ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
з фізичної культури №13
Вчитель: Бойченко Т.О.
Дата: 02.11.2021
Клас: 2а
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Мета: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами». Використання ігрових технологій в формуванні культури рухів у дітей, розвиток рухових якостей, використання їх у повсякденній діяльності.
Очікуваний результат:
- удосконалювати техніку стрибка в довжину з місця;
- формувати правильну поставу;
- розвивати спритність та швидкість;
- виховувати любов до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я.
Місце проведення: спортивна зала.
Обладнання та інвентар: аудіопрогравач, фішки, гімнастичні палиці, малюнки і медалі із зображенням тварин.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
10-12 хв. |
|
|
1.Організаційна частина 1) шикування; 2) привітання; 3) повідомлення задач уроку. 2. Бесіда - Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож! І ця подорож спрямована до «Тваринного світу». Скажіть, будь ласка, хто живе в лісі? (звірята) - Що звірята роблять в лісі, що вони можуть робити? (лазити по деревах, стрибати, бігати) - Але це вже великі звірі можуть робити, а маленькі лише вчаться. - Тож сьогодні ми зустрінемося з деякими звірятами та разом з ними також будемо удосконалювати техніку стрибка в довжину з місця, розвивати швидкість та спритність під час рухливої гри, бадьорість та завзятість під час веселої руханки. В кінці подорожі, коли ми прийдемо до «Тваринного світу», ви отримаєте подаруночки від звірів, які будуть спостерігати за вами. 3. Інструктаж з техніки безпеки. 4. Мімічна гімнастика. - Але перед тим, як відправитись у подорож, ми з вами зробимо гімнастику для обличчя, щоб підняти собі настрій. 5. Повороти: «Праворуч, ліворуч, ліворуч, кругом, ліворуч!»
6. Ходьба: - на носках - на п’ятах - у напівприсіді; - у присіді - «крабиком»; - «павучком». 7. Шикування. Перешикування. 8. Загально-розвивальні вправи на місці з гімнастичною палицею. 9. Руханка.
|
|
Шикування класу в одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку
Поточний метод. Руки на поясі, спина пряма, підборіддя підняти.
Техніка безпеки під час виконання вправ.
|
ІІ |
Основна частина |
23-25 хв. |
|
|
1. Стрибки у довжину з місця.
2. Рухлива гра за бажанням дітей.
3. Малорухлива гра.
|
|
Виконувати стрибки, дотримуючись «стартової лінії»
Дотримуватись правил гри.
|
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
1. Вправа на релаксацію «Повітряна кулька». 2. Шикування в одну шеренгу. 3. Підведення підсумків уроку. 4. Організований вихід зі спортивної зали.
|
|
Глибокий вдих, спокійний видих. Вербальне оцінювання учнів. |