ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
4 КЛАС
ФУТБОЛ
План-конспект уроку
Завдання:
1.Ознайомити з правилами поведінки під час занять з футболу.
2.Вчити учнів техніки пересування: біг перехресним кроком.
3.Відпрацьовувати вкидання м’яча з місця, з кроку на точність.
4.Відпрацьовувати удари по м’ячу головою.
5. Розвивати спритність.
6. Формувати інтерес до уроків фізкультури, зокрема гри у футбол.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі, кеглі.
Зміст навчального матеріалу |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (12-15 хв.)
Рапорт. Завдання уроку. Підрахунок ЧСС. Самопочуття. 2.Бесіда «Правила безпеки» 1). Дотримуйтесь дистанції під час виконання загальнорозвивальних вправ. 2). Будьте уважними під час рухливих або спортивних ігор і не порушуйте правил. 3). Дотримуйтесь дисципліни і порядку на уроці: не штовхайтеся, не вибігайте різко на залу без дозволу вчителя. 4). Під час роботи з м’ячем обирайте такий напрямок, щоб м’яч не влучив у вікно чи людей. 5). Заборонено перебувати в зоні кидка. 6). Заборонено штовхати у спину гравця, який біжить попереду з м’ячем, бити по ногах. 7). Заборонено робити підніжки та зачепи, чіплятися за спортивну форму чи руки.
3.Організуючі вправи. 1)стройові вправи : -повороти на місці 4. Загальнорозвивальні вправи в русі: 1)вправи на поставу: -ходьба звичайна; -ходьба на носках, руки на поясі; -ходьба на п’ятах, руки за голову; -ходьба на зовнішній стороні стопи; -ходьба на внутрішній стороні стопи -ходьба по залу: 1-4- кругові рухи руками вперед; 5-8 – кругові рухи руками назад. 2)різновиди бігу: -звичайний біг по залу; -зі зміною напрямку; -з високим підніманням стегна; - біг із закиданням гомілки назад; -біг спиною вперед; -біг «галопом» правим боком; -біг «галопом» лівим боком 3) вправи на розслаблення та відновлення дихання: -поперемінне порушування ногами; -ходьба з глибокими вдихами та видихами.
5.Загальнорозвивальні вправи з футбольними м’ячами: 1) В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч у руках внизу. 1-підняти м’яч вперед-угору (вдих). 2-опустити м’яч вниз(видих). 2) В.п.-основна стійка, м’яч у руках спереду. 1-згинаючи руки у ліктьових суглобах, торкнутися м’ячем грудей 2-В.п. 3)В.п.-основна стійка м’яч у руках внизу. 1-присідаючи, торкнутися м’ячем підлоги 2-В.п. 4)-стійка ноги нарізно, м’яч підтримується на голові руками, зігнутими у ліктьових суглобах. 1-поворот тулуба вправо. 2-в.п. 3-так само ліворуч 4-в.п. 5) В.п.-основна стійка, м’яч на підлозі попереду. Стрибки на обох ногах біля м’яча, почергово 8 стрибків праворуч, 8-ліворуч. В.п.-о.с., м’яч у руках на рівні груде. 1) Кидки м’яча вгору на висоту до 1м, ловіння його обома руками 2) Кидки м’яча вгору, ловіння його обома руками після плескання в долоні 3) Удари об підлогу і ловіння м’яча після відскоку. 4) Кидки м’яча вгору, ловіння його обома руками після присідання.
|
1 хв.
10 сек 1 хв.
1 хв.
5 хв.
30 м 30 м 30 м 30м 15 м
10-20сек.
5 хв.
4-6 р.
4-6 р.
5-6р.
5-6р.
8-10р.
5-6р. |
Рапорт складає черговий.
Розказати, пояснити. Отримати зворотну інформацію.
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Чіткість виконання команд Інтервал в шерензі 0,5 м; фронтальний спосіб
Дихання довільне; стежити за правильною поставою
Інтервал 0,5м; темп виконання середній Сигнал свистком.
Дивитись через плече
Дихання довільне Руки вгору – вдих, вниз - видих
Стежити за поставою
Спина рівна
Середній темп виконання
Спина рівна
Середній темп виконання |
Основна частина (25 хв)
1.Техніка пересування: –біг перехресним кроком Біг перехресним кроком використовують для зміни напрямку руху ривками з місця праворуч або ліворуч: махову ногу заносять перехресно попереду опорної. 2.Техніка ведення м’яча вісімкою.
3.Вкидання м’яча з місця, з кроку на точність. -кидок м’яча а парах;
-кидок м’яча у квадрат,сторона якого 1м; -кидок м’яча з кроку в ноги товариша.
4.Удари по м’ячу з місця середньою частиною лоба. Вправи для тренування удару головою 1.Натисни рукою на лоба, напружуючи м'язи шиї. 2. Нахили голову вперед. Повільно, напруженням м'язів шиї, повертай голову з одного боку в інший. 3. М'яч тримай прямими руками трохи вище голови. Згинаючи руки, нахиляй голову вперед, щоразу торкайся м'яча, натискаючи лобом. 4. Натисни головою на напружену долоню вправо і вліво. 5.Підкинь м'яч над собою, зроби по ньому легкий удар серединою лоба вгору, а потім ще раз. Повтори 20—25 разів. Далі роби декілька ударів по м'ячу головою поспіль. Намагайся тримати м'яч у повітрі якомога довше. 6. Станьте попарно на відстані 2—3 м один від одного. Один гравець кидає м'яч на голову другому, а той відбиває його середньою частиною лоба. 5. Рухлива гра «Група, струнко!» |
5хв
2хв.
5хв
10 хв.
3хв. |
Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів. Стежити за правильним диханням.
Ігровий метод організації діяльності учнів.
Гравці стоять на відстані 3-4м Один від одного. З відстані 3-4м.
Виправляти помилки.
Слідкувати за технікою
Сприяти розвиткові спритності, реакції, уважності Середній темп виконання
Ігровий метод діяльності учнів.
|
Заключна частина (3 хв)
1.Шикування, вправи на відновлення дихання 2. Підбиття підсумків. 3. Підрахунок ЧСС. Самопочуття. 3. Організований перехід до класу. |
1 хв
1 хв. 10сек. 1 хв. |
Концентрація уваги. Довільна форма.
У колоні по одному. |
ПІДГОТУВАЛА: ДЕЛЮРМАН ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА
ОНЗ «ТРЕПІВСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»
ФІЛІЯ «КАЗАРНЯНСЬКА ЗШ»