План – конспект уроку з хореографії
Клас: 3
Вчитель хореографії :Левітан Яна Анатоліївна
Тема: Shane по діагоналі. Вивчення танцю «Rock-n roll».
Мета:
Навчальна: відпрацювати Shane по діагоналі, вивчити основні рухи танцю «Rock-n roll».
Розвиваюча: розвивати виворотність, почуття ритму, координацію рухів, апломб під час виконання екзерсису.
Виховна: виховувати естетичний смак, пробуджувати творчий інтерес учнів до основ танцювального мистецтва.
Задачі :
- Навчити дітей основним рухам танцю «Rock-n roll».
- Вдосконалити виконання Shane по діагоналі.
- Сприяти розвитку творчої уяви.
- Розвивати виворотність, почуття ритму, координацію рухів, апломб.
- Створити атмосферу творчого єднання педагога з учнями.
Обладнання: Музичний центр, хореографічний станок для екзерсису.
Тривалість заняття: 45 хвилин.
План заняття
1. Організаційний момент (5 хвилин).
2. Основна частина (30 хвилин).
3. Підведення підсумків заняття (5 хвилин).
Хід заняття
Учні шикуються в лінії.
Педагог робить уклін.
Учні роблять уклін за допомогою приставного кроку по ІІІ позиції.
Педагог коротко знайомить учнів з планом роботи на занятті.
Під музику учні перешиковуються в коло.
- - Розминка по колу: ходіння по колу на півпальцях, п’ятках, з високим підніманням стегна, танцювальний біг, біг з закидом ноги назад, біг із високим підніманням стегна.
- - Учні виконують боковий галоп, підскоки, крок польки по колу;
- - Танцювальні розминки по колу. Педагог, користуючись методом показу разом з учнями виконує наступні танцювальні розминки:
Адама
Зодіак
Інематоф
Хвиля
Під час виконання танцювальних розминок педагог уважно слідкує за осанкою учнів, напрямом рухів, ритмічним малюнком розминок.
- - Учні сідають на стільці, готуючись виконувати Shane по діагоналі по черзі.
Педагог демонструє правильне та чітке виконання Shane по діагоналі, звертаючи увагу на можливі помилки під час виконання.
Учні виконують Shane по діагоналі по черзі. Педагог уважно слідкує за правильністю виконання, робить відповідні зауваження.
- Учні почергово виконують вправу «колесо по діагоналі».
- Екзерсис біля станка.
Учні стають обличчям до станка, та в повному порядку по І, ІІ. ІІІ. та ІV позиціях виконують наступні вправи класичного екзерсису:
- demi та grand plie
- battment tendu
- battment tendu jeme
- picke
- passé
Під час виконання педагог уважно слідкує за осанкою, виворотністю та апломбом учнів.
- - Розтяжка біля станка.
Розтяжка виконується обличчям до станка на праву і ліву ногу.
- - Великі кидки спиною до станка (10 кидків кожною ногою)
- - Екзерсис на середині залу.
Екзерсис виконується в сучасному стилі. Почергово виконуються вправи для голови, шиї, рук, ніг, стегон.
- - Стрибки на середині залу.
Під ритмічну музику по ІV, І, ІІ позиціях учні виконують наступні стрибки:
sotte
echappe
розніжка
Педагог обов’язково звертає увагу на легкість виконання стрибків, поставу та апломб під час виконання.
- - Port de bras.
Port de bras на середині залу робиться для розвитку гнучкості рук та тулубу, та відновлення дихання
- - Повторення раніше вивчених рухів танцю «Rokk- n - roll». Вивчення нових комбінацій танцю.
Під музичний супровід учні виконують вивчені раніше рухи. Педагог робить певні зауваження. Учні повторюють рухи декілька разів з метою їх вдосконалення.
- Педагог демонструє нову комбінацію рухів танцю «Rokk- n - roll». Учні виконують показану комбінацію без музичного супроводу під керівництвом педагога. Теж саме роблять під музичний супровід. Нова комбінація поєднується з раніше вивченими рухами.
- Педагог звертається до учнів – аналізує проведення заняття.
- Учні разом з педагогом обговорюють можливі варіанти костюмів для виступу з танцем «Rokk- n - roll».
- Учні прощаються з педагогом, роблячи уклін.