Урок миру 4 Тема: Відновлення порядку і взаємин у людському світі
Мета:
•Розширити знання учнів про причини конфліктів і воєн у світі.
•Формувати в учнів розуміння того, що мир - це цінність, яку необхідно цінувати і захищати.
•Розвивати в учнів навички співпраці та взаєморозуміння.
•Зрозуміти, що у творінь природи є свій порядок.
•Зрозуміти важливість порядку в світі людей.
• Зрозуміти, що справжній мир починається з однієї людини, і що він стане можливим, тільки коли порядок буде відновлений на міжнародному рівні.
Вступ (+ повторення попередньої теми уроку 【Урок 3】 Що зруйнувало мир в людстві)
•Вчитель розповідає учням про те, що на попередньому уроці вони дізналися про причини конфліктів і воєн у світі.
•Разом з учнями повторюють основні причини: жадібність, нерозуміння, нетерпимість, ідеологічні розбіжності.
Основний зміст:
1.Що потрібно зробити, щоб відновити порядок і взаємини у людському світі?
Вчитель ставить це запитання учням і пропонує їм обговорити його разом.
Учні можуть запропонувати такі варіанти відповідей:
•Потрібно подолати причини конфліктів і воєн.
•Потрібно навчитися співпрацювати один з одним.
•Потрібно поважати один одного, незалежно від наших відмінностей.
2.Що ми можемо зробити, щоб допомогти відновити мир у світі?
Вчитель пропонує учням подумати про те, що вони можуть зробити, щоб допомогти відновити мир у світі.
Учні можуть запропонувати такі варіанти відповідей:
•Ми можемо бути добрими і щедрими один до одного.
•Ми можемо допомагати людям, які потребують допомоги.
•Ми можемо говорити про мир і розповідати про нього іншим людям.
3.Як ми можемо навчити інших людей жити в мирі?
Вчитель пропонує учням подумати про те, як вони можуть навчити інших людей жити в мирі.
Учні можуть запропонувати такі варіанти відповідей:
•Ми можемо бути прикладом для інших.
•Ми можемо розповідати про мир іншим людям.
•Ми можемо допомагати людям, які працюють за мир.
Висновок:
•Вчитель підсумовує основні думки уроку.
•Він повторює, що мир - це цінність, яку необхідно цінувати і захищати.
•Вчитель закликає учнів бути добрими і щедрими один до одного, допомагати людям, які потребують допомоги, і розповідати про мир іншим людям.
Практичні завдання під час уроку:
•Вчитель пропонує учням намалювати картину про мир.
•Учні можуть намалювати, як люди живуть у мирі, як вони допомагають один одному, як вони святкують мир.
Домашнє завдання:
•Вчитель пропонує учням розповісти своїм батькам про те, що вони дізналися на уроці.
Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.:
•Вчитель може використовувати під час уроку такі додаткові матеріали:
•Ілюстрації, які показують, як люди живуть у мирі.
•Відео про мир.
•Ігри та вправи, які допомагають розвивати навички співпраці та взаєморозуміння.