План - конспект уроку з баскетболу

Про матеріал
Загальною метою проведення занять з баскетболу в загальноосвітніх навчальних закладах є всебічний фізичний розвиток юнаків і дівчат,зміцнення їхнього здоров'я, набуття певного рівня техніко-тактичної майстерності в баскетболі, підготовка до суспільно корисної діяльності в майбутньому житті. Підготовленість школярів до занять баскетболом визначається за параметрами наявності певних рухових навичок, теоретичних знань з основ баскетболу, особисті мотивації до занять, окремих психологіч- них якостей.
Перегляд файлу

        «Погоджую»                                                                      « Затверджую»

Керівник фіз.виховання                                                  Заступник директора з НВР

 _____________                                                                         ___________

«_____» __________20___                                                       «_____» _________ 20__

 

 

План-конспект

                                                 уроку з фізичної культури

 

 

Тема:          Б а с к е т б о л

 

Мета уроку:        1. Зміцнення здоров’я та сприяння правильному всебічному   розвитку учнів.

                 2. Набуття необхідних теоретичних і методичних знань з області спортивних ігор, гігієни і  самоконтролю.

                                   3. Оволодіння основними прийомами сучасної техніки і тактики гри.

 

Завдання уроку:          1. Удосконалення техніки ведення м’яча: правою, лівою, перемінно   правою і   лівою рукою .

                                                2. Удосконалення техніки передачі м’яча: двома руками від грудей, правою і лівою рукою від плеча, двома руками із за голови, двома руками від грудей з відскоком від підлоги, на місці і в русі.

                                                3. Удосконалення техніки подвійного кроку з попаданням в корзину.

                  

 

 

Метод проведення уроку:  Груповий, фронтальний, змагальний.

 

Матеріальне забезпечення:  Баскетбольні м’ячі, баскетбольні щити, наочний  матеріал, фішки, свисток.

 

Місце проведення:  Спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

                   І.  Підготовча частина уроку 10 хв. 

 

1.

Організація групи.

б) шикування групи

в) привітання

г) правила охорони праці  на уроці

д)повідомлення завдань уроку

2 хв.

Звернути увагу на відповідність спортивного одягу.

2

Стройові вправи на місці

а) праворуч

б) ліворуч

г) кругом

30 с

Слідкувати за чіткістю і правильне виконання команди

3

Перешикування

а) з однієї шеренги в шеренгу по два

б) з однієї колони в колони по два

30с.

Зберігати інтервал і дистанцію

4

Різновид бігу

а) повільний рівномірний біг

б) біг з переставним кроком праворуч

в) біг з переставним кроком ліворуч

г) біг з подвійним, перемінним кроком праворуч і ліворуч

д) біг спиною вперед

2 хв.

Слідкувати за правильним положенням тулуба і роботою ніг.

5

Комплекс загально розвиваючих вправ на місці

5 хв.

Вправи виконуються під музику

 

 

 

 

 

 

 

 ІІ.  Основна частина уроку   30 хв.

 

1.

Ведення м’яча в русі

а) правою рукою

б) лівою рукою

в) перемінно правою і лівою

г) ведення м’яча із зупинкою у кроці

 

25-30м.

Виправляти помилки під час виконання цих вправ, відповідно методиці

2

Передача м’яча на місці та в русі

а) двома руками від грудей

б) однією рукою від плеча

в)двома руками із за голови

г) передача двома руками від грудей з відскоком від підлоги

д) передача м’яча в парах у русі з переставним кроком

е) передача м’яча в парах у русі з веденням

 

 

 

 

7-8 разів

 

 

 

 

3-4 рази

Обов’язкове виконання кроку вперед та назад, під час передачі та приймання м’яча.

3

Поєднання ведення м’яча  з передачею.

а) ведення, обхід партнера, передача

б) ведення м’яча «рух змійкою»

 

 

 

5-7 разів

3-4 рази

Група ділиться на дві підгрупи

4

Виконання кидка м’яча в корзину в стрибку після двох кроків

а) ведення м’яча, кидок в корзину після двох кроків

б) ведення м’яча , передача на центрового, прийом м’яча, ведення і кидок після двох кроків

 

 

 

 

5-7 разів

 

 

 

3-4 рази

Звернути увагу на правильне виконання подвійного кроку

5

Виконання штрафних кидків

а)двома руками від грудей

б) двома руками від голови

в) однією рукою від плеча

 

 

По 5 кидків

Група ділиться на чотири підгрупи

6

Естафета з елементами баскетболу

8-10 хв.

Під час гри пояснювати учням жести суддів

 

 

 

 

ІІІ.  Заключна частина 5 хв.

 

1

1.Ходьба, вправи на відновлення дихання

2.Шикування

3.Підведення підсумків уроку

4.Мотивація оцінювання

5.Домашнє завдання

 

2 хв.

 

 

            1хв

1 хв.

1хв.

 

 

Відзначити найкращих учнів

 

Правила гри, розміри баскетбольного поля, щита, розмітки.

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Марчук Василь
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку