План-конспект уроку на тему "Техніка виконання опорного стрибка через гімнастичний козел" для 10 класу

Про матеріал
Повторити та закріпити техніку виконання комплексу вправ ранкової гімнастики. 2. Розвивати в учнів фізичні якості засобами гімнастики . 3. Навики та вміння виконання опорного стрибка 4. Виконання комплексів вправ з баскетбольним м’ячем 5. Виховувати спритність у вправах ї баскетбольним м’ячем
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку

з фізичної культури для учнів 10 класу

 

 

Тема:Техніка виконання опорного стрибка через гімнастичний козел.

Мета: 1. Виховувати потребу в учнів систематичних занять фізичною культурою і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.
2. Сприяти вихованню морально – вольових якостей: сили волі, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.

 

Задачі:1. Повторити та закріпити техніку виконання комплексу вправ

ранкової гімнастики.

2. Розвивати в учнів фізичні якості засобами гімнастики .

3. Навики та вміння виконання опорного стрибка

4. Виконання комплексів  вправ з баскетбольним м’ячем

5. Виховувати спритність у вправах ї баскетбольним м’ячем

 

Дата проведення:________________

Місце проведення:спортивний зал.

Обладнання та  інвентар: гімнастичний міст, козел,гімнастичні мати, лави,  свисток, секундомір, баскетбольні м ячи , фішки.

 

п/п.

Зміст

Дозування

Організаційно-

методичні вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 12-14 хв.

1.

2.

3.

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

Стройові вправи на місці:

- повороти ліворуч;

- повороти праворуч;

- повороти кругом;

- перешикування з однієї шеренги в дві- та три- шеренги;

- перешикування з трьох шеренг в колону по три;

- ходьба на місці;

Різновиди ходьби:

- на носках, руки в сторони;

- на п’ятах, руки в замок за головою,

- на зовнішній стороні стопи, руки на пояс;

- на внутрішній стороні стопи, руки на пояс;

- перекатом з п’яти на носок, руки на пояс;

- крок «польки», руки на пояс;

- високий крок, руки на пояс;

- високий крок з фіксацією коліна біля грудей;

- випади в кроці з поворотом тулуба, руки перед груддю;

- напівприсід, руки за головою;

- присід, руки на коліна;

- стрибки в повному присіді

1 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити якісний вигляд

Проконтролювати ЧСС

Фронтальний метод

Слідкувати за осанкою та чітким та правильним виконанням стройових вправ

Фронтальний метод, колона по одному

Слідкувати за правильним  виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми

Звернути увагу на дозування вправ для учнів спеціальної та підготовчої групи

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Різновиди бігу та стрибків в русі:

- повільний біг;

- приставним кроком ліворуч, руки на пояс;

- приставним кроком праворуч, руки на пояс;

- спиною вперед;

- стрибки на лівій нозі, руки на пояс;

- стрибки на правій нозі, руки на пояс;

- стрибки на двох ногах, руки за головою;

- біг з високим піднімання стегна, руки на пояс;

- біг з закиданням п’ят, руки на пояс;

- підстрибування, руки вільно

Перешикування з колони по-одному в колону потри в русі.

 

Комплекс загально-розвиваючих вправ намісці

1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1- нахилити голову наліво;

    2- нахилити голову направо;

    3- нахилити голову вперед;

    4- нахилити голову назад

2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1- поворот голови ліворуч;

    2- в. п.;

    3- поворот голови праворуч;

    4- в. п.

3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1-4- колові оберти головою ліворуч;

    5-8- колові оберти головою праворуч

4. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1- підняти плечі вгору і повернути тулуб 

    ліворуч;

    2- в. п.

    3- підняти плечі вгору і повернути тулуб 

    праворуч;

    4- в. п.

5. В. п. – стійка ноги нарізно, руки за голову:

    1-3- руки вгору і одночасно піднятися

    навшпиньки (потягнутися за кистями);

    4- в. п.

6. В. п. – стійка ноги нарізно, права догори:

    1-2- ривки руками;

    3-4- те саме, змінивши положення рук

7. В. п. – стійка ноги нарізно, руки перед

    груддю:

    1-2- ривки руками;

    3-4- поворот ліворуч, руки в сторони,  

    ривки руками;

    5-8- те саме, праворуч

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

6 хв.

3-4 рази

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

5-6 разів

 

 

3-4 рази

 

Фронтальний метод, колона по одному

Слідкувати за правильним  виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми.

 

Фронтальний метод, три шеренги

 

Слідкувати за правильним  виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми

Звернути увагу на дозування вправ для учнів спеціальної  та підготовчої групи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

8. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1-3- пружинні нахили тулуба ліворуч;

    4- в. п.

    5-7- пружинні нахили тулуба праворуч;

    8- в. п.;

    9-11- пружинні нахили тулуба ліворуч;

    12- в. п.

    13-15- пружинні нахили тулуба праворуч;

    16- в. п.;

9. В. п. – стійка ноги широко нарізно, руки

    на пояс:

1- нахил тулуба до лівої ноги;

2- нахил тулуба посередині;

3- нахил тулуба до правої ноги;

4- в. п.

10. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед-

    в сторони:

    1- мах правою ногою до кисті лівої руки;

    2- в. п.

    3- мах лівою ногою до кисті правої руки;

    4- в. п.

11. В. п. – випад лівою ногою  вперед, руки

    на ліве коліно:

    1-3- пружні рухи лівою ногою;

    4- стрибком змінити положення ніг;

    5-7- пружні рухи правою ногою;

    8- в. п.

12. Стрибки на місці:

    - на лівій нозі;

    - на правій нозі;

    - на двох ногах;

    - «схресті» стрибки

13. Ходьба на місці

Перешикування з трьох шеренг в колону по-одному в русі.

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

 

по 10 стрибків

 

 

 

10 с.

30 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці комплексу ЗРВ

проконтролювати ЧСС

 

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА 23-26 хв.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Опорний стрибок:

 – стрибок способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (у ширину, висота 80-100см);

Шикування на місці загального шикування

 

 

 

 

 

6 хв.

3-4 рази

 

 

Груповий метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Особливу увагу приділити страхуванню та само страхуванню, слідкувати за правильним виконанням комплексів.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання комплексів  вправ з баскетбольним м’ячем

1. Передача м’яча двома руками від грудей

2. Передача м’яча двома руками від грудей

через удар м’яча об підлогу

3.Кидки м’яча однією рукою від плеча

4.Передача м’яча двома руками із за голови

5.Ведення м’яча з послідуючою обвідкою пасивного захисника, розворотом на 180° та передачею м’яча

 

 

4 хв.

Звернути увагу на роботу ніг

Передача м’яча під ноги партнеру

Звернути увагу на

траєкторію польоту м’яча

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховувати спритність у вправах ї баскетбольним м’ячем

Завдання 1

Подвійний крок після ведення повільним темпом.

Подвійний крок після ведення з наступним кидком у кошик.

 

Завдання 2

Змагання з виконання подвійного кроку

Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається обводить прапорці, кидає мяч в корзину доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.

 

 

Завдання 3.

Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається в сторону прапорця (фішки), обводить його і робить передачу другому в колоні. Той віддає мяча, після чого перший номер команди кидає мяч в корзину. Після виконаного кидка перший номер здійснює передачу другому номеру і той виконує таке ж завдання. Перемагає команда, яка має більше точних влучань в корзину.

 

Завдання 4.

Учасники однієї команди розміщуються по периметру спортивного залу у межаж майданчика на відстані 4-5 метрів один від одного. Біля першого учасника 8 мячів. За сигналом він виконує передачу мяча другому, той третьому і т.д. Останній восьмий учасник кладе мяч в сітку. Гра завершується коли останній гравець команди поклав у сітку восьмий мяч. При цьому вчитель фіксує час. Команда, яка виконала завдання швидше – перемагає.

 

 

4 хв.

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

Той, хто веде м'яч, дивиться на протилежний щит.

 

Повороти після ведення — м'яча до рук не брати.

2

Розділити кожну команду на дві групи. Рахувати суму закинутих мячів двома групами.

ит

Кожна команда вправу виконує двічі. До уваги береться кращий результат.

3

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3-5 хв.

1.

 

 

 

 

2.

3.

4.

Шикування.

Вправи на відновлення дихання:

  • руки в замок, перехід через руки вперед, назад не розриваючи їх;
  • вдих, видих з підняттям рук до гори і вниз;
  • розслаблення рук і ніг хвилястими рухами.

Підведення підсумку уроку.

Виставлення оцінок

Організований вихід зі спортивного залу, та прихід до класу

 

2 хв.

 

 

 

 

3 хв.

Темп повільний, правильне дихання.

 

Відзначити кращих.

Вказати на допущені помилки.

В колону поодному.

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
3803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку