«Погоджую» « Затверджую»
Керівник фіз.виховання Заступник директора з НВР
_____________ ___________
«_____» __________20___ «_____» _________ 20__
План-конспект
уроку з фізичної культури
Тема: Б а с к е т б о л
Мета уроку: 1. Зміцнення здоров’я та сприяння правильному всебічному розвитку учнів.
2. Набуття необхідних теоретичних і методичних знань з області спортивних ігор, гігієни і самоконтролю.
3. Оволодіння основними прийомами сучасної техніки і тактики гри.
Завдання уроку: 1. Удосконалення техніки ведення м’яча: правою, лівою, перемінно правою і лівою рукою .
2. Удосконалення техніки передачі м’яча: двома руками від грудей, правою і лівою рукою від плеча, двома руками із за голови, двома руками від грудей з відскоком від підлоги, на місці і в русі.
3. Удосконалення техніки подвійного кроку з попаданням в корзину.
Метод проведення уроку: Груповий, фронтальний, змагальний.
Матеріальне забезпечення: Баскетбольні м’ячі, баскетбольні щити, наочний матеріал, фішки, свисток.
Місце проведення: Спортивний зал.
№ |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку 10 хв.
1. |
Організація групи. б) шикування групи в) привітання г) правила охорони праці на уроці д)повідомлення завдань уроку |
2 хв. |
Звернути увагу на відповідність спортивного одягу. |
2 |
Стройові вправи на місці а) праворуч б) ліворуч г) кругом |
30 с |
Слідкувати за чіткістю і правильне виконання команди |
3 |
Перешикування а) з однієї шеренги в шеренгу по два б) з однієї колони в колони по два |
30с. |
Зберігати інтервал і дистанцію |
4 |
Різновид бігу а) повільний рівномірний біг б) біг з переставним кроком праворуч в) біг з переставним кроком ліворуч г) біг з подвійним, перемінним кроком праворуч і ліворуч д) біг спиною вперед |
2 хв. |
Слідкувати за правильним положенням тулуба і роботою ніг. |
5 |
Комплекс загально розвиваючих вправ на місці |
5 хв. |
Вправи виконуються під музику |
ІІ. Основна частина уроку 30 хв.
1. |
Ведення м’яча в русі а) правою рукою б) лівою рукою в) перемінно правою і лівою г) ведення м’яча із зупинкою у кроці
|
25-30м. |
Виправляти помилки під час виконання цих вправ, відповідно методиці |
2 |
Передача м’яча на місці та в русі а) двома руками від грудей б) однією рукою від плеча в)двома руками із за голови г) передача двома руками від грудей з відскоком від підлоги д) передача м’яча в парах у русі з переставним кроком е) передача м’яча в парах у русі з веденням
|
7-8 разів
3-4 рази |
Обов’язкове виконання кроку вперед та назад, під час передачі та приймання м’яча. |
3 |
Поєднання ведення м’яча з передачею. а) ведення, обхід партнера, передача б) ведення м’яча «рух змійкою» |
5-7 разів 3-4 рази |
Група ділиться на дві підгрупи |
4 |
Виконання кидка м’яча в корзину в стрибку після двох кроків а) ведення м’яча, кидок в корзину після двох кроків б) ведення м’яча , передача на центрового, прийом м’яча, ведення і кидок після двох кроків |
5-7 разів
3-4 рази |
Звернути увагу на правильне виконання подвійного кроку |
5 |
Виконання штрафних кидків а)двома руками від грудей б) двома руками від голови в) однією рукою від плеча |
По 5 кидків |
Група ділиться на чотири підгрупи |
6 |
Естафета з елементами баскетболу |
8-10 хв. |
Під час гри пояснювати учням жести суддів |
ІІІ. Заключна частина 5 хв.
1 |
1.Ходьба, вправи на відновлення дихання 2.Шикування 3.Підведення підсумків уроку 4.Мотивація оцінювання 5.Домашнє завдання
|
2 хв.
1хв 1 хв. 1хв. |
Відзначити найкращих учнів
Правила гри, розміри баскетбольного поля, щита, розмітки. |