План-конспект уроку з фізичної культури 3 клас Модуль: «Вправи для оволодіння навичками пересувань»

Про матеріал
План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу 1 семестр Модуль: «Вправи для оволодіння навичками пересувань»
Перегляд файлу

План-конспект уроку №17

(фізична культура)

Дата: 08,11,2022

3 клас

Вчитель Бойченко Т.О.

Модуль:  «Вправи для оволодіння навичками пересувань»

 

Очікуваний результат:

Учні виконують:

1. Різновиди ходьби: із прискоренням, уповільненням, “протиходом”, “змійкою”, зі зміною напрямку за командами.

2. Різновиди бігу: із зміною напрямку,  пересування приставними кроками правим, лівим боком;  “човниковий “ біг 4 х 9м, за командою вчителя.

3. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи (руханка).

Учні дотримуються:

Правил безпеки під час заняття, пов’язаних з пересуваннями.

Формування ключових компетентностей:

Інформаційно-цифрова компетентність.

За допомогою цифрового пристрою (секундомір у вчителя) діти підраховують ЧСС.

Спілкування державною мовою.

Учні розуміють державну мову,  намагаються спілкуватися в різних ситуаціях на уроці та за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання та нвентар: гімнастична лава, фітнес-килим, кубики, секундомір, картки-тести, музичний центр.

 

Частина  уроку

з/п

Навчальні дії

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Діяльність дітей

I. Етап

10-12 хв.

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

3.1

3.2

3.3

3.4

3.5

 

 

4

4.1

4.2

4.3

4.4

 

 

 

5

 

6

6.1

 

 

 

7

 

7.1

 

 

 

 

 

7.2

 

 

 

 

 

 

7.3

 

 

 

7.4

 

 

 

7.5

 

 

 

7.6

 

 

 

7.7

 

 

 

8

 

 

 

 

9

9.1

 

 

 

 

 

9.2

 

 

 

 

 

9.3

 

 

10.4

 

 

 

 

 

 

10

 

11

10.1

Шикування. Вітання. Повідомлення етапів уроку. Вимірювання ЧСС.

 

 

 

Гра на увагу. Зі совом  “Клас!”

 

 

 

 

Ходьба:

- звичайна:

- прискорена;

- уповільнена;

- «змійкою»;

- протиходом;

 

 

Біг:

- звичайний

- з високим підніманням стегна

- із закиданням гомілки

- лівим /правим  боком приставним кроком

 

 

Ходьба.

 

Відновлення ритму дихання.

1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору

2-3-4 – видих через рот руки вниз.

 

Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці:

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1-12 - кругові обертання головою ліворуч;

1-12 - кругові обертання головою праворуч;

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1 – поворот голови ліворуч;

2 – В.п.;

3-4 – те саме праворуч.

 

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови назад;

В.п. – стійка ноги нарізно, руки вперед (кулачки)

1-12 - оберти кулачками назовні;

1-12 - оберти кулачками усередину;

В.п. – стійка ноги нарізно, руки вперед (кулачки)

На кожен рахунок  - кулачки вверх-вниз;

В.п. – стійка ноги нарізно, ліва рука вверх, права назад.

На кожен рахунок зміна положення рук.

В.п. – широка стійка, ноги нарізно:

1-3 – три пружинних нахили;

4 – В.п.

 

Відновлення дихання.

1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору

2-3-4 – видих через рот руки вниз.

 

Спеціальні вправи бігуна

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі:

1-4 — кругові обертання тазом ліворуч;

5-8 — кругові обертання тазом праворуч;

В.п. – О.С. руки на колінах:

1-12 – кругові оберти колінами ліворуч;

1-12 – кругові оберти колінами праворуч;

 

В.п. – О.С. руки на колінах:

1-12 – перекат на стопах — носок-п’ятка.

В.п. – випад лівою ногою вперед, руки на коліно:

1-3 – три пружних прогойдування;

4 – В.п. стрибком змінивши положення ніг;

5-8 – те саме.

 

Ходьба на місці.

 

Відновлення дихання.

1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору

2-3-4 – видих через рот, руки вниз.

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

10 сек.

 

 

20 сек.

 

 

 

 

6 хв.

 

30 сек.

 

 

 

 

 

12 раз.

 

 

 

 

 

12 раз.

 

 

 

30 сек.

 

 

 

20 сек.

 

 

 

8 раз.

 

 

 

8 раз.

 

 

 

 

3 рази

 

 

 

 

3 хв.

16 раз.

 

 

 

 

 

24 раз.

 

 

 

 

12 раз.

 

 

16 раз.

 

 

 

 

 

 

10 сек.

 

 

3 рази

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів.

 

 

 

Елементи стройових команд.

 

 

 

 

Дотримання дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись дистанції, біг з носка, паралельна постановка стопи, правильна робота рук.

 

 

 

 

 

Повільно.

 

 

Вдих-затримка-видих.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

 

Виконувати повільно, підтримувати поставу.

 

 

 

 

Темп повільний.

 

 

 

 

 

Плечі не опускати.

 

 

 

Виконувати нергійно, підтримувати поставу.

 

 

Максимальна амплітуда.

 

 

 

Виконувати енергійно, стопи не рушити, коліна не згинати, руки тримати на рівні плечей, підтримувати поставу.

Виконувати енергійно, коліна не згинати.

 

 

 

Вдих-затримка-видих.

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

Виконувати з максимальною амплітудою, підтримувати поставу.

 

 

 

 

Темп повільний.

 

 

Вдих-затримка-видих

Повільно

 

 

Діти виконують організовуючі вправи: шикування;  вміють вимірювати ЧСС

 

Діти виконують стройові вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом, дотримуючись правил гри.

Діти виконують

1. Різновиди ходьби: із прискоренням, уповільненням, “протиходом”, “змійкою”, зі зміною напрямку за командами.

 

Діти виконують

2. Різновиди бігу: із зміною напрямку,  пересування приставними кроками правим, лівим боком за командою вчителя.

 

Діти йдуть по колу.

 

 

Діти йдуть повільно.

Діти усвідомлюють  важливість відновлення дихання.

 

Діти дотримуються умов і правил безпечного виконання вправ.

Діти виконують

вправи для м’язів шиї,

 

 

 

повороти голови,

 

 

 

 

 

нахили голови.

 

 

 

Діти виконують вправи для плечового поясу і верхніх кінцівок.

 

Діти контролюють положення рук.

 

 

Діти виконують вправи для м’язів рук,

 

 

спини,

ніг.

 

 

 

Діти виконують дихальні вправи.

 

 

 

Діти виконують вправи для суглобів тазу,

 

 

 

 

колінних суглобів,

 

 

 

 

стоп.

 

 

Діти виконюють пружинні погойдування.

 

 

 

 

 

Діти рухаються повільно

 

 

Діти виконують дихальні вправи.

II. Етап

25-28 хв.

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

3

3.1

 

 

 

3.2

 

 

3.3

 

 

4

Розташування учнів на  фітнес-килимі.

 

 

 

 

 

 

Перевірка теоретичних знань з “човникового” бігу (тест-картки)

 

 

«Човниковий» біг 4х9м.

Техніка виконання «човникового» бігу 4х9м.

 

 

Виконання «човникового» бігу 4х9м.

 

Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів.

 

Руханка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

15 хв.

2 спроби

 

 

 

2 спроби

 

 

 

5 хв.

 

 

3 хв.

Звернути увагу на настрій дітей.

 

 

 

 

 

 

 

Діти беруть перевернуті тест-картки самостійно. Черговість відповіді за бажанням.

 

Слідкувати за самопочуттям учнів.

 

 

 

Виконання команд “на старт”, “руш”.

 

 

Результат учасника визначається за найкращою із 2 спроб.

 

Музичний супровід.

Учні розуміють державну мову,  намагаються спілкуватися в різних ситуаціях на уроці та за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти.

 

Діти читають та намагаються говорити державною мово.

 

Діти дотримуються

Правил безпеки під час заняття, пов’язаних з пересуваннями.

 

Діти виконують “човниковий”

біг за командами.

Рефлексія (самоаналіз результату)

 

Діти виконують

3. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи (руханка).

 

III. Етап

3-5 хв.

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

4

 

Ходьба. Вправи на відновлення.

 

 

Вимірювання ЧСС  за 6сек. Х 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведення підсумків уроку.

 

 

Організований вихід до роздягальні.

1 хв.

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

30 сек.

В обхід по залу, повільний темп.

Шикування.

 

Перевірка  самопочуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вербальне оцінювання.

 

 

За командою вчителя.

Діти самостійно роблять дихальні вправи.

 

За допомогою цифрового пристрою (секундомір у вчителя) діти підраховують ЧСС.

Діти мають уявлення щодо основних методів самоконтролю (ЧСС, настрій, самопочуття, почуття втоми)

 

Діти оплесками вітають кожного учня.

 

Діти йдуть колоною в напрямку роздягальні.

 

Додаток до уроку

*Техніка виконання «човникового» бігу 4х9

 Обладнання. Секундоміри, що фіксують десяті частки секунди, рівна бігова доріжка завдовжки 9 метрів,  2 півкола радіусом 50 сантиметрів з центром на лінії, 2 дерев'яних кубики (5x5 сантиметрів).

Опис проведення тестування. За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у півколі, повертається бігом назад і кладе його в стартове півколо. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове півколо.

Результатом тестування є час від старту до моменту, коли учасник тестування поклав другий кубик у стартове півколо.

Загальні вказівки і зауваження. Результат учасника визначається за найкращою із двох спроб. Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується.

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку