План-конспект уроку №
по фізичній культурі для 6-х класів.
Дата:
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: м’ячі б/б, свисток, секундомір, фішки.
Тема: Баскетбол.
Мета: Вивчення елементів гри в баскетбол.
Задачі:
Освітня - вивчення та вдосконалення техніки володіння м’ячем( техніка передач м’яча
парах ; техніка ведення м’яча по прямій та з обведенням перешкод).
Оздоровча - сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, розвитку фізичних
якостей та розширенню рухових здібностей. Зняття психологічної та моральної
втоми.
Виховна - сприяти вихованню організованості та дисциплінованості, стійких мотиваційних
установок на здоровий спосіб життя.
№ |
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
Дозування |
1. Підготовча частина ( 8 – 12 хв. ) |
|||
1 2
3 4
5
6 7
8
9
|
Ш Шикування класу. Організуючі вправи. Команди: «Р «Шикуйсь», « Рівняйсь!», «Струнко», « Вільно». , Привітання,повідомлення завдань уроку Ходьба: - звичайна. Вправи для профілактики плоскостопості:
Біг у повільному темпі. Вправи на відновлення дихання:
а) В. п. – руки перед грудьми, 1-8 розведення рук в сторони. б) В. п. – одна рука в горі, друга в низу; 1-8 відведення рук назад. г) В. П. – руки в гору; 1-4 колові рухи руками вперед, 5-8 – назад. д) В. п. – руки перед грудьми; на кожен крок, повороти тулуба в сторони. Спеціально бігові вправи: а) з високим підніманням колін. б) з закиданням гомілки назад, в) на прямих ногах, г) з підскоками на кожний крок в гору, д) приставним кроком правим та лівим боком. Прискорення.
|
В шеренгу по одному.
В обхід по залу ліворуч. Звернути увагу на утримання дистанції .Потягнутися вгору. Слідкувати за поставою, спина рівна. Спину тримати рівно., ноги в колінах не згинатити.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ.
Звернути увагу на дотримання дистанції.
Вправи виконуються з максимальною амплітудою.
Руки в ліктях не згинати
Колові рухи виконувати прямими руками Спину тримати рівно, руки не опускати нижче грудей
Темп середній.
Біг виконувати з максимальною швидкістю.
|
10 сек.
20 сек.
3 хв. 10 – 15 м 10 – 15 м 10 – 15 м
10 – 15 м
10 – 15 м 2 -3 хв. 5 – 6 р.
3 - 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
20 м 20 м 20 м 20 м 20 м 4 – 6 р х 20м |
2. Основна частина ( 25 – 30 хв. ) |
|||
1
2
3
4
5 |
Перешикування з колони по одному в шеренгу по два. Спеціальні вправи з м’ячами на місці:
Робота в парах:
Перешикування у дві колони по одному.
Естафети з елементами ведення та передач:
Вправи на відновлення дихання
|
Виконуючи колові оберти, м’яч передавати з руки в руку.
1 х х 2 х х
Слідкувати за положенням рук і ніг.
____ ____________________
_________________________
Передачі повинні бути чіткими, точними , а також виконуватись тільки після зупинки.
|
4 – 6 р.
4 – 6 р.
4 – 6 р. 3 – 4 р. 10 – 12хв. 3 – 4 р.
3 – 4 р. 3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
3 – 4 р.
1 -2 хв. |
3. Заключна частина ( 3 – 5 хв. ) |
|||
1 2 3 |
Шикування. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. |
В шеренгу по 1.. .Оцінювання учнів. Підготувати комплекс ЗРВ для розминки. |
0,5 -1хв. 2 – 3 хв. 0,5 -1хв. |