план конспект уроку фізичної культури легка атлетика 8 клас

Про матеріал
Тренувати й розвивати швидкісно-силові якості учнів під час бігу на швидкість на дистанції 60 м, під час стрибків у висоту способом «переступання»; навчити учнів правильного «низького» старту бігу по дистанції 60 м. , фінішуванню; сформувати навички використання енергії маху рук під час відштовхування та приземлення у стрибках у висоту сп. «переступання»; виховувати рішучість, наполегливість, силу волі, впевненість у своїх силах, взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованість, сміливість, самостійність, дружбу.
Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект

вступного уроку з фізичної культури для учнів 8 класу

 

Тема: «ЛЕГКА АТЛЕТИКА»

УРОК № 1

                                            

                  Місце проведення: спортивний зал.

Тема: «Легка атлетика»

Мета уроку: Тренувати й розвивати швидкісно-силові якості учнів під час бігу на швидкість на дистанції 60 м, під час стрибків у висоту способом «переступання»; навчити учнів правильного «низького» старту бігу по дистанції 60 м. , фінішуванню; сформувати навички використання енергії маху рук під час відштовхування та приземлення у стрибках у висоту сп. «переступання»; виховувати рішучість, наполегливість, силу волі, впевненість у своїх силах, взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованість, сміливість, самостійність, дружбу.

Завдання уроку:

  1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики;

2. Повторити спеціальні бігові й стрибкові вправи;

3. Закріпити техніку бігу на 60 м

4. Навчати відштовхування у стрибках у висоту сп.  «переступання»;

5. Повторити стрибок у «кроці» через перешкоду.

Обладнання: прапорці;кубики заввишки 10-15

 

 

       Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 11-12хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування в одну  шеренгу.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Повороти на місці.
  • Інструктаж з безпеки життєдіяльності
  • на уроках з легкої атлетики;
  • Ходьба:кроком, малим кроком, широким кроком. Повільний біг.
  • Комплекс ЗРВ у русі.

 

 

 

 

До 1 хв.

До 1 хв.

До 30 с.

 

До 2 хв

1-1. 5 хв

2-3 хв

 

5-5. 5хв

 

 

 

 

За зростом біля лінії. Привітання.

Перевірити наявність учнів.

 

 

Дивитися слайди.

По колу в колону по одному, дистанція 2 кроки. Зберігати стрій, не обганяти одне одного.

 

 

 

 

 

2. Основна частина. 30-32 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

1. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді,
  • стрибками в широкому кроці, з підскоками.
  • спортивна ходьба.

2. Комплекс загально розвиваючих вправ у русі (вправу виконувати на кожен крок):

  •     зміна положення рук;
  •     ривки руками;
  •     повороти тулуба у сторони;
  •     випади уперед;
  •     махи ногами

3. Різновиди бігу:

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • Біг 60 м
  • Стрибки у висоту способом «переступання»:визначення кута розбігу;визначення місця відштовхування; стрибок з одного кроку розбігу;стрибок з 2-3 кроків розбігу. Стрибок у «кроці» через перешкоду з наступним пробіганням

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

3-4 х

 

 

 

8 хв

 

 

7хв

 

7-8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Почергово забігами по 4-5 учнів. Учитель-4-5 м біля доріжки на відстані 1/3 від початку відрізка.

 

 

Дивитися слайди: «Техніка бігу на короткі

дистанції».

«Складання» однієї ноги поєднується з активною постановкою на оп. іншої. Швидкість зростає поступово. Зберігати «складання» ноги під час бігу по дистанції. Нога згинається у колінному суглобі й виноситься уперед-угору.

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

Одне за одним з дистанцією 7-10 м. 3-4 забіги з максимальною швидкістю. Відпочинок під час повернення до старту.

Учні в одну шеренгу обличчям до планки на відстані 6-8 м від неї. Послідовно одне за одним. Висота перешкоди - 30-40 см. Розбіг під кутом 30-40 градусів. Правильна постановка стоп на опору. Місце відштовхування визначається можливістю виконати прямолінійний мах ногою і не зачепити планку. Відштовхування дальшою від планки ногою. Крокування уперед після виконання маху і приземлення на махову ногу. Почергове перенесення ніг через планку. Махові рухи вільною ногою і руками-у напрямку розбігу. Одне за одним із дистанцією 5-6 кроків. Активна постановка ноги після проходження через перешкоду. Нахил тулуба уперед.

3. Заключна частина. 3-4 хв

 

Біг із зупинкою за сигналом. Шикування в одну шеренгу. Перевірка домашнього завдання. Підбиття підсумків.

 

2-3 хв

 

До 30 с

 

1-2хв

 

До 30 с

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихання

 

Сигнал подавав ати свистком.

 

За зростом біля лінії.

Вибірково 3-5 учнів.

 

Відмітити кращих.