План-конспект уроку "Фізична культура" для 4-го класу

Про матеріал
Завдання: 1.Ознайомити з правилами поведінки під час занять з футболу. 2.Вчити учнів техніки пересування: біг перехресним кроком. 3.Відпрацьовувати вкидання м’яча з місця, з кроку на точність. 4.Відпрацьовувати удари по м’ячу головою. 5. Розвивати спритність. 6. Формувати інтерес до уроків фізкультури, зокрема гри у футбол.
Перегляд файлу

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

4 КЛАС

ФУТБОЛ

План-конспект уроку

Завдання:

1.Ознайомити з правилами поведінки під час занять з футболу.

2.Вчити учнів техніки пересування: біг перехресним кроком.

3.Відпрацьовувати вкидання мяча з місця, з кроку на точність.

4.Відпрацьовувати удари по мячу головою.

5. Розвивати спритність.

6. Формувати інтерес до уроків фізкультури, зокрема гри у футбол.

           Місце проведення: спортивна зала.

            Інвентар: мячі, кеглі.

            Зміст навчального матеріалу     

Дозу-вання

Організаційно-методичні

                  вказівки

 

Підготовча частина (12-15 хв.)

  1. Шикування в шеренгу.

Рапорт.

Завдання уроку.

Підрахунок ЧСС. Самопочуття.

2.Бесіда «Правила безпеки»

1). Дотримуйтесь дистанції під час виконання загальнорозвивальних вправ.

2). Будьте уважними під час рухливих або спортивних ігор і не порушуйте правил.

3). Дотримуйтесь дисципліни і порядку на уроці: не штовхайтеся, не вибігайте різко на залу без дозволу вчителя.

4). Під час роботи з мячем обирайте такий напрямок, щоб мяч не влучив у вікно чи людей.

5). Заборонено перебувати в зоні кидка.

6). Заборонено штовхати у спину гравця, який біжить попереду з мячем, бити по ногах.

7). Заборонено робити підніжки та зачепи, чіплятися за спортивну форму чи руки.

 

 

3.Організуючі вправи.

1)стройові вправи :

 -повороти на місці

4. Загальнорозвивальні вправи в русі:

1)вправи на поставу:

-ходьба звичайна;

-ходьба на носках, руки на поясі;

-ходьба на пятах, руки за голову;

-ходьба на зовнішній стороні стопи;

-ходьба на внутрішній стороні стопи

-ходьба по залу:

     1-4- кругові рухи руками вперед;

     5-8 – кругові рухи руками назад.

    2)різновиди бігу:

-звичайний біг по залу;

-зі зміною напрямку;

     -з високим підніманням стегна;

- біг із закиданням гомілки назад;

-біг спиною вперед;

-біг «галопом» правим боком;

-біг «галопом» лівим боком

3) вправи на розслаблення та відновлення дихання:

-поперемінне порушування ногами;

-ходьба з глибокими вдихами та видихами.

 

 

5.Загальнорозвивальні вправи з футбольними мячами:

   1) В.п. – стійка ноги нарізно, мяч у руках внизу.

1-підняти мяч вперед-угору (вдих).

2-опустити мяч вниз(видих).

2) В.п.-основна стійка, мяч у руках спереду.

1-згинаючи руки у ліктьових суглобах, торкнутися мячем грудей

2-В.п.

3)В.п.-основна стійка мяч у руках внизу.

1-присідаючи, торкнутися мячем підлоги

2-В.п.

4)-стійка ноги нарізно, мяч підтримується на голові руками, зігнутими у ліктьових суглобах.

1-поворот тулуба вправо.

2-в.п.

3-так само ліворуч

4-в.п.

5) В.п.-основна стійка, мяч на підлозі попереду.

Стрибки на обох ногах біля мяча, почергово 8 стрибків праворуч, 8-ліворуч.

 В.п.-о.с., мяч у руках на рівні груде.

1) Кидки мяча вгору на висоту до 1м, ловіння його обома руками

2) Кидки мяча вгору, ловіння його обома руками після плескання в долоні

3) Удари об підлогу і ловіння мяча після відскоку.

4) Кидки мяча вгору, ловіння його обома руками після присідання.

 

1 хв.

 

 

10 сек

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 м 30 м

30 м

30м

15 м

 

 

 

10-20сек.

 

 

 

5 хв.

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

5-6р.

 

 

 

5-6р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

5-6р.

 

Рапорт складає черговий.

 

 

Розказати, пояснити.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Чіткість виконання команд

Інтервал в шерензі 0,5 м; фронтальний спосіб

 

 

Дихання довільне; стежити за правильною поставою

 

 

 

 

 

 

Інтервал 0,5м; темп виконання середній

Сигнал свистком.

 

Дивитись через плече

 

 

 

 

Дихання довільне

Руки вгору – вдих,

вниз - видих

 

Стежити за поставою

 

 

 

 

 

Спина рівна

 

 

 

 

Середній темп виконання

 

 

 

Спина рівна

 

 

Середній темп виконання

 

Основна частина (25 хв)

1.Техніка пересування:

–біг перехресним кроком

Біг перехресним кроком використовують для зміни напрямку руху ривками з місця праворуч або ліворуч: махову ногу заносять перехресно попереду опорної. 2.Техніка ведення м’яча вісімкою.

 

3.Вкидання м’яча з місця, з кроку на точність.

-кидок мяча а парах;

 

-кидок мяча у квадрат,сторона якого

1м;

-кидок мяча з кроку в ноги товариша.

 

4.Удари по мячу з місця середньою частиною лоба.

Вправи для тренування удару головою

1.Натисни рукою на лоба, напружуючи м'язи шиї.

2. Нахили   голову  вперед. Повільно,     напруженням м'язів шиї, повертай голову з одного боку в інший.

3. М'яч тримай прямими руками трохи вище голови. Згинаючи руки, нахиляй голову вперед, щоразу    торкайся    м'яча, натискаючи лобом.

4. Натисни головою на напружену долоню вправо і вліво.

5.Підкинь м'яч над собою, зроби по ньому легкий удар серединою лоба вгору, а потім ще раз. Повтори 20—25 разів. Далі роби декілька ударів по м'ячу головою поспіль. Намагайся тримати м'яч у повітрі якомога довше.

6. Станьте попарно на відстані 2—3 м один від одного. Один гравець кидає м'яч на голову другому, а той відбиває його середньою частиною лоба.

5. Рухлива гра «Група, струнко!»

 

5хв

 

 

 

 

 

2хв.

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів. Стежити за правильним диханням.

 

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

 

 

Гравці стоять на відстані 3-4м

Один від одного.

З відстані 3-4м.

 

Виправляти помилки.

 

 

 

 

 

Слідкувати за технікою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприяти розвиткові спритності, реакції, уважності

Середній темп виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод діяльності учнів.

 

 

Заключна частина (3 хв)

1.Шикування, вправи на відновлення дихання

2. Підбиття підсумків.

3. Підрахунок ЧСС. Самопочуття.

3. Організований перехід до класу.

1 хв

 

 1 хв.

10сек.

1 хв.

Концентрація уваги.

Довільна форма.

 

 

У колоні по одному.

 

 

ПІДГОТУВАЛА: ДЕЛЮРМАН ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ОНЗ «ТРЕПІВСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ»

ФІЛІЯ «КАЗАРНЯНСЬКА ЗШ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
1334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку