Урок 3
Тема: Що зруйнувало мир в людстві
Мета уроку:
• Ознайомити учнів з поняттям «мир» та його протилежністю «війна»;
• Розглянути причини, які призвели до війни в людстві;
• Формувати в учнів почуття миру та співпереживання;
• Виховувати в учнів бажання жити в мирі та злагоді.
Вступ (+ повторення попередньої теми уроку “Причина, чому всі творіння живуть в гармонії”):
• Вчитель починає урок з повторення попередньої теми. Він запитує учнів, що таке гармонія, чому всі творіння живуть в гармонії.
• Після відповідей учнів вчитель пояснює, що гармонія - це стан спокою, взаємодії та взаємодопомоги. Вона існує тоді, коли всі творіння цінують один одного та допомагають один одному.
Основний зміст:
1. Вчитель розповідає учням про те, що в людстві також існує гармонія. Він наводить приклади того, як люди допомагають один одному, співпрацюють один з одним.
2. Вчитель розповідає учням про те, що війна - це протилежність миру. Він пояснює, що війна - це стан насильства, конфлікту та ненависті. Вона руйнує гармонію в суспільстві.
3. Вчитель разом з учнями обговорюють причини, які призвели до війни в людстві. Він може запропонувати учням такі причини:
• Нерозуміння та нетерпимість один до одного.
• Жадобність та прагнення до влади.
• Ідеологічні розбіжності.
Висновок:
• Вчитель підводить підсумок уроку. Він повторює, що війна - це зло, яке руйнує гармонію в суспільстві.
• Вчитель закликає учнів до миру та співпраці. Він каже, що всі люди повинні жити в мирі та злагоді.
Практичні завдання під час уроку:
• Вчитель може запропонувати учням намалювати малюнок на тему «Мир».
• Вчитель може запропонувати учням прочитати вірш або розповідь про мир.
Домашнє завдання:
• Учні можуть розповісти батькам про те, що вони дізналися на уроці.
Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.:
• Вчитель може використовувати на уроці підручники, ілюстрації, відео.
• Вчитель може запропонувати учням подивитися мультфільм «Світ навколо нас».
Примітки:
• Урок можна адаптувати відповідно до віку здобувачів освіти. Наприклад, для учнів молодшого віку можна використовувати більш прості пояснення та приклади.
• На уроці важливо створити атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння.
Вчитель повинен заохочувати учнів до обговорення різних точок зору.