План-конспект уроку на тему "Баскетбол", 6 клас.

Про матеріал
Розвиток спритності, координації. Повторити техніку передач, ловіння, ведення та кидків м’яча в корзину. Сприяти розвиту рухливих якостей та техніки елементів гри в баскетбол за допомогою естафет. Навчальна гра в баскетбол.
Перегляд файлу

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

для учнів     6   класу           .

Тема:Баскетбол.

 

Завдання:  1.  Розвиток спритності, координації.

                   2. Повторити техніку передач, ловіння, ведення та кидків м’яча в корзину.

                   3. Сприяти розвиту рухливих якостей та техніки елементів гри в баскетбол           

                       за допомогою естафет.

                   4. Навчальна гра в баскетбол.

 

Місце проведення:спортивний зал.

 

Необхідний інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки.

 

 

№ з/п

 

Зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційно методичні вказівки

І.

Підготовча частина

10-15 хвилин

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

9.

Шикування

Рапорт

Привітання

Вимірювання ЧСС

Повідомлення задач уроку

Стройові вправи на місці

  • Праворуч
  • Ліворуч
  • Кругом

ЗРВ в русі з баскетбольними м’ячами

Ходьба:

  • звичайним кроком
  • на носках
  • на п’ятах
  • на внутрішній стороні стопи
  • на зовнішній стороні стопи
  • перекати з п’ятки на носок
  • в присіді

 

Біг:

  • приставним кроком
  • правим і лівим боком
  • з високим підніманням стегна
  • з виносом прямих ніг вперед
  • спиною вперед
  • ходьба на відновлення дихання

 

   ЗРВ вправи у русі:

  1. В.П. – м’яч за голову

- м’яч угору

- в.п.

- м’яч уперед

- в.п.

 

 

2. В.П. – м’яч перед грудьми

            - нахил кистей вправо

            - нахил кистей вліво

 

3.В.П. – м’яч перед грудьми 1-8 колові оберти кистей навколо м’яча.

 

4. В.П. – перед собою в правій

             - перекинути м’яч у ліву

             - те саме в іншу сторону

 

5. В.П. – м’яч уперед 1-8 нахили тулуба уперед, м’яч униз.

 

6. В.П. – м’яч уперед

             - поворот тулуба в сторону ноги що

                крокує.

           - те саме в іншу сторону

 

1хв

1хв

1хв

30с

1хв

1хв

 

 

 

2хв

 

10м

10м

10м

10м

10м

10м

 

 

3хв

30м

15м

15м

15м

15м

 

 

            3хв

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

 

15 с

 

 

15 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Візуальний огляд стану здоров’я учнів. Перевірка форми

 

Пульс не перевищує 70-90 уд.хв

Нагадування правил техніки безпеки під час перебування в спортивному залі.

 

Правильність і чіткість виконання вправ.

 

Ідучи взяти м’ячі

Руки вгорі з м’ячем

Руки внизу з м’ячем

М’яч з лівого боку

М’яч з правого боку

М’яч до грудей

М’яч на витягнутих руках уперед

 

Слідкувати за правильним

виконанням вправ

М’яч з правого, лівого боку

М’яч на витягнутих руках уперед                      

М’яч за головою

М’яч на витягнутих руках уперед

 

 

В колону по одному дотримуватися дистанції під час руху стежити за поставою.

 

 

 

 

 

Нахил в сторону ноги, що крокує.

 

 

 

 

 

 

 

На кожен крок, ноги в колінах не згибати, м’ячем торкатися ступнів ніг.

 

 

Дотримуватися дистанції

 

 

 

 ІІ.

Основна частина

 

25-30

хвилин

Організаційно методичні вказівки

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Розвивальні вправи на спритність, координацію  через вправи гри в баскетбол

 

  1. В.П. – О.С. 1-8 колові оберти м’яча навколо голови праворуч

          9 – 16 – те саме ліворуч

 

  1. В.П. – О.С. 1-8 колові оберти м’яча навколо тулуба праворуч,

9-16 те саме ліворуч

 

  1. В.П. – напівприсід, 1-8 колові оберти м’яча навколо ніг праворуч, 9-16- ліворуч

 

  1. В.П. випад правою вперед

1-8 колові оберти м’яча під ногою праворуч

9-16 те саме ліворуч

 

  1. Випад лівою вперед 1-8 колові оберти м’яча під ногою праворуч

9-16 те саме ліворуч

 

  1. В.П. напівприсід ноги нарізно 1-16,

Оберти м’яча під ногою «вісімкою»

 

 

Удосконалювати техніку передач та                 ловіння м’яча:

- двома руками від грудей

в русі

- двома руками з відскоком від підлоги, в русі

- однією рукою з боку

- двома руками в русі

Закріпити техніку ведення м’яча:

- ведення м’яча змійкою

- ведення м’яча зигзагом

- ведення м’яча в колі

- обведення фішок

 

 

 

 

 

Повторити техніку подвійного кроку,              кидку в кільце після передачі партнера.

-техніка подвійного кроку та кидка в кільце після ведення.

- техніка подвійного кроку, кидку в кільце після передачі партнера.

 

Сприяємо розвиту рухливих якостей та техніки елементів гри в баскетбол за допомогою естафет.

Естафета «Віддай точно» Дві команди шикуються в колони по одному. У направляючих в руках б\б м’ячі. за сигналом направляючі роблять ведення м’яча на відстань 5-7м. Розвернувшись обличчям до команди вони роблять передачу двома руками від грудей (двома руками із-за голови, однією рукою збоку тощо). Наступні гравці, отримавши передачу, виконують теж саме. Естафета вважається закінченою, коли вся команда переміститься на протилежну сторону.

 

Естафета «Обмін» Дві команди шикуються в колони по одному. На відстані 5-10м (навпроти кожної команди) ставлять кеглю та кладуть скакалку. Капітанам дають б\б м’ячі. За сигналом направляючі виконують ведення до кеглі, обмінюють м’яч на скакалку, роблять 5 стрибків, повертаються до своєї команди і передають скакалку гравцеві, який стоїть попереду. Самі стають в кінець колони. Гравець, який отримав скакалку, біжить до кеглі, виконує 5 стрибків, обмінює скакалку на м’яч і веде м’яч до своєї команди і віддає м’яч наступному гравцеві і т.д. Естафета вважається закінченою, коли направляючі стають знову направляючими.

 

Естафета «Баскетбол» Команди шикуються в дві колони по парам. Направляючим парам дається баскетбольний м’яч, вони стають обличчям один до одного, боком до основного напрямку. На відстані 10-15 м від кожної колони малюється інша лінія. За сигналом перша пара просувається вперед боком, виконуючи передачу баскетбольного м’яча двома руками від грудей. Добігши до іншої лінії вони повертаються назад таким же чином. Віддають м’яч наступній парі і стають в кінець колони. Наступна пара виконує теж саме. Естафета вважається закінченою, коли перша пара знов стає першою. 

 

Навчальна гра в баскетбол.

 

 

4хв

 

 

1 раз

 

 

 

1 раз

 

 

 

1 раз

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

1 раз

 

 

 

 6хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

Не нахилятися вперед

 

 

 

Спину тримати рівно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні стають в парах

Слід звернути увагу на правильне виконання передач

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним положенням тіла під час ведення м’яча

Ведення м’яча виконується в різному темпі, коли учні виконують обведення слідкувати за технікою виконання

Вимірювання ЧСС

 

Перегляд відео

 

 

 

 

 

 

Клас ділимо на дві команди.

 

 

Звернути увагу: техніка ведення м’яча; техніка передачі м’яча двома руками від грудей (двома руками із-за голови, однією рукою збоку тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу: гравці повинні обов’язково виконати всі завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу: техніка передачі м’яча при русі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас ділимо на команди

Звертаємо увагу на техніку та правила гри

 

 

ІІІ.

Заключна частина

 

3-5

хвилин

Організаційно методичні вказівки

 

1.

2.

 

3.

 

 

 

4.

 

 

5.

6.

 

Шикування

Вправи на відновлення та розслаблення організму.

Вимірювання ЧСС

 

 

 

Підведення підсумків уроку

 

 

Завдання домашнього завдання.

Організаційне завершення заняття.

 

30с

1хв30с

30с

 

 

 

 

1хв

 

 

1хв30с

 

В одну шеренгу

 

 

Якщо ЧСС висока повторити вправи на відновлення та розслаблення організму.

 

Відзначити кращих учнів.

 

 

Виставлення оцінок за урок.

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку