12 квітня о 18:00Вебінар: Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint

Розробка уроку з фізичної культури для учнів 6 класу.

Про матеріал
Розробка уроку з фізичної культури для учнів 6 класу з елементами вправ для розвитку спритності і швидкісно-силових якостей. Модуль "Баскетбол"
Перегляд файлу

План- конспект уроку  з фізичної культури для учнів 6-го класу.

Модуль:баскетбол.

Тема: Повторення техніки ведення м’яча.

Завдання:

1. Повторити техніку ведення м’яча кроком та бігом.

2. Удосконалити техніку ловіння й передачі м’яча обома руками від грудей на місці та з кроком.

3. Навчити техніки ведення м’яча зі зміною напрямку руху.

4. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, швидкісно-силових якостей.

Обладнання: баскетбольні м’ячі, секундомір.

Місце проведення: спортивна зала.

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина (10-13 хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

1 хв.

Перевірити наявність спортивної форми.

2.

Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

15 с.

Чітко виконувати вправи за командою вчителя.

3.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

20 с.

Готовність організму учнів до уроку.

4.

Організовуючи вправи:

  • Повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом;
  • Стройовий крок на місці;
  • Перешикування з однієї колони у дві та навпаки.

 

2-3 рази

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій.

5.

Різновиди ходьби:

  • Ходьба на носках, руки на поясі;
  • Ходьба на пятках, руки за головою;
  •  Ходьба на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;
  • Ходьба на зовнішній стороні ступні , руки за головою;
  • Біг у повільному темпі;
  • Біг приставними кроками правим боком у перед, руки на поясі;
  • Біг приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі;
  • Біг з високими підніманнями колін, руки працюють, як при звичайному бігові;
  • Біг із закиданням гомілок назад, руки працюють, як при звичайному бігові;
  • Біг стрибками з ноги на ногу;
  • Біг спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;
  • Біг зі зміною напрямку;
  • Біг із прискоренням.

4 хв.

Вправи на формування правильної постави. Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед.

Ноги на колінах підігнути і звести.

Спину тримати прямо, голову не нахиляти. Дихання рівномірне. Вправ сприяє розвиткові координації рухів. Спину тримати прямо, назад не відхилятися.

Тулуб не нахиляти уперед.

Під час поштовху максимально допомагати руками. Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече. Зміну напрямку на протилежний виконувати за сигналом.

Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика.

6.

Вправа на відновлення дихання.

1-4. руки вгору – вдих.

5-8. руки опустили вниз – видих.

20 с.

Поглядом супроводжуємо кісті рук.

7.

Перешикування з однієї колони у дві.

30 с.

Учитель перешиковує клас задля виконання загально розвиваючих вправ.

8.

Загально розвиваючи вправи з баскетбольними м’ячами:

а) В.п.: о.с., м’яч попереду тулуба в опущених руках.

1-2. руки з м’ячем уперед.

3. руки з м’ячем угору.

4. В.п.

б) В.п.:о.с., ноги нарізно, м’яч попереду тулуба в опущених руках.

1. Руки з м’ячем угору, прогнутися, відвести ліву ногу назад на носок.

2. В. п.

3. руки з м’ячем угору, прогнутися. Відвести праву ногу назад на носок.

4.В.п.

в)  В.п.;, стійка на колінах, руки з м’ячем опущені вниз, позаду тулуба.

1-2. Відведення прямих рук назад – вгору.

3-4 В.п.

г) В.п.: о.с., стійка на колінах, нахил уперед, зіпертися долонями прямих рук на м’яч.

1-3. пружні нахили вперед, торкаючись грудьми підлоги, не згинаючи рук.

4 В.п.

д) в.п.; о.с., сидячи, ноги прями,  руки зігнути з м’ячем перед грудьми.

1. руки з м’ячем угору.

2. В.п.

3. Випростати руки вперед.

4. В.п.

е) В.п.; о.с., сидячи, ноги нарізно, руки прями з м’ячем угорі.

1. Повернути тулуб ліворуч, розвести руки в сторону, тримаючи м’яч на лівій долоні.

2. В.п.

3. Повернути тулуб праворуч, розвести руками в сторони, тримаючи м’яч на правій долні.

4. В.п.

є) В.п.; о.с., лежачі на спині, м’яч між ступнями прямих ніг, руки вдовж тулуба долонями вниз.

1-2. Підняти прямі ноги з м’ячем угору.

3. м’ячем доторкнутися підлоги за головою.

4. В.п.

ж) В.п.: о.с., стійка ноги н6арізно, руки зігнути з м’ячем за головою.

1-4. Колові руки з тулубом ліворуч, тримаючи руки за головою.

5-8. Аналогічні дії праворуч.

з) В.п.:о.с., основна стійка, м’яч у зігнутих руках перед грудьми.

1. Виштовхнути м’яч угору.

2. Підняти вперед зігнуту руку.

3. Зловити м’яч прямими руками над головою.

4. В.п.

и) В.п.:о.с., основна стійка м’яч перед ступнями.

1-2. Стрибок через м’яч уперед.

3-4. Стрибок через м’яч назад.

5 хв.

 

6-7 р.

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

9-10 р.

 

 

 

 

 

 

0-10 р.

 

 

 

 

 

 

8-9р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9 р.

 

 

 

 

 

 

8-9 р.     

 

 

 

 

 

 

9-10 р.

 

 

Виконувати на місці.

Звертати увагу на техніку виконання вправ.

9.

Вправ на відновлення дихання.

В.п. – основна стійка, м’яч у зігнутих руках перед грудьми.

1-2. Випростати руки з м’ячем угору, піднятися на носках – видих.

3-4. В.п. – видих.

15 с.

Під час виконання вправи всі рухи руками супроводжувати поглядом.

10.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

15 с.

Готовність учнів до основної частини.

ІІ основна частина ( 26 хв.)

1.

Ведення м’яча кроком:

  • Правою рукою;
  • Лівою рукою;
  • Почергово правою та лівою рукою.  

1,5 хв.

Голова постійно піднята.

2.

Ведення м’яча бігом:

  • Правою рукою;
  • Лівою рукою;
  • Почергово лівою та правою руками.

1,5 хв.

Учні виконують бігову вправу в уповільненому темпі.

3.

Ведення м’яча по черзі з партнером двома руками від грудей:

  • Виконуючи передачу ударом об підлогу;
  • Виконуючи передачу із-за голови;
  • Виконуючи передачу однією рукою знизу;
  •  Виконуючи передачу однією рукою від плеча.

1,5 хв.

Передачу виконувати на відстані 3 м від партнерів.

Учні уважно стежать за відскоком м’яча.

Звернути увагу на точність передач.

4.

Виконання подвійного кроку з місця:

  • Після ведення м’яча на місці;
  • Після ведення м’яча кроком із кидком та передачею партнеру.

2 хв.

Подвійний крок виконувати з місця й без ведення м’яча.

Звернути увагу на правильне приземлення після подвійного кроку. Кидок виконувати на стіну.

5.

Вправа на розвиток спритності. Гра « Упіймай м’яч товариша». У кожній команді учні працюють попарно. За сигналом один із партнерів пари біжить, а другий веде поряд м’яч і веде його назад, тим часом другий повертається бігом.

13 хв.

Клас розподілити на чотири – пять команд.

6.

Естафета з веденням, передачею та ловленням м’яча, використовуючи подвійний крок.

4 хв.

Закріплення пройденого матеріалу.

7.

Вправа на розвиток сили – згинання та розгинання рук в упорі, лежачі на підлозі.

30 с

Тулуб тримати паралельно до підлоги, при згинанні рук грудьми торкатися підлоги.

ІІІ

Заключна частина

4 хв.

 

1.

Перешикування з чотирьох колон в одну.

20 с.

Перешикування від першого до останнього.

2.

Вправи на відновлення дихання.

1. Зробити повільний повний вдих, затримання повітря.

2. Коротким та сильними поштовхом видихнути через рот.

15 с.

Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

3.

Гра на увагу учні повторюють різні стройові вправи за командою «Клас», не виконують за командою, коли слово «Клас» не звучить.

1,5 хв.

Хто помилився - отримує  штрафне очко.

4.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

Звернути увагу учнів з підвищеним пульсом.

5.

Підсумок уроку, виставлення оцінок.

1 хв.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

6.

Домашнє завдання.

30 с.

Відпрацьовувати техніку подвійного кроку та згинання й розгинання рук в упорі лежачі на підлозі.

7.

Правила поведінки під час виходу із спортивної зали.

10 с.

Виходити із спортивной зали звичайним кроком, не порушуючи строю, тримаючи дистанцію.

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку