22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Урок баскетболу для учнів 6 класу

Про матеріал
Тема: Баскетбол. Мета: Вивчення елементів гри в баскетбол. Задачі: Освітня - вивчення та вдосконалення техніки володіння м’ячем( техніка передач м’яча парах ;вдосконалення техніка ведення м’яча по прямій та з обведенням перешкод). Оздоровча - сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, розвитку фізичних якостей та розширенню рухових здібностей. Зняття психологічної та моральної втоми. Виховна - сприяти вихованню організованості та дисциплінованості, стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

План-конспект уроку №

по фізичній культурі для 6-х класів.

Дата:

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: м’ячі б/б, свисток, секундомір, фішки.

                       Тема:   Баскетбол.

                       Мета: Вивчення елементів гри в баскетбол.

                       Задачі:

Освітня - вивчення та вдосконалення техніки володіння м’ячем( техніка передач м’яча

                 парах ; техніка ведення м’яча по прямій та з обведенням перешкод).

Оздоровча -  сприяти оздоровленню при допомозі фізичних вправ, розвитку фізичних

                  якостей та розширенню рухових здібностей. Зняття психологічної та моральної

                  втоми.

Виховна -  сприяти вихованню організованості та дисциплінованості, стійких мотиваційних

                  установок на здоровий спосіб життя.

 

                 Зміст    уроку

   Організаційно-методичні вказівки

Дозування

1. Підготовча  частина ( 8 – 12 хв. )

1

2

 

3

4

 

 

5

 

 

 

 

6

7

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

Ш Шикування класу. Організуючі вправи. Команди: 

«Р «Шикуйсь», « Рівняйсь!», «Струнко», « Вільно».

   , Привітання,повідомлення завдань  уроку

      Ходьба: - звичайна.

       Вправи для профілактики плоскостопості:

  • Ходьба на носках, руки вгору;
  • Ходьба на п’ятах, руки за головою;
  • Ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи, руки на поясі;
  • Ходьба перекатом з п’ятки на носок,руки за спиною;
  • Ходьба у напівприсяді, руки вперед.

Біг у повільному темпі.

   Вправи на відновлення дихання:

  1. Руки вверх – вдих;
  2. Руки вниз – видих.
  • Х   Загально розвиваючі вправи в русі:

     а) В. п. – руки перед грудьми,

        1-8 розведення рук в сторони.

     б) В. п. – одна рука в горі, друга в низу;

        1-8 відведення рук назад.

     г) В. П. – руки в гору;

        1-4 колові рухи руками вперед, 5-8 – назад.

      д) В. п. – руки перед грудьми;

          на кожен крок, повороти тулуба в сторони.

       Спеціально бігові вправи:

      а) з високим підніманням колін.

      б) з закиданням гомілки назад,

      в) на прямих ногах,

      г) з підскоками на кожний крок в гору,

     д) приставним кроком правим та лівим боком.

      Прискорення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В шеренгу по одному.

 

 

В обхід по залу ліворуч.

Звернути увагу на утримання дистанції

.Потягнутися вгору.

Слідкувати за поставою, спина рівна.

Спину тримати рівно., ноги в колінах не згинатити.

 

Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ.

 

Звернути увагу на дотримання дистанції.

 

 

 

Вправи виконуються з максимальною амплітудою.

 

Руки в ліктях не згинати

 

Колові рухи виконувати прямими руками

Спину тримати рівно, руки не опускати нижче грудей

 

Темп середній.

 

 

 

 

Біг виконувати з максимальною швидкістю.

 

 

 10 сек.

 

 20 сек.

 

 3 хв.

10 – 15 м

10 – 15 м

10 – 15 м

 

10 – 15 м

 

10 – 15 м

2 -3 хв.

5 – 6 р.

 

 

 

3 - 4 р.

 

3 – 4 р.

 

3 – 4 р.

 

3 – 4 р.

 

 

20 м

20 м

20 м

20 м

20 м

4 – 6 р х 20м

2. Основна  частина ( 25 – 30 хв. )

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Перешикування з колони по одному в шеренгу по два.

   Спеціальні вправи з м’ячами на місці:

  • колові оберти  м’яча кругом голови вправо – вліво;
  • колові оберти  м’яча кругом тулуба вправо – вліво;
  • в стійці баскетболіста, оберти  м’яча кругом ноги;
  • в стійці баскетболіста, вісімка кругом ніг.

 

 Робота в парах:

 

  1.  Ведення м’яча на місці правою рукою..За сигналом вчителя - передача м’яча партнеру , двома руками від грудей.
  2. Те саме -  лівою рукою.
  3. Ведення м’яча на місці правою - лівою рукою почергово. ..За сигналом вчителя - передача м’яча партнеру , двома руками від грудей з відскоком від підлоги.
  4. Ведення м’яча до умовної лінії, зупинка стрибком – передача м’яча партнеру  двома руками від грудей,. переміщення спиною вперед у  в. п.  без м’яча.
  5. Ведення м’яча до умовної лінії, зупинка стрибком – передача м’яча партнеру  двома руками від грудей з відскоком від землі, переміщення спиною вперед у  в. п.  без м’яча.
  6. Ведення м’яча до умовної лінії, зупинка з веденням м’яча на місці та передачею м’яча за сигналом, переміщення спиною вперед у  в. п.  без м’яча.

 Перешикування у дві колони по одному.

 

Естафети з елементами ведення та передач:

 

  1. Естафета з веденням м’яча. . Опис: за сигналом перший гравець веде м’яч до стійки правою рукою, оббігає стійку - назад веде лівою рукою, передає його іншому.

 

  1. Естафета з веденням і передачею. Опис: послідовність та сама, але гравець веде  м’яч до вказаної лінії , зупиняється і робить передачу  у стіну, ловить м’яч, виконує ведення і передає іншому гравцеві.

 

 

  1.  Естафета з обведенням перешкод. Опис: за сигналом вчителя перший гравець веде м’яч,обводить 4 фішки та повертається з веденням спиною вперед , виконує передачу наступному гравцеві.

 

   Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

 

 Виконуючи колові оберти, м’яч передавати з руки в руку.

 

 

 

  1      х        х       2       х          х

 

Слідкувати за положенням рук і ніг.

     

   ____ ____________________

 

   _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Передачі повинні бути чіткими, точними , а також виконуватись тільки після зупинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 6 р.

 

4 – 6 р.

 

4 – 6 р.

3 – 4 р.

10 – 12хв.

3 – 4 р.

 

 

3 – 4 р.

3 – 4 р.

 

 

3 – 4 р.

 

3 – 4 р.

 

 

3 – 4 р.

 

 

3 – 4 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 -2 хв.

3. Заключна частина ( 3 – 5 хв. )

1

2

3

 Шикування.

 Підведення підсумків уроку.

 Домашнє завдання.

В шеренгу по 1..

.Оцінювання учнів.

Підготувати комплекс ЗРВ для розминки.

0,5 -1хв.

2 – 3 хв.

0,5 -1хв.

 

docx
Додав(-ла)
Холод Юлія
Додано
23 лютого
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку