План-конспект уроку фізичної культури Модуль "КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ" 2 клас

Про матеріал
Розробка для учнів 2 класу Модуль: "КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ" 1 семестр з Використанням ігрових технологій в формуванні культури рухів у дітей, розвиток рухових якостей, використання їх у повсякденній діяльності
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури №13

Вчитель: Бойченко Т.О.

Дата: 02.11.2021

Клас:

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.

Мета: Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами». Використання ігрових технологій в формуванні культури рухів у дітей, розвиток рухових якостей, використання їх у повсякденній діяльності.

Очікуваний результат:

- удосконалювати  техніку стрибка в довжину з місця;

- формувати правильну поставу;

- розвивати спритність та швидкість;

- виховувати любов до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання та інвентар: аудіопрогравач, фішки, гімнастичні палиці, малюнки і медалі  із зображенням тварин.

 

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

10-12 хв.

 

 

1.Організаційна частина

     1)  шикування;

     2) привітання;

     3) повідомлення задач уроку.

2. Бесіда

- Сьогодні в нас буде незвичайний і дуже цікавий урок, адже ми вирушаємо в подорож! І ця подорож спрямована до «Тваринного світу». Скажіть, будь ласка, хто живе  в лісі? (звірята)

- Що звірята роблять в лісі, що  вони можуть робити? (лазити по деревах, стрибати, бігати)

- Але це вже великі звірі можуть робити, а маленькі лише вчаться.

- Тож сьогодні ми зустрінемося з деякими звірятами та разом з ними також будемо удосконалювати техніку стрибка в довжину з місця, розвивати швидкість та спритність під час рухливої гри, бадьорість та завзятість під час веселої руханки.

В кінці подорожі, коли ми прийдемо до «Тваринного світу», ви отримаєте подаруночки від звірів, які будуть спостерігати за вами.

3. Інструктаж з техніки безпеки.

4. Мімічна гімнастика.

- Але перед тим, як відправитись у подорож, ми з вами зробимо гімнастику для обличчя, щоб підняти собі настрій.

5. Повороти: «Праворуч, ліворуч, ліворуч, кругом, ліворуч!»

  • Для того, щоб нам у подорожі не заблукати, давайте згадаємо: де права сторона, а де ліва.
  • Всі готові?
  • Тож вирушаємо у подорож!?

6. Ходьба:

-  на носках

-  на п’ятах

-  у напівприсіді;

-  у присіді

-  «крабиком»;

-  «павучком».

7. Шикування. Перешикування.

8. Загально-розвивальні вправи на місці з гімнастичною палицею.

9. Руханка.

 

 

Шикування класу в одну шеренгу, перевірка готовності класу до уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод.

Руки на поясі, спина пряма, підборіддя підняти.

 

 

 

Техніка безпеки під час виконання вправ.

 

ІІ

Основна частина

23-25 хв.

 

 

 

1. Стрибки у довжину з місця.

 

2. Рухлива гра за бажанням дітей.

 

3. Малорухлива гра.

 

 

Виконувати стрибки, дотримуючись «стартової лінії»

 

Дотримуватись правил гри.

 

ІІІ

Заключна частина

5 хв.

 

 

1. Вправа на релаксацію «Повітряна кулька».

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підведення підсумків уроку.

4. Організований вихід зі спортивної зали.

 

 

Глибокий вдих, спокійний видих.

Вербальне оцінювання учнів.

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку