьовувати зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною ступні. 4. Виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 КЛАС

План-конспект уроку

Завдання:

1.Ознайомити з правилами безпеки на заняттях з м’ячем.

2.Відпрацьовувати техніку ведення мяча внутрішньою та зовнішньою частиною ступні.

3.Відпрацьовувати зупинки мяча підошвою та внутрішньою стороною ступні.

4. Виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою.

           Місце проведення: спортивна зала.

            Інвентар: мячі, кеглі.

            Зміст навчального матеріалу     

Дозу-вання

Організаційно-методичні

                  вказівки

 

Підготовча частина (12-15 хв.)

  1. Шикування в шеренгу.

Рапорт.

Завдання уроку.

Підрахунок ЧСС. Самопочуття.

2.Бесіда «Правила безпеки на заняттях з мячем.»

1).Дотримуйтесь дистанції під час виконання загальнорозвивальних вправ.

2). Будьте уважними під час рухливих або спортивних ігор і не порушуйте правил.

3). Дотримуйтесь дисципліни і порядку на уроці: не штовхайтеся, не вибігайте різко на залу без дозволу вчителя.

4). Під час роботи з м*ячем обирайте такий напрямок, щоб м*яч не влучив у вікно чи людей.

5). Заборонено перебувати в зоні кидка.

6). Заборонено штовхати у спину гравця, який біжить попереду з м*ячем, бити по ногах.

7). Заборонено робити підніжки та зачепи, чіплятися за спортивну форму чи руки.

 

 

3.Організуючі вправи.

1)стройові вправи :

 -повороти на місці

4. Загальнорозвивальні вправи в русі:

1)вправи на поставу:

-ходьба звичайна;

-ходьба на носках, руки на поясі;

-ходьба на п*ятах, руки за голову;

-ходьба на зовнішній стороні стопи;

-ходьба на внутрішній стороні стопи

-ходьба по залу:

     1-4- кругові рухи руками вперед;

     5-8 – кругові рухи руками назад.

    2)різновиди бігу:

-звичайний біг по залу;

-зі зміною напрямку;

     -з високим підніманням стегна;

- біг із закиданням гомілки назад;

-біг спиною вперед;

-біг «галопом» правим боком;

-біг «галопом» лівим боком

3) вправи на розслаблення та відновлення дихання:

-поперемінне порушування ногами;

-ходьба з глибокими вдихами та видихами.

5.Загальнорозвивальні вправи:

1) В.п.-о.с., руки перед грудьми в замку

1- руки вперед, долоні назовні

2-в.п.

3 –руки вгору, голову підняти

4- в.п.

2) В.п.- стійка ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях до плечей

1-4 оберти руками вперед;

5-8 оберти руками назад.

3) В.п.-о.с., руки на поясі.

1-поворот тулуба вправо

2-в.п.

3- поворот тулуба вліво

4-в.п.

4) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1-нахил у правий бік, ліву руку підняти вгору.

2-в.п.

3- нахил у лівий бік, праву руку підняти вгору

4- в.п.

5) В.п.-о.с.

1- присіли, руки вперед

2- в.п.

6) В.п.-о.с., руки в сторони

1-підняти праву ногу зігнуту в коліні, плеснути в долоні під ногою

2-в.п.

3- так само лівою ногою.

4-в.п.

7) В.п.-о.с., руки на поясі

4 стрибки на правій нозі

4 стрибки на лівій нозі

4 стрибки на двух ногах

 

1 хв.

 

 

10 сек

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 м 30 м

30 м

30м

15 м

 

 

 

10-20сек.

 

 

5 хв.

4-6 р.

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

7-8р.

 

 

 

 

 

5-6р.

 

Рапорт складає черговий.

 

 

Розказати, пояснити.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Чіткість виконання команд

Інтервал в шерензі 0,5 м; фронтальний спосіб

 

 

Дихання довільне; стежити за правильною поставою

 

 

 

 

 

 

Інтервал 0,5м; темп виконання середній

Сигнал свистком.

 

Дивитись через плече

 

 

 

 

Дихання довільне

Руки вгору – вдих,

вниз - видих

 

 

Стежити за поставою

 

 

 

 

Максимальна амплітуда

 

 

 

Спина рівна

 

 

 

 

Середній темп виконання

 

 

 

 

 

 

 

Спина рівна

 

 

Стежити за поставою

 

 

 

 

 

Середній темп виконання

 

 

 

 

Основна частина (20 хв)

  1. Ведення м’яча по залу

1)внутрішньою частиною ступні

-ведення мяча однією ногою під час ходьби, повільного бігу

-ведення мяча позмінно обома ногами під час ходьби, повільного бігу

      2)зовнішньою частиною ступні.

-ведення м’яча однією ногою під час ходьби, повільного бігу

-ведення мяча позмінно обома ногами під час ходьби, повільного бігу

       2. Зупинка мяча:

         1)підошвою;

         2)зовнішньою стороною ступні

   

3. Футбольна естафета.

 

 

 

   

 

4. Рухлива гра «Гонка мячів»

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

Груповий метод

Зміна за сигналом свистка

Слідкувати за технікою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парах.

Слідкувати за технікою

Під час гри часто виникає потреба зупинити м*яч

Ведення м’яча між кеглями внутрішньою стороною ступні, назад- по прямій, подача м’яча-зупинка м’яча підошвою.

 

Сприяти розвиткові спритності, реакції, уважності

Середній темп виконання

Гравці стають у широке коло і розраховуються на "перший-другий". Перші номери - одна команда, другі - друга. Перші гравці кожної команди - капітани. У них в руках м'ячі. За сигналом учителя капіта­ни передають м'ячі по колу в протилежні сторони гравцям своєї коман­ди. Перемагає та команда, яка швидше поверне м'яч капітанові.

 

Заключна частина (3 хв)

1.Шикування, вправи на відновлення дихання

2. Підбиття підсумків.

3. Підрахунок ЧСС. Самопочуття.

3. Організований перехід до класу.

1 хв

 

 1 хв.

10сек.

1 хв.

Концентрація уваги.

Довільна форма.

 

 

У колоні по одному.

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА: ДЕЛЮРМАН ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ОНЗ «ТРЕПІВСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»

ФІЛІЯ «КАЗАРНЯНСЬКА ЗШ»

 

 

docx
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку