План-конспект уроку фізичної культури
Модуль: футбол.
Клас: 9 Вчитель Яковлівської ЗОШ
Соледарської міської ради
Донецької області
Болдирев О.І.
Тема. БЖ під час занять футболом. Ведення м’яча, передача м’яча. Удари по м’ячу ногою, грудьми, головою. Фінти «відходом» і «ударом». Навчальна гра.
Мета уроку:
1. Виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.
2. Навчити основних елементів техніки гри у футбол
3.Тренувати основні фізичні якості школярів.
4. Профілактика травматизму на уроках футболу.
5. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Завдання уроку:
1. Опрацювати фінти «відходом» і «ударом», ведення м’яча.
2.Закріпити передачі м’яча внутрішньою частиною стопи.
3.Повторити удари по м’ячу гомілкою, грудьми, головою.
4.Закріпити технічні елементи в навчальній грі.
Інвентар: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки, футбольні ворота, сітка на ворота.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Тип уроку: закріплення і удосконалення знань
№ |
Зміст уроку |
Дозування по групам |
Організаційно-методичні вказівки |
||
1 |
Підготовча частина |
основн. |
підгот. |
спеціал |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів
|
|
1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.
2.Організуючі вправи: - повороти: направо, наліво, кругом; - перешикування з однієї шеренги в дві та три;
3.Вимірювання ЧСС за 10с. 4. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу. 5. Вправи в русі: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - нахили вперед; - випади на кожен крок 6. Біг: - звичайний; - приставним кроком; - лівим боком та правим боком; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад. 7. Вправи на відновлення дихання 8. Комплекс ЗРВ на місці Звичайним кроком через центр в 2 колони
Основна частина 1. Ведення мяча навколо фишек 2. Передача м’яча: - внутрішньою частиною стопи - в парах з передачами один одному; 3. Фінти «відходом» і «ударом» 4. Жонглювання м’ячем до середини, поворот навколо м’яча, передача партнеру. 5. Передача м’яча в парах по черзі внутрішньою стороной стопи 3 рази передача м’яча гомілкою 3 рази передача м’яча грудьми 3 рази передача м’яча головою 3 рази
6. Двохстороння гра із застосуванням вивчених елементів. Учні діляться на дві рівні команди.
Заключна частина 1. Шикування. Вимірювання ЧСС за 10с. 2. Вправи на відновлення дихання 3. Підведення підсумків уроку |
8с
30с
10с
2 хв.
1хв
2хв
30с
30с
2хв
25-30хв. 4хв
3хв
5хв
3хв
12хв.
5х 30с 30с
3хв
30с
|
8с
30с
10с
2 хв.
1хв
1хв
25с
30с
2хв
25-30хв. 3хв
2хв
4хв
2хв
12хв.
5хв 30с 30с
3хв
30с
|
8с
30с
10с
2 хв.
1хв
1хв
20с
30с
2хв
25-30хв. 2хв
1хв
3хв
1хв
12хв.
5хв 30с 30с
3хв
30с |
Чітке виконання команд
Нагадати про небезпеки під час виконання вправ
Чітке виконання команд
Звернути увагу на самопочуття учнів
Темп повільний Руки на пояс Руки на пояс Руки за голову Руки на пояс Руки на коліна Руки на пояс Дистанція 2-3 кроки
Темп середній Стежити за роботою рук та ніг
Зберігаючи дистанцію Дихання глибоке Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Звернути увагу на самопочуття учнів
Слідкувати за правильністю виконання вправ
При веденні намагатися тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку
Нагадати про правила поведінки під час гри
Дихання глибоке Визначити кращих учнів
Звернути увагу на самопочуття учнів
Слідкувати за правильністю виконання вправ
Дихання глибоке Визначити кращих учнів
Звернути увагу на самопочуття учнів |